• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

Марина Цигарида: Купениот „розов“ производ е материјален доказ дека сте биле хумани барем за миг!

Од stylist @StylistMKD · На март 10, 2015

 marina avon 3

Компанијата AVON во своето портфолио вбројува и производи наменети за добротворни цели, чиј профит целосно оди во хуманитарните кампањи за борба против ракот на дојка и семејното насилство. По успешната кампања во Македонија под мотото „Засвети розово“ чија цел беше да се подигне свесноста за ракот на дојка, AVON истовремено за својата продажна структура најави и дека оној кој во период од 12 месеци ќе оствари најголема продажба на добротворните „розови“ ќе се здобие со престижната титула „Амбасадор на хуманоста“. Од компанијата велат дека оваа иницијатива е со цел да се поттикнат луѓето на поголема солидарност со жените кои боледуваат од ракот на дојка, а на својата последна Национална конференција AVON и го прогласи својот хуман амбасадор.

Пред сè, како Амбасадор на хуманоста, што за тебе претставува оваа титула?

МЦ: Досега сум добила највисоки награди и признанија за мојата работа, за различни категории и параметри кои го оценуваат нашиот професионален опус. Сепак, да бидам искрена, оваа награда ми е најдрага, затоа што го засега моето лично ангажирање во овој сегмент  – борба против рак на дојка.

Титулата е врз основа на остварена најголема продажбата на производите со розова панделка во период од Кампања 17 2013 до Кампања 17 2014. Дали твојата продажба е токму поради здобивање на оваа титула, дали можеби те мотивираше наградата, или пак се работи за нешто друго?

МЦ: Во моите лични нарачки, секогаш се наоѓаат и производи од категоријата „розова панделка“. После објавувањето на веста дека AVON ќе промовира „Амбасадор на хуманост“ мојата заложба за продажба на овие производи беше дополнително катализирана и засилена, бидејќи и лично посакував да се здобијам со таа титула која ќе ми овозможи јавно да проговорам за оваа чувствителна тема, за превентива и мерки на лекување, како и да ја промовирам најблагородната мисија  на нашата компанија – Хуманитарна поддршка за таргетираната група на заболени, но и за истражување во борбата против ракот на дојка како најраширена болест на денешницата кај жените во Македонија и светот, општо.

 Што за тебе претставува најголема мотивација да продаваш производи за добротворни цели? Дали можеби имаш некоја лична причина?

МЦ: Солидарноста и хуманоста можат да се поттикнат, но најважно од сè е секој од нас да ги носи во себе во вид на карактерна особина или внатрешен порив да се помогне некому кој е во неволја. Верувам, дека оние кои доживеале лично искуство или преку некој близок, повеќе се ангажираат затоа што ја знаат моќта и потребата од помош во такви ислучителни ситуации. Досега, сведоци сме дека луѓето во Македонија се навистина солидарни и најчесто донираат средства преку СМС пораки. Мојата цел е да ги мотивирам сите наши клиенти да донираат преку купување на „производите со РОЗОВА панделка“, бидејќи купениот производ (шолја со лого, приврзок, огрлица, налепници и сл.) е материјален доказ кој пред себе ќе ви биде симбол дека сте помогнале некому. Кога наутро пиете кафе или чај во Вашата „розова шолја“ си го негувате чувството на лична сатисфакција дека сте придонеле и сте биле хумани за миг! Непроценливо!

 marina avon 2

Сметаш ли дека AVON како компанија прави доволно за здравјето и благосостојбата на жените? Што според тебе ја прави AVON општествено одговорна компанија?

МЦ: Моето речиси 10-годишно работно искуство со AVON, поминало низ сите фази: презадоволен клиент, претставник, лидер и регионален менаџер. За сите периоди – континуирано сум ја имала перцепцијата дека работам за компанија која се труди да ги профилира потребите на жените и да им помогне да бидат самостојни, со поголема самодоверба и директно да ги катапултира рамо до рамо во бизнис светот, за кој сè уште важи непишаното правило дека им припаѓа на мажите. Жените кои работат во AVON и се носители на големи функции, позиции и титули го допираат и социјалниот феномен за успешна професионална дама, сопруга и мајка -истовремено. Дополнителните ангажмани  и заложби на нашата компанија во борба за еколошки здрава зелена околина, во борба против семејното насилство и пред сè во борба против рак на дојка, се уште една позитивна страна која оди во прилог на имиџот за општественоодговорна компанија, што е вистинска реткост.

Случајно се совпадна Амбасадорот на хуманоста на AVON истовремено да биде и Зонален Менаџер. Дали на твојот тим ја пренесуваш хуманата порака на AVON и што правиш да ги мотивираш твоите координатори?

МЦ: Можеби е случајност, но тимовите најчесто прилегаат на нивните лидери, на зоналните манеџери. Досега, во нашата зона, се промовирани голем број на хуманитарни акции за потпомагање на осетливата група на заболени пациенти/ки од рак на дојка. Исто така, групно како тим, сме посетиле предавања на здружението „БОРКА“, со цел и самите лидери да дознаат нешто повеќе на оваа тема и да бидат информирани. Главната алатка ни останува продажбата на производите со розова панделка, со цел донираните средства да отидат на вистинското место. Сепак, секојдневно, се залагам да генерирам свесност кај координаторите дека не само по потреба, туку СЕКОГАШ да бидат хумани!  Дополнително одвоените средства на клиентот од 100-500 денари за некој „розов производ“ на некому можат многу да значат! Затоа, при одржување на сите средби според стандардот на AVON имаме имплементирани информации во врска со Мисијата на AVON во борба против рак на дојка. Важно е да се знае, но уште поважно е да се каскадира информацијата до сите наши клиенти и претставници! Да се шири гласот насекаде!

Сметаш ли дека лично правиш доволно во борбата против ракот на дојка?

МЦ: Јас имам  поттик секогаш да правам повеќе и повеќе во врска со борбата против рак на дојка. Со оглед дека имам и личен аспект и доживување по ова прашање – мислам дека никогаш нема да престанам да се борам за излекување и надминување на оваа болест! Во нашата фамилијарна историја и анамнеза сме имале случаи кои за среќа имаат успешен и среќен исход. Сознанието е дека оваа болест, иако има возрасни ограничувања и ризични категории, сепак е непредвидлива и секој може да биде засегнат. Затоа можам да потврдам дека токму  тоа од мене направи похрабар човек кој е решен да биде гласник и промотер во борбата против рак на дојка!

Како Амбасадор на хуманоста во борбата против ракот на дојка, што би порачала на останатитеAVON Претставници, но и на луѓето воопшто? Пред сè, дали и понатаму ќе продолжиш во оваа добротворна мисија?

 МЦ: Мојот апел до сите е пред сèда почнат повеќе да се информираат запојавата и зачестеноста на оваа болест и исто така за тоа што AVON досега го има направено во светски рамки во оваа област – БОРБА ПРОТИВ РАК НА ДОЈКА. Конкретно за Претставниците, мислам дека чувството дека работат за ваква компанија ќе ги направи горди и ќе ги поттикне да ги мотивираат своите клиенти преку купувањето на „розовите производи“ да се вклучат во нашата хумана мисија во многу поголем одзив од досега. Мојата добротворна мисија, особено сега кога и официјално сум назначена за „Амбасадор на хуманост“, ќе биде еден долгорочен, сериозен проект кој ќе опфаќа многу промотивни настани, медиумска покриеност преку гостувања на ТВ, радио, магазини и сл., со цел да се вклучат повеќе луѓе, пред сè нашите клиенти и претставници. Да го оправдаме нашето мото и лого  – да бидеме компанија НЕ само за ЖЕНИ, туку компанија за СРЕЌНИ И ЗДРАВИ ЖЕ НИ!

AVONАмбасадор на хуманостаборба против рак на дојкадобротворни производиМарина Цигарида
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 0 интервју

    Дизајнерката Олгица Ѓоргиева со успешна костимографија за балетската претстава „Пепелашка“ во Букурешт

  • bad girls (3) интервју

    Разговор со Сандра Шевандо и Драган Христов за костимографската инсталација „Лошите девојки од филмовите“ што ќе се одржи на 8 јули во МКЦ

  • elena popovska интервју

    Интервју со Елена Поповска од Jewelry My Precious: Препознатлива сум по експериментите со нови техники

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ?????????????????????????????????????

    30. Моден Викенд Скопје: Заедницата како срце на модата

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • skjapareli

    Новата колекција на висока мода на Скјапарели ја слави моќта на трансформацијата

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • pmg

    Вечерва почнува „ПМГ Рекордингс Фестивал 14“

    октомври 16, 2025
  • mugler6

    Грациозната Џоја во светска кампања за L’Oréal x Mugler

    октомври 13, 2025
  • ????????????????????

    Модата како јазик на промените – Моден викенд почнува на 29 октомври

    октомври 9, 2025
  • ???????????????????????????

    Во Штип ќе се одржи модниот настан Shtip Fashion Days 2025

    октомври 7, 2025
  • esenski bazar

    Есенски базар за поддршка на современите занаетчии

    октомври 6, 2025

Убавина

  • 3

    Совети за пролетен блескав тен

    април 15, 2025
  • eucerin

    Зимски предизвици на кожата: Како да ја заштитите кожата од загаден воздух и сув воздух во затворени простории?

    јануари 13, 2025
  • eucerin (2)

    Блеснете во Новата година со иновативниот Eucerin Hyaluron-Filler Ноќен пилинг и серум

    декември 16, 2024
  • geske

    Грин Мастер Ви ја претставува GESKE® Германската револуција во негата на кожата

    ноември 18, 2024
  • naslovna

    Што препорачуваат дерматолозите како ефикасно решение против пигментација на кожата

    ноември 5, 2024

Живот

  • KID-EXPO--poster

    Овој викенд е посветен на децата – Во Скопје се случува третото, најголемо и највозбудливо издание на Kid Expo

    октомври 2, 2025
  • 1

    Златни покани се прошируваат низ Скопје на мистериозен начин – но за што служат тие?

    мај 12, 2025
  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • Gush i bac

    Инклузивен настан „Гуш и бац е љубов“ на 11 мај на Школка

    мај 5, 2025

Култура

  • pmg

    Вечерва почнува „ПМГ Рекордингс Фестивал 14“

    октомври 16, 2025
  • KV

    Концерт по повод 100 години од раѓањето на композиторот Микис Теодоракис

    октомври 6, 2025
  • 2V7A7475

    FilmED Филмот како образовна алатка – Разговори и работилница на Beach Film Festival

    јули 22, 2025
  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • Plakat_myselves_page-0001

    Затворање на фестивалот Танц фест со француската иновативна танчерска претстава MYSELVES

    мај 12, 2025

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања стилски идеи улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics