• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
досие 0

Моќта на дизајнерската облека

Од stylist @StylistMKD · На мај 5, 2014

Секој кој е доволно едуциран околу дизајнерската облека ќе се согласи со изјавата дека дизајнерските марки доаѓаат со своја цена. Многумина плаќаат големи суми во желбата да поседуваат дизајнерска облека и нивната лојалност не е без причина. Дизајнерските аутфити даваат чувство за уникатност и ексклузивност. Исто како што славнитесекаде низ светот ги поткрепуваат нивните омилени брендови привлекувајќи постојано внимание, слично и секој кој поседува дизајнерска марка се поистоветува преку облеката со елитната класа . И кој не би уживал во восхитот кој некого го прави посебен и вонреден.

Ако гледаме на модата како на уметност, тогаш дизајнерската облеки се креации на уметноста. Од тука доаѓа и нивната висока вредност. Затоа се тие скапи и посебни и даваат гаранција дека се некаков вид на уметничко парче, па и покрај тоа што цените се чинат превисоките тоа е голем пазар на луксузни добра. Луѓето се подготвени да потрошат пари на дизајнерска облека која ќе им поткрепи посебен идентитет во општеството. Квалитетот  на материјалите, извонредните дизајни, идеалното пасување и удобноста се она што ги привлекува  да ги купат. Дизајнерските облеки  се олицетворение на последната мода. Настрана од интенцијата да се биде со стил и поразличен, има тука и други фактори кои ја чинат дизајнерската облека скапа. Облеката со потпис се изработува така да пасува совршено на телото и да биде воедно и удобна за носење. Колку што се изработува во помал број толку и цената е повисока. Цената исто така зависи од материјалите кои се изработуваат. Квалитетните материјали се она што се подразбира.

Она што исто така треба да се разбере е како дизајнерските парчиња се создаваат, шијат и каков  финиш  им е даден. Облеката која е конструирана машински ќе биде помалку скапа и побрзо изработена. Како и да е, рачните изработки на облеката се поскапи, и за нив е потребно повеќе време и умешност во изработката. Дури и изработката на шевовите одлучува за трајноста а со тоа и за вредноста на облеката. Професионалецот од висок ранг ќе го продаде својот финален продукт  кога е совршено финиширан и тука секој детал си има своја цена. Бидејќи дизајнерските парчиња се скапи и ексклузивни подеднакво е важно и како тие ќе се пласираат. Кога се купува дизајнерски производ , тој доаѓа со името на брендот и тоа е привилегија во модниот свет. А луѓето уживаат во носењето на дизајнерска облека која ќе ги разликува од другите.

Секоја индивидуа си има своја сопствена причина поради која е подготвена  да плати висока цена за купување на облека со дизајнерски потпис. Некои ќе одберат поединечен бренд поради совршената прилагоденост на сопствените потреби и удобноста од високо квалитетните материјали и или пак ексклузивните дизајни. За други, тоа може да е само главна причина да го покажат своето богатство и завртат внимание. Како и да е, дизајнерските продукти станаа статусен симбол на припадност на привилегиранa група која вклучува познати личности,влијателни луѓе и лидери на светот.
Постојат многу дизајнерски брендови кои се успешни и се многу барани. Неколку имаат заземено позиција да бидат најскапите и најпочитувани поради својата луксузност, стил и исклучителност.

„Шанел“ го направи своето име меѓу првите модни брендови за богатите и славните. Тој има добиено наклонетост од елитните групи и останува статусен симбол на привилегирана класа . „Прада“,  е италијански бренд кој испорачува модерни облеки и ги задоволува потребите на модните приврзаници низ целиот свет со своите извонредна услуга.  „Прада“  е етаблирана и скап  бренд кој  мами многу холивудски ѕвезди со своите исклучителни линии на облека . Други најскапи брендови во првите десет се „Армани“, „Версаче“, „Диор“, „Фенди“, „Валентино“ и Марк Џејкобс. 

АрманиВалентиноВерсачедизајнерска облекаДиорМарк ЏејкобсПрадаФендиШанел
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 3 досие

    Златни правила за шопинг според Французинките

  • 4 pariski stil досие

    Модни правила кои ќе ви го доближат парискиот шик стил

  • BL5LM5Z7JRFYDLYO2B3O5RCUDY досие

    Приказната за црната вдовица Патриција Гучи

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ?????????????????????????????????????

    30. Моден Викенд Скопје: Заедницата како срце на модата

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • skjapareli

    Новата колекција на висока мода на Скјапарели ја слави моќта на трансформацијата

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • Danilo-and-Sharon-Studio-079

    Манекенката Горјана Кулишевска–Џоја во фантастичен едиторијал за српски Elle

    јуни 5, 2025
  • 1hm

    H&M Studio ни носи смели скулпторски костими за капење во капсулната колекција Pre-Summer 2025

    јуни 3, 2025
  • 1

    Кошули со сино-бели пруги во пролетни комбинации

    јуни 3, 2025
  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • 1

    Ексклузивен свадбен настан во Скопје е церемонијата до која водат златните покани

    мај 13, 2025

Убавина

  • 3

    Совети за пролетен блескав тен

    април 15, 2025
  • eucerin

    Зимски предизвици на кожата: Како да ја заштитите кожата од загаден воздух и сув воздух во затворени простории?

    јануари 13, 2025
  • eucerin (2)

    Блеснете во Новата година со иновативниот Eucerin Hyaluron-Filler Ноќен пилинг и серум

    декември 16, 2024
  • geske

    Грин Мастер Ви ја претставува GESKE® Германската револуција во негата на кожата

    ноември 18, 2024
  • naslovna

    Што препорачуваат дерматолозите како ефикасно решение против пигментација на кожата

    ноември 5, 2024

Живот

  • 1

    Златни покани се прошируваат низ Скопје на мистериозен начин – но за што служат тие?

    мај 12, 2025
  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • Gush i bac

    Инклузивен настан „Гуш и бац е љубов“ на 11 мај на Школка

    мај 5, 2025
  • veligdenski jajca

    Природен начин на бојадисување велигденски јајца

    април 15, 2025

Култура

  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • Plakat_myselves_page-0001

    Затворање на фестивалот Танц фест со француската иновативна танчерска претстава MYSELVES

    мај 12, 2025
  • ?????????????????????

    Вечерва се отвора изложбата „Црвен се барјак развева“

    мај 9, 2025
  • KV SGF 2025

    На 13 мај започнува Скопски Градски Фестивал – Пет дена културна синергија на низ звуци, зборови и слики

    мај 5, 2025
  • ПОЗИВ

    Покана за бесплатна работилница за млади фотографи од Македонија

    април 28, 2025

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања стилски идеи улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics