• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
досие 0

Моќта на дизајнерската облека

Од stylist @StylistMKD · На мај 5, 2014

Секој кој е доволно едуциран околу дизајнерската облека ќе се согласи со изјавата дека дизајнерските марки доаѓаат со своја цена. Многумина плаќаат големи суми во желбата да поседуваат дизајнерска облека и нивната лојалност не е без причина. Дизајнерските аутфити даваат чувство за уникатност и ексклузивност. Исто како што славнитесекаде низ светот ги поткрепуваат нивните омилени брендови привлекувајќи постојано внимание, слично и секој кој поседува дизајнерска марка се поистоветува преку облеката со елитната класа . И кој не би уживал во восхитот кој некого го прави посебен и вонреден.

Ако гледаме на модата како на уметност, тогаш дизајнерската облеки се креации на уметноста. Од тука доаѓа и нивната висока вредност. Затоа се тие скапи и посебни и даваат гаранција дека се некаков вид на уметничко парче, па и покрај тоа што цените се чинат превисоките тоа е голем пазар на луксузни добра. Луѓето се подготвени да потрошат пари на дизајнерска облека која ќе им поткрепи посебен идентитет во општеството. Квалитетот  на материјалите, извонредните дизајни, идеалното пасување и удобноста се она што ги привлекува  да ги купат. Дизајнерските облеки  се олицетворение на последната мода. Настрана од интенцијата да се биде со стил и поразличен, има тука и други фактори кои ја чинат дизајнерската облека скапа. Облеката со потпис се изработува така да пасува совршено на телото и да биде воедно и удобна за носење. Колку што се изработува во помал број толку и цената е повисока. Цената исто така зависи од материјалите кои се изработуваат. Квалитетните материјали се она што се подразбира.

Она што исто така треба да се разбере е како дизајнерските парчиња се создаваат, шијат и каков  финиш  им е даден. Облеката која е конструирана машински ќе биде помалку скапа и побрзо изработена. Како и да е, рачните изработки на облеката се поскапи, и за нив е потребно повеќе време и умешност во изработката. Дури и изработката на шевовите одлучува за трајноста а со тоа и за вредноста на облеката. Професионалецот од висок ранг ќе го продаде својот финален продукт  кога е совршено финиширан и тука секој детал си има своја цена. Бидејќи дизајнерските парчиња се скапи и ексклузивни подеднакво е важно и како тие ќе се пласираат. Кога се купува дизајнерски производ , тој доаѓа со името на брендот и тоа е привилегија во модниот свет. А луѓето уживаат во носењето на дизајнерска облека која ќе ги разликува од другите.

Секоја индивидуа си има своја сопствена причина поради која е подготвена  да плати висока цена за купување на облека со дизајнерски потпис. Некои ќе одберат поединечен бренд поради совршената прилагоденост на сопствените потреби и удобноста од високо квалитетните материјали и или пак ексклузивните дизајни. За други, тоа може да е само главна причина да го покажат своето богатство и завртат внимание. Како и да е, дизајнерските продукти станаа статусен симбол на припадност на привилегиранa група која вклучува познати личности,влијателни луѓе и лидери на светот.
Постојат многу дизајнерски брендови кои се успешни и се многу барани. Неколку имаат заземено позиција да бидат најскапите и најпочитувани поради својата луксузност, стил и исклучителност.

„Шанел“ го направи своето име меѓу првите модни брендови за богатите и славните. Тој има добиено наклонетост од елитните групи и останува статусен симбол на привилегирана класа . „Прада“,  е италијански бренд кој испорачува модерни облеки и ги задоволува потребите на модните приврзаници низ целиот свет со своите извонредна услуга.  „Прада“  е етаблирана и скап  бренд кој  мами многу холивудски ѕвезди со своите исклучителни линии на облека . Други најскапи брендови во првите десет се „Армани“, „Версаче“, „Диор“, „Фенди“, „Валентино“ и Марк Џејкобс. 

АрманиВалентиноВерсачедизајнерска облекаДиорМарк ЏејкобсПрадаФендиШанел
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • popust досие

    Што да купите на попуст

  • soline досие

    Window Display Week: Приказни од излозите со Солин Дабовил од Париз

  • met-gala-2019-camp досие

    Мет Гала годинава на тема кемп-естетика

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • ????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Мода и политика – виолетовиот капут на Џил Бајден со силна порака

    јануари 20, 2021
  • 1

    Сестрите Џиџи и Бела Хадид ги обожаваат овие предимензионирани сакоа

    јануари 20, 2021
  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • prada

    Мијуча Прада и Раф Симонс ја претставија првата заедничка машка колекција

    јануари 18, 2021
  • Insta

    ИНСТАГРАМ ИНСПИРАЦИЈА: Јануарските стајлинзи на стилските ѕвезди

    јануари 18, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021
  • ?????????????????????????

    Баланс+ оброци за енергетски почеток на денот

    јануари 5, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics