• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
кариера 0

Македонски Маркетинг: Иднината – настан што ја собра македонската маркетинг елита, креативци, инфлуенсери

Од stylist @StylistMKD · На јуни 11, 2018

1-01

На 8 јуни се одржа првиот маркетинг настан на тема „Македонски Маркетинг: Иднината” во организација на Creative Hub. Настанот имаше двојна улога на едукација и завршна прослава на студентите од Академиите за Маркетинг и ПР и Академијата за Графички Дизајн, во Хотел Парк.

На присутните најпрво се обрати, основачот на Creative Hub, Аријана Коскарова, која се заблагодари на поддршката од страна на „македонската маркетинг елита”, за овој настан, но и на целиот тим на Creative Hub кој за 9 месеци постоење успеа да направи подлога за реализација на еден ваков проект.

4-01

Настанот се одвиваше во три блока, две панел дискусии и претставување на завршните портфолија на студентите од Академијата на Графички Дизајн кои работеа на ребрендирање на „Сквиз Ми”, и студентите од Академијата за Маркетинг и ПР кои работа на маркетинг стратегија за брендот „Витаминка”.

Учесници во првиот панел „Иднината на Адвертајзингот” беа Елеонора Ѓорѓева од Публицис, Филип Димитров од Њу Момент, Ира Стефанов Бабиќ од Бренд Унион и Ирина Маја од Меккен Скопје. Модераторот Радмила Павловска, успеа низ низа прашања како и вклучување на публиката да развие една дискусија за проблемите со кои се соочува македонскиот адвертајзинг односно недоволно вклучување на маркетинг истражувања, како и квалитетно селектирање и инвестирање во содржини на традиционалните и регулирање на дигиталните медиуми. Дел од заклучоците од првиот панел беа, најпрво дека од самиот вид на реклама зависи кој медиум е соодветен за да се прикаже; не се предвидува целосно изумирање на ATL медиумите или пак целосна окупираност на BTL медиумите , иако се очекува поголема регулираност на дигиталните содржини; македонските маркетинг агенции се спремни за новите трендови независно дали станува збор за поголемо вклучување на VR или AR иако сметаат дека за жал во Македонија се случува се поголем “одлив на мозоци” токму од креативната сфера.

3-01

Во вториот панел „The Future of Content Creation ”говорници беа Владимир Ристевски од Пиксел кој во своето 15 минутно обраќање елоквентно направи споредба на дигиталниот маркетинг во светот и во Македонија, Лила Филиповска зборуваше на тема „инфлуенсер маркетинг” и како изгледа тоа како еден нов вид на професија во маркетингот, Сашка Чекаров од „VR-Port” прикажа примери на 3Д виртуелна реалност како еден нов вид на креирање содржини, а на истата тема говореше и Драган Захариев од „One Inside” кој приреди едно виртуелно искуство за присутните. Модераторот Аријана Коскарова, на крајот ги издвои следните заклучоци: за да се биде прв на Гугл, најпрво треба корисниците да бидат спремни да вложат во градење на една веб страна која ќе ги има сите елементи, инфлуенсер маркетинг бидејќи е тесно поврзан со видео и фотопродукција се очекува во иднина да прерасне во посериозни специјализирани инфлуенсер маркетинг агенции, а виртуелната реалност се очекува да биде поактивна во иднина поради фактот дека се користи пред се како продажна алатка, но и како средство за заштеда на трошоци во големи компании.

7-01

Во публиката можеше да се забележат голем број претставници на медиумите, како и инфлуенсери како Викторија Лоба, претставници од голем број маркетинг агенции, маркетинг директори, студенти, креативци што значи дека во Македонија има голем потенцијал кај младите за едукација од овој тип. Creative Hub ќе продолжи со иновативни едукациски програми за идните професионалци во маркетинг и дизајн индустријата.

5-01

2-01

6-01

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • Karieren Samit-WIT MK кариера

    Кариерен Самит: Од потенцијал до остварување во организација на Women in Tech Macedonia

  • 1 кариера

    Qinshift Academy со фонд до 50.000 евра за стипендирање на најталентираните студенти

  • WITCON 2024 кариера

    WITCON: Tech конференција на 18 мај во Скопје организирана од Women in Tech Macedonia

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ?????????????????????????????????????

    30. Моден Викенд Скопје: Заедницата како срце на модата

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • skjapareli

    Новата колекција на висока мода на Скјапарели ја слави моќта на трансформацијата

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • ?????????????????????

    Вечерва се отвора изложбата „Црвен се барјак развева“

    мај 9, 2025
  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • METGALA

    Црвениот килим на Мет Гала 2025 во знакот на машката облека во контекст на црнечкиот дендизам

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • KV SGF 2025

    На 13 мај започнува Скопски Градски Фестивал – Пет дена културна синергија на низ звуци, зборови и слики

    мај 5, 2025

Убавина

  • 3

    Совети за пролетен блескав тен

    април 15, 2025
  • eucerin

    Зимски предизвици на кожата: Како да ја заштитите кожата од загаден воздух и сув воздух во затворени простории?

    јануари 13, 2025
  • eucerin (2)

    Блеснете во Новата година со иновативниот Eucerin Hyaluron-Filler Ноќен пилинг и серум

    декември 16, 2024
  • geske

    Грин Мастер Ви ја претставува GESKE® Германската револуција во негата на кожата

    ноември 18, 2024
  • naslovna

    Што препорачуваат дерматолозите како ефикасно решение против пигментација на кожата

    ноември 5, 2024

Живот

  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • Gush i bac

    Инклузивен настан „Гуш и бац е љубов“ на 11 мај на Школка

    мај 5, 2025
  • veligdenski jajca

    Природен начин на бојадисување велигденски јајца

    април 15, 2025
  • ???

    Саем на мебел 2025: „Инспирација за секој дом“ од 26 до 30 март во Скопје

    март 26, 2025

Култура

  • ?????????????????????

    Вечерва се отвора изложбата „Црвен се барјак развева“

    мај 9, 2025
  • KV SGF 2025

    На 13 мај започнува Скопски Градски Фестивал – Пет дена културна синергија на низ звуци, зборови и слики

    мај 5, 2025
  • ПОЗИВ

    Покана за бесплатна работилница за млади фотографи од Македонија

    април 28, 2025
  • BAKLAVA$MAKEDONSKI RUBIN

    Концерт на „Баклава“ и изложба на македонскиот рубин во македонскиот Културно-информативен центар во Загреб

    април 23, 2025
  • vidik

    Со промоција на новиот роман на Оливера Ќорвезироска, „Три Марии“, вечерва почнува второто издание на „Видик“

    април 2, 2025

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања стилски идеи улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics