• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
видео галерија 0

Машко-женска игра на андрогениот Андреј Пејиќ во реклама за MCM

Од stylist @StylistMKD · На февруари 13, 2014

По кратко отсуство од модната сцена, најславниот андроген модел Андреј Пејиќ се враќа со рекламна кампања за германскиот бренд MCM. Пред две-три години неговото прекрасно машко/женско лице се појави на страниците на сите можни модни магазини и на ревиите на големите дизајнери (најмногу кај Жан Пол Готје), предизвика револуција со својот изглед и ангажманот како женски модел (иако е роден како машко), а деновиве е актуелен повторно, откако се појави на ревијата на DKNY во Њујорк.

Andrej-Pejic-Pursuitist2-640x451

Австралиецот со српско потекло сега го гледаме и во пролетнта рекламна кампања на германскиот бренд за луксузни модни додатоци MCM насловена како Flower Boys in Paradise. Покрај фотографиите, објавено е видео кое е фузија на психоделични и слики на „најубавото момче на светот“ Андреј Пејиќ. Калеидисокопскиот стил од видеото е резултат на калеидоскопскиот принт  и цветните шари од креациите со кои брендот има цел да постигне родова неутралност на естетско ниво. Кршењето на границите помеѓу она што се смета за женствено и за мажествено, очигледно е долгорочна цел за етикетата MCM.

andrej-mcm

Аопственикот на брендот, за WWD изјави: „Концептот на родова неутралност е клучен не само за кампањата за оваа сезона, туку и во смисла на тоа во која насока сакаме да се движи брендот во иднина. Сакаме да се оддалечиме од традиционалните таргет-групи и да го развиеме брендот во вистинско ново училиште на луксуз, притоа укажувајќи на идните алтернативи на животен стил“. Андрогениот Пејиќ се чини дека совршено се вклопува во тој концепт, а модната индустрија која се соочува со многу критики за недостатокот на разновидност и одбивање да ги предизвикува општествените норми, со оваа кампања и со онаа на стоковната куќа Barney’s (која подготви реклама на трансексуалци), ја зголемува свеста за кршење на родовите стереотипи.

 

MCMАндреј Пејиќандрогеностпролет 2014рекламна кампањародова неутралност
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 1 видео галерија

    „Љубовна парада“ – спектакуларна ревија на Гучи во Холивуд

  • 1 видео галерија

    EARTHRISE: Ирис Ван Херпен го истражува чувството на слобода во новата couture колекција

  • louis vuitton cruise 2022 видео галерија

    [ВИДЕО] Louis Vuitton Cruise 2020

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • Linda-Evangelista-FENDI-Baguette

    Линда Евангелиста беше брутално обезличена после естетски третман, сега се враќа на манекенството со кампањата на Fendi

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • 1

    „Љубовна парада“ – спектакуларна ревија на Гучи во Холивуд

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • Muhamed-Enuz-Vladimir-Ilic-04

    Манекенот Мухамед Енуз од Моделс Ин во едиторијал на MMScene

    август 17, 2022
  • 0

    Магичниот Royal Mansour во Маракеш

    август 16, 2022
  • Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M

    Интервју со Ann-Sofie Johansson од H&M во пресрет на отворањето на првата продавница на модниот бренд кај нас

    август 16, 2022
  • ?????????

    Почнете и завршете го денот со вода со цимет и мед

    август 16, 2022
  • 1

    City Beach Style: Летни модни комбинации погодни и за плажа и за град

    август 15, 2022

Убавина

  • neon french

    #NeonFrench – Француски маникир со флуоресцентни врвови

    јули 11, 2022
  • 3 (3)

    House of Creed со задоволство ви го претставува Wind Flowers, најновиот свеж и цветен мирис

    јули 9, 2022
  • 1 (8)

    Шведскиот beauty-tech бренд FOREO достапен на продажните места во Neptun

    јуни 16, 2022
  • spf

    Грешки што не треба да ги правиме при употреба на креми со заштитен фактор

    јуни 8, 2022
  • 60197676_2455248107820681_5289026189485146112_n

    Видео туторијали: Бронзена и сјајна шминка за ултимативен летен изглед

    јуни 8, 2022

Живот

  • 0

    Магичниот Royal Mansour во Маракеш

    август 16, 2022
  • ?????????

    Почнете и завршете го денот со вода со цимет и мед

    август 16, 2022
  • sangria mojito

    Што преферирате повеќе – сангрија со лубенца или мохито со лубеница?!

    јули 22, 2022
  • zito luks dija leb

    ДИЈА леб – нов производ на Жито Лукс поддржан од Сојузот на здруженија на дијабетичари

    јули 12, 2022
  • goodtime-pharrell-williams-david-grutman (2)

    Хотелот The Goodtime на Фарел Вилијамс во Мајами – среќно место што ја следи естетиката на градот

    јули 11, 2022

Култура

  • Ilindenski denovi 2022

    Во Битола започнува фестивалот „Илинденски денови“ – 12 дена фолклор од регионот, Европа и САД

    јули 18, 2022
  • ???

    ЈУ Универзална сала – Скопје и градот Скопје го објавуваат следниот ЈАВЕН ПОВИК за програмски активности за манифестацијата БЕЛА НОЌ 2022

    јули 14, 2022
  • 10_Planet der Schafe

    Премиера на германско-македонскиот документарен филм „Планета на овците“ на CINEDAYS

    јули 5, 2022
  • 1

    Одлична музичка програма и рекордна посетеност на „Д Фестивал“ во Дојран

    јули 4, 2022
  • ???????????????????????????

    SKOPJE LIGHT FESTIVAL 2022: Јавен повик за избор на предлог концепти во рамки на Фестивалот на светлината

    јуни 30, 2022

Тагови

Vogue Инстаграм Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics