• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
досие 0

Колку чини екосвеста во модата?

Од stylist @StylistMKD · На мај 20, 2014


Со растење на екосвеста и потребата од сè поголема грижа за природата, се зголемува и трендот на  т.н. Eco friendly облека. Иако во минатото под овој назив се подразбираше практична, „освестена“,  но и не толку атрактивна  на изглед мода, нештата се променети изминативе години. Сè повеќе модни куќи и дизајнери, како на пример H&M и Вивиен Вествуд, создаваат трендовски колекции кои притоа се пријателски настроени кон природата… Се направи и мит околку врендоста на овие колекции и често се има впечаток дека еколошките парчињата облека се поскапи  во споредба со конвенционалната облека. Дали екомодата е скапа?

Денешните консументи во многу се свесни за потребата за заштита на околината како современ начин на живот. Од друга страна, исто така, човечка тенденција е секој да сака да изгледа убаво. Иако, консументите се свесни за концептот на природниот начин на живот, сепак очекуваат нивниот животен стил да одговара на нивните параметри, да биде соодветен на трендовите, но и на буџетот исто така. Еко-облеката е сè уште во фаза на зародиш па има потреба од  поголема сума на пари и време за премин од конвенционална во органска култура. Исто така на производителите им требаат повеќе инвенстиции во машини за еко-облека.

Многу митови постојат во однос на одржливо дизајнирана облека и додатоци , првиот е во тоа дека  тие се премногу скапи . Еко-облека и додатоците се супериорен квалитет, но тие не се произведуваат масовно . Кога дизајнерите се обидуваат да дојдат до еден производ кој ќе биде од корист на животната средина и живите суштества, цената на органски и еко- пријателски суровини  се потврдува како поскапа.

Суровините кои се користат во правењето на еко-облека обично се засадени и собрани на едно место. Потоа тоа се праќа во фабрика за обработка , за да се преработи во предиво. Ова предиво се транспортира до фабриката каде што се вткајува во ткаенина, која потоа се носи да се обои во  бојаџилница. Потоа ткаенина е испратена до производителот, кој со дизајнерот подготвува шари за облека, ја крои и шие облеката. Финалниот производ потоа се пакува и е достапен во продавниците за потрошувачите. Во секоја држава, тоа вклучува работната сила, кои е платена за овој ангажман.

Еко-материјали обично се поскапи и тоа се должи на фактот дека масовно производство не се практикува во моментов. Органски памук е достапен само во ограничени количини.  Овие ткаенини се бојат на начин кој  предизвикува помалку или никакво влијание врз животната средина , како и на човечка кожа. Дополнителна обработка која се применува за избегнување на опасните хемикалии  го прави сето тоа поскапо. Процесот на производство за еко-облека го прави комплетниот  циклус многу поскап. Сите овие фактори се слеваат во цената на готовата облека зголемувајки ја  цената на еко-облеката. Иако на крајот на потрошувачот добива она што го сака, сепак оди  вон рамките на буџетот.Еко-облека е многу добро изработена , и има подолг животен век релативно во однос на конвенционалните ткаенини. Дизајнери, кои создаваат шари за ова облека, треба да дојдат до  точката да се направи дизајнот безвременски, така што понатаму останува дел кој е  главен во  гардероба на потрошувачите за многу години. Производителите треба да се фокусираат на изработка на аутфити  кои се модерни, но по профатлива цена. Овие понуди треба да бидат достапни во што повеќе продавница за облека,низ сите сезони,постојано.

Како што потрошувачите ја разбираат и прифакаат важноста на еco friendly облеката, побарувачката за екомодата и други помагала се зголемува. Со зголемување на побарувачката, повеќе компании се вклучуваат во овој процес , правејќи цената на суровините да се намалуваат. Со зголемена конкуренција, конечната цена на производите , исто така, ќе оди надолу , во корист на крајниот потрошувач . Слоганот ” нека биде зелено ” не е само се занимава со поврзани активности  зе влијанието на животната средина, но  исто така, доведува до позитивни промени во нашите желби и потреби. 

Eco friendlyH&MВивиен Вествудеко-облекаекомодаЕкосвестматеријалфабрикацена
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 3 досие

    Златни правила за шопинг според Французинките

  • 4 pariski stil досие

    Модни правила кои ќе ви го доближат парискиот шик стил

  • BL5LM5Z7JRFYDLYO2B3O5RCUDY досие

    Приказната за црната вдовица Патриција Гучи

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ?????????????????????????????????????

    30. Моден Викенд Скопје: Заедницата како срце на модата

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • skjapareli

    Новата колекција на висока мода на Скјапарели ја слави моќта на трансформацијата

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 1

    „Одбери ја твојата бајка“ тема на традиционалната студентска ревија ан ТМФ

    јуни 25, 2025
  • Danilo-and-Sharon-Studio-079

    Манекенката Горјана Кулишевска–Џоја во фантастичен едиторијал за српски Elle

    јуни 5, 2025
  • 1hm

    H&M Studio ни носи смели скулпторски костими за капење во капсулната колекција Pre-Summer 2025

    јуни 3, 2025
  • 1

    Кошули со сино-бели пруги во пролетни комбинации

    јуни 3, 2025
  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025

Убавина

  • 3

    Совети за пролетен блескав тен

    април 15, 2025
  • eucerin

    Зимски предизвици на кожата: Како да ја заштитите кожата од загаден воздух и сув воздух во затворени простории?

    јануари 13, 2025
  • eucerin (2)

    Блеснете во Новата година со иновативниот Eucerin Hyaluron-Filler Ноќен пилинг и серум

    декември 16, 2024
  • geske

    Грин Мастер Ви ја претставува GESKE® Германската револуција во негата на кожата

    ноември 18, 2024
  • naslovna

    Што препорачуваат дерматолозите како ефикасно решение против пигментација на кожата

    ноември 5, 2024

Живот

  • 1

    Златни покани се прошируваат низ Скопје на мистериозен начин – но за што служат тие?

    мај 12, 2025
  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • Gush i bac

    Инклузивен настан „Гуш и бац е љубов“ на 11 мај на Школка

    мај 5, 2025
  • veligdenski jajca

    Природен начин на бојадисување велигденски јајца

    април 15, 2025

Култура

  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • Plakat_myselves_page-0001

    Затворање на фестивалот Танц фест со француската иновативна танчерска претстава MYSELVES

    мај 12, 2025
  • ?????????????????????

    Вечерва се отвора изложбата „Црвен се барјак развева“

    мај 9, 2025
  • KV SGF 2025

    На 13 мај започнува Скопски Градски Фестивал – Пет дена културна синергија на низ звуци, зборови и слики

    мај 5, 2025
  • ПОЗИВ

    Покана за бесплатна работилница за млади фотографи од Македонија

    април 28, 2025

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања стилски идеи улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics