• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
досие 0

Од клупа на модна писта: Студентите од модната академија на Џолев и SEDC ќе се претстават на Моден викенд

Од Катерина Трајановска · На ноември 2, 2018

Atmosfera Moden Dizajn - Eftimov 1

Mодната академија на Џолев и SEDC, резултат на соработката на школото „Џолев и уметностите“ со „Сеавус Едукативен и Развоен Центар“ (SEDC), ја продуцира првата генерација на студенти и идни модни дизајнери кои веќе продираат на домашната сцена. Од Џолев и SEDC ја најавуваат новата учебна година, а организаторите на модните студии како професори и ментори повторно ги ангажираа еминентните Никола Ефтимов и Никола Булески, кои покрај повеќегодишната дизајнерската работа, имаат и искуство во едукативниот процес кај нас и надвор од Македонија. На академијата се и Ирина Тошева, посветена на темата на менаџирање на бренд и Александра Јовановска, која што предава модна илустрација. Разговаравме со нив, како и со Дејан Џолев, основачот на „Џолев и уметностите“, кои го отркиваат своето искуство после првите семестри од модните студии. Вреди да се посочи дека после првата учебната година, модната академија на студентите им овозможи да се претстават пред неколку компании, им помогна во вмрежувањето и креирањето контакти, како и да остварат практична работа и понатамошно вработување. Потоа студентите својата работа ја презентираа на завршната изложба што се одржа на 20 септември во „Јавна соба“, а сега ќе се претстават и на модна ревија, закажана за 3 ноември, сабота, во рамките на програмата на Моден викенд-Скопје.

Atmosfera Modna Ilsutracija - model - Aleksandra 1

ДЕЈАН ЏОЛЕВ: Студентите имаат можност да учат од најдобрите и најискусните на нашата модна сцена

Дејан Џолев нè запозна со новата академска година на моднaта академија.

-Новата академска година започнува на 12 ноември. Програмата се реализира 2+1 семестар, додека одржувањето е 4 дена во неделата во нетрадиционални и флексибилни едукативни методи на настава која вклучува пред сè практична активност во комплетно опремено модно студио и атеље. Студентите ќе имаат можност да учат од најдобрите и најискусните на нашата модна сцена! Тоа се луѓето кои ги поставиле темелите на модниот дизајн на овие простори. Луѓе кои денес поставуваат нови тенденции, со големо меѓународно, менторско и дизајнерско искуство. Никола Ефтимов, Никола Булески, Александра Јовановска, Ирина Тошева се само дел од менторскиот тим на академијата.

На последниот час од вторниот семестар, студентите јавно се претставуваат пред компании од модната индустрија, модни студија и медиуми. Веднаш по нивното излагање, компаниите одлучуваат кој од студентите каде да посетува едномесечна работна (платена) пракса, со можност за вработување. Минатата година имавме супер успешни приказни, каде наши студенти се веќе дел од професионални тимови!

НИКОЛА ЕФТИМОВ: Повеќе од задоволен со тоа што го научија студентите

@Eftimov

Една година по стартувањето на студиите по моден дизајн на Џолев и SEDC какви се импресиите и искуствата? Што учеа и колку научија идните модни дизајнери од вашето знаење и дали сте задоволни од нив?

-Минатата година луѓето кои го водат организацискиот дел на наставата успееја да создадат избрана група на студенти кои од првите предавања покажаа голем интерес за различни аспекти на модниот дизајн. Едногодишната настава им овозможи да се запознаат со интердисциплинарниот карактер на модата, да го осознаат процесот на воспоставување релација со целната група, развијат идеи, создадат книги за презентација, се соочат со постоењето на различни модни категории и ги осознаат нивните специфики итн. Секој од моите колеги, а според нивната специјалност, им овозможи на студентите да ги совладаат основите на различните дисциплини неопходни за формирање на идниот дизајнер. Со оние студенти што веќе ја имаа основата поради претходното школување или работно искуство се работеше на понапреднато ниво. Покрај Воведот во моден дизајн и Модна колекција, на студентите им предавав и Историја на мода. На тој начин тие се запознаа со развојот на облеката и додатоците, особено од почетокот на модерната ера до крајот на дваесетиот век. Овој предмет им овозможи на студентите да ја увидат нераскинливата релација меѓу различните модни манифестации и сложените општествени контексти на различни култури, во различни епохи и да ја збогатат визуелната култура.

На крајот на секој образовен циклус се анализира сработеното, би рекол дека сум и повеќе од задоволен со тоа што го научија студентите. Секако, процесот на учење никогаш не прекинува, ќе се радувам на нивниот професионален растеж.

Atmosfera Moden Dizajn - Eftimov 3

Првата генерација на академијата веќе се претстави на годишна изложба, но се чини студентите ги подготвивте „од клупа на модна писта“ и ќе имаат модна ревија на Моден викенд. Ќе ни откриете ли со што ќе се претстават? Подготвени ли се да се претстават пред поширока модна публика?

-Во сите центри со воспоставени модни недели постои начин како да се презентираат работите на студентите, младите дизајнери и слично. Покрај учеството на ревии организирани за презентација на избрани студентски работи, во поголемите центри постојат и специјализирани модни манифестации за промоција на идните дизајнери. Според моето мислење, проблемот е во валоризацијата и перцепцијата на студентските работи. Тие не би требало да се вреднуваат на ист начин како работите на поискусните колеги. Она што засега би можел да кажам е дека студентите ќе се презентираат со дизајнерски дела кои ќе бидат резултат на темите, проблемите, интересите итн кои ги преокупираа минатата година, а некои од нив и во подолг период, уште пред доаѓањето на настава. Ќе видиме креативно третирање на ткаенините, игра со текстури, силуети од едноставна геометрија, до лежерни бохо форми, поетични доработки, слоеви, игра со кроењето итн.

НИКОЛА БУЛЕСКИ: Добар дизајнер треба да е и добар моделар 

@Buleski

Како помина првата година на првата генерација на академијата и кои се вашите предмети?

-Јас предавам Конструкција на облека со техники на шиење и целта ми е да ги обучам нашите студенти да ги произведат сопствените креации. Вообичаено кога започнувате ново училиште нормално е да немате очекувања туку само дали ќе можете да го испорачате на студентите она што сте го испланирале. Догодина ќе можеме да направиме споредба на резултатите од двете генерации.

Забележуваме феномен „секој кој сака“ да се декларира како моден дизајнер, без потребна едукација и искуство. Како професор кој предава конструирање и техники на шиење, колку сметате дека е клучно дизајнерот да се образува и да знае да крои и да моделира креација?    

-Секој може да си се претставува како сака. Она што е важно е колку продавате и колку ве сака публиката. Што се однесува до она што јас го предавам е дека добар дизајнер треба да е и добар моделар. И несомнено најдобрите дизајнери во светот се врвни мајстори во конструирањето.

Buleski 2

Студентите ќе имаат модна ревија на Моден викенд, задоволни ли сте од она што ќе го прикажат во однос на квалитетната изработка?

-Задоволството е огромно кога ќе успеете за само два семеатри да ги спремите студентите да направат дел од колекцијата која ќе биде презентирана на модна ревија.

Какви модни колекции ќе видиме и дали се тематски дефинирани?

-За колекциите не би зборувал бидејќи тоа е во доменот на моите почитувани колеги. А не се сомневам дека она што ќе го прикажат нашите студенти ќе ви остави добар впечаток.

АЛЕКСАНДРА ЈОВАНОВСКА: Модната илустрација алатка за изразување на дизајнерката идеја

@Aleksandra Jovanovska

Предавате модна илустрација и технички цртеж. Колку е значаен овој предмет на академијата и дали е неопходно да се има талент за цртање?

-Модната илустрација е визуелен медиум, односно алатка за изразување на дизајнерката идеја. Преку комуницирање со слободен, дигитален или технички цртеж авторот ја презентира модната колекција најчесто пред нејзина реализација.

Во периодот на „златните“ години на модната илустрација, модните илустратори изработувале илустрации за едиторијали и рекламни материјали за актулени модни списанија (Vogue, Harper’s Bazar, The Queen, Femina, Journal des Dames et des Modes, Die Dame).

Современите модни илустратори, покрај тоа што употребуваат комбинирани рачни и дигитални техники во презентирање на колекции пред нивна реализација, тие исто така илустрацијата ја употребуваат и во комбинација со модна фотографија за промоција на новосоздадената модна колекција.

За претставување на модните колекција, благодарение на новите методи кои ги применуваме на предметите модна илустрација и дигитална илустрација на Академијата за моден дизајн, студентите со континуирано вежбање и навремено исполнување на задачите, можат одлично да ги визуелизираат свежите дизајнерски идеи.

ИРИНА ТОШЕВА: Водењето успешен бренд е 90% бизнис одлуки и 10% дизајн 

@Irina Tosheva

Од што се состојат вашите предавања и колку е важно еден моден дизајнер да научи како да создаде сопствен бренд и како да го менаџира?

-Водењето на успешен (моден) бренд е 90% бизнис одлуки и 10% дизајн/уметност. За време на модното образование скоро целото внимание е посветено на тие 10%. Но, што потоа?

Програмата на предметот „Бренд менаџмент“ ги опфаќа сите точки кои се од фундаментално значење за правење на вистинските чекори при стартување на бизнисот. Сите оние работи кои ќе им помогнат на студентите полесно да разберат како да ги постават „столбовите“ на својот бренд. Посветено е големо внимание на вежбање и усовршување на продажните вештини, истражување на пазарот каде точно е позициониран брендот, како луѓето го прифаќаат и како јавноста очекува да им биде презентиран. Се следат светски и домашни примери, гостуваат локални блогери и дизајнери кои ги споделуваат своите искуства и приказни. Часовите се подготовка за презентациите на крајот од студиите, со кои студентите можат полесно да стигнат до посакуваните пракси.

Atmosfera Moden Dizajn - Eftimov 2

Atmosfera Modna Ilsutracija - Aleksandra

Atmosfera Modna Ilsutracija - model - Aleksandra 3

Atmosfera Modna Ilsutrracija - Aleksandra

Atmosfera teh. na sienje - Buleski

Foto modeliranje

Atmosfera konstrukcii na obleka - Buleski

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • popust досие

    Што да купите на попуст

  • soline досие

    Window Display Week: Приказни од излозите со Солин Дабовил од Париз

  • met-gala-2019-camp досие

    Мет Гала годинава на тема кемп-естетика

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ana de armas

    Францускиот боб на Ана де Армас најавува еден од трендовите на фризури за 2021

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • iris van herpen

    Iris Van Herpen: Roots of Rebirth Collection

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • united fashion showroom

    Oбединети балкански дизајнери на шоурум со триесет европски брендови

    февруари 26, 2021
  • my time (5)

    Фотосесија Watercolor на MY:TIME со фокус на часовникот G-Shock

    февруари 25, 2021
  • 1

    Минималистички стајлинзи во црна боја за оваа преодна сезона

    февруари 25, 2021
  • roksanda

    Три генерации жени од семејството на Ванеса Редгрејв во видео на Роксанда Илинчиќ

    февруари 25, 2021
  • 1 mango

    Mango во пролетно расположение со светли тонови и шармантни базични парчиња инспирирани од Медитеранот

    февруари 25, 2021

Убавина

  • ECNERIN UreaRepair

    Уреа – ефикасна состојка која се грижи за нега на сувата и груба кожа!

    февруари 24, 2021
  • BeautyFridge

    Кои козметички производи треба да ги чувате во фрижидер

    февруари 11, 2021
  • dior rouge (1)

    Натали Портман во новата кампања за кармините на Dior

    февруари 2, 2021
  • 1 guerlain

    GUERLAIN: Ајде да зборуваме за природна убавина

    јануари 28, 2021
  • EUCERIN Hyaluron_Filler_Skin_Refining_Serum

    Eucerin Hyaluron-Filler Серум за намалување на порите: За кристално сјајна кожа и по првите знаци на стареење

    јануари 27, 2021

Живот

  • Baked-Feta-Pasta

    ТикТок рецепт: Тестенини со потпечено фета сирење

    февруари 18, 2021
  • maldivi

    Хотелот Waldorf Astoria на Малдиви има најдобра Инстаграм содржина според Forbes

    февруари 17, 2021
  • chloe ting

    ФИТ ФОРМА: Вежби за тенок струк и заоблен задник

    февруари 16, 2021
  • Iqos 4 (1)

    IQOS – алтернатива за возрасните пушачи развиена врз база на научни докази

    февруари 8, 2021
  • nikotin 2

    Зошто пушиме – навика, зависност или да се биде во тренд?

    февруари 3, 2021

Култура

  • vanity fair (1)

    Светот на фантазијата во холивудското издание на Vanity Fair

    февруари 24, 2021
  • daft punk

    Крај на една музичка ера – Дуото „Дафт Панк“ најави разделба преку видео

    февруари 23, 2021
  • Emma-Stone-Red-Dress-in-Disney-Cruella-Trailer

    Ема Стоун како Круела де Вил – амбициозна дизајнерка со панк-рок стил

    февруари 19, 2021
  • Deva-Cassel-covers-Elle-France-February-5th-2021

    Дева Касел ја наследила безвременската убавина на нејзината мајка Моника Белучи

    февруари 10, 2021
  • zoki poki (1)

    ТВ-серијата „Зоки Поки” ќе се емитува на Шведската национална телевизија „SVT”

    февруари 9, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics