• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
досие 0

Колку чини екосвеста во модата?

Од stylist @StylistMKD · На мај 20, 2014


Со растење на екосвеста и потребата од сè поголема грижа за природата, се зголемува и трендот на  т.н. Eco friendly облека. Иако во минатото под овој назив се подразбираше практична, „освестена“,  но и не толку атрактивна  на изглед мода, нештата се променети изминативе години. Сè повеќе модни куќи и дизајнери, како на пример H&M и Вивиен Вествуд, создаваат трендовски колекции кои притоа се пријателски настроени кон природата… Се направи и мит околку врендоста на овие колекции и често се има впечаток дека еколошките парчињата облека се поскапи  во споредба со конвенционалната облека. Дали екомодата е скапа?

Денешните консументи во многу се свесни за потребата за заштита на околината како современ начин на живот. Од друга страна, исто така, човечка тенденција е секој да сака да изгледа убаво. Иако, консументите се свесни за концептот на природниот начин на живот, сепак очекуваат нивниот животен стил да одговара на нивните параметри, да биде соодветен на трендовите, но и на буџетот исто така. Еко-облеката е сè уште во фаза на зародиш па има потреба од  поголема сума на пари и време за премин од конвенционална во органска култура. Исто така на производителите им требаат повеќе инвенстиции во машини за еко-облека.

Многу митови постојат во однос на одржливо дизајнирана облека и додатоци , првиот е во тоа дека  тие се премногу скапи . Еко-облека и додатоците се супериорен квалитет, но тие не се произведуваат масовно . Кога дизајнерите се обидуваат да дојдат до еден производ кој ќе биде од корист на животната средина и живите суштества, цената на органски и еко- пријателски суровини  се потврдува како поскапа.

Суровините кои се користат во правењето на еко-облека обично се засадени и собрани на едно место. Потоа тоа се праќа во фабрика за обработка , за да се преработи во предиво. Ова предиво се транспортира до фабриката каде што се вткајува во ткаенина, која потоа се носи да се обои во  бојаџилница. Потоа ткаенина е испратена до производителот, кој со дизајнерот подготвува шари за облека, ја крои и шие облеката. Финалниот производ потоа се пакува и е достапен во продавниците за потрошувачите. Во секоја држава, тоа вклучува работната сила, кои е платена за овој ангажман.

Еко-материјали обично се поскапи и тоа се должи на фактот дека масовно производство не се практикува во моментов. Органски памук е достапен само во ограничени количини.  Овие ткаенини се бојат на начин кој  предизвикува помалку или никакво влијание врз животната средина , како и на човечка кожа. Дополнителна обработка која се применува за избегнување на опасните хемикалии  го прави сето тоа поскапо. Процесот на производство за еко-облека го прави комплетниот  циклус многу поскап. Сите овие фактори се слеваат во цената на готовата облека зголемувајки ја  цената на еко-облеката. Иако на крајот на потрошувачот добива она што го сака, сепак оди  вон рамките на буџетот.Еко-облека е многу добро изработена , и има подолг животен век релативно во однос на конвенционалните ткаенини. Дизајнери, кои создаваат шари за ова облека, треба да дојдат до  точката да се направи дизајнот безвременски, така што понатаму останува дел кој е  главен во  гардероба на потрошувачите за многу години. Производителите треба да се фокусираат на изработка на аутфити  кои се модерни, но по профатлива цена. Овие понуди треба да бидат достапни во што повеќе продавница за облека,низ сите сезони,постојано.

Како што потрошувачите ја разбираат и прифакаат важноста на еco friendly облеката, побарувачката за екомодата и други помагала се зголемува. Со зголемување на побарувачката, повеќе компании се вклучуваат во овој процес , правејќи цената на суровините да се намалуваат. Со зголемена конкуренција, конечната цена на производите , исто така, ќе оди надолу , во корист на крајниот потрошувач . Слоганот ” нека биде зелено ” не е само се занимава со поврзани активности  зе влијанието на животната средина, но  исто така, доведува до позитивни промени во нашите желби и потреби. 

Eco friendlyH&MВивиен Вествудеко-облекаекомодаЕкосвестматеријалфабрикацена
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • popust досие

    Што да купите на попуст

  • soline досие

    Window Display Week: Приказни од излозите со Солин Дабовил од Париз

  • met-gala-2019-camp досие

    Мет Гала годинава на тема кемп-естетика

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 1

    МОДЕН ТРЕНД: Штепуваните јакни најстилски сезонава

    јануари 15, 2021
  • 1

    Инстаграм профил кој го лови стилот на парижаните

    јануари 14, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • gucci

    Дизајнерски чанти што ќе бидат хит за 2021

    јануари 13, 2021
  • 1

    Мода во портокалова боја за енергичен старт на годината

    јануари 13, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021
  • ?????????????????????????

    Баланс+ оброци за енергетски почеток на денот

    јануари 5, 2021
  • pariche-702x336

    Паричето.мк – платформа за виртуелно вртење пита со паричка

    јануари 5, 2021

Култура

  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020
  • lila moss

    Лајла Мос на насловна на Vogue Italia

    декември 8, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics