• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
животен стил со... 0

Пивара Скопје освои највисоки награди од Министерството за економија за проектите за едукација на младите и за етичко управување

Од stylist @StylistMKD · На декември 3, 2019

FOTO 1 (1)

Пивара Скопје освои значајни награди за најдобри општествено одговорни практики што ги доделуваат Министерството за економија и Националното координативно тело за општествена одговорност. Во категоријата „Вложување во заедницата“ Пивара Скопје ја освои највисоката награда – Статуетка за најдобра општествено одговорна практика за 2019-та година, за реализација на долгорочниот проект за бесплатни обуки за млади „Вештини за успех“, додека во категоријата „Етичко управување“ за проектот „Обуки за вработените за етичко управување“, компанијата е наградена со Плакета. Компанијата доби признание и за третиот проект со кој аплицираше за годинешните наградиза најдобри општествено одговорни практики, и тоа за реализацијата на проектот за унапредување на благостојбата на вработените во рамки на Програмата за обликување на компаниската култура на Пивара Скопје.

„Исклучително сме среќни и горди на овие значајни награди што ги доживуваме како верификација на постојаните, долгорочни вложувања и напори на нашата компанија и на сите нејзини вработени, во остварување на целите за одржлив развој и за просперитетот на заедницата на која и припаѓаме. Сите наши општествено одговорни активности и платформи се спроведуваат континуирано во текот на целокупното  работење на Пивара Скопје и тоа во многу различни области, како што се: едукацијата и развојот на младите, обезбедување чиста животна средина и заштита на водните ресурси, унапредување на здравјето и безбедноста, на умерената и одговорна консумација, афирмирањето на полова рамноправност, промоцијата на етичките стандарди во бизнисот и други области кои имаат навистина големо значење за општествениот развој и квалитетот на животот на целата заедница“, изјави Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје, заблагодарувајќи се за наградите.

FOTO 2

Во изминатите четири години од реализацијата на Проектот за бесплатни обуки за  млади „Вештини за успех“, за кој Пивара Скопје ја доби Статуетката за најдобра општествено одговорна практика, над 2800 млади лица од земјава имаа можност да ги унапредат своите вештини и знаења што ќе им овозможат полесно вработување или отпочнување сопствен бизнис. Како еден од показателите за успехот во реализацијата на овие обуки говори и податокот дека 36% од учесниците во обуките успеале да најдат работа во текот на првата година откако ја посетиле обуката.

„Резултатите и вложувањата што ги правиме во голем број области каде што делуваме не би биле возможни без огромната поддршка и лидерството од групациите Coca-Cola HBC и HEINEKEN каде припаѓа нашата компанија, како и соработката и пaртнерскиот однос на голем број институции, граѓански организации и соработници, а посебно на вработените и членовите на менџерскиот тим на Пивара Скопје кои секогаш се подготвени на волонтерска основа да се вклучат и да го дадат својот личен придонес во креирањето и реализацијата на активностите“, потенцираше Патче.

Општествената одговорност и одржливиот развој се интегриран дел од целокупното работење на Пивара Скопје. Заложбите на компанијата и нејзиниот пристап кон купувачите, потрошувачите, вработените, добавувачите, заедницата и останатите засегнати страни, се јасно дефинирани и опишани во сите стратешки документи и компаниски политики. За  исполнување на целите за одржлив развој, компанијата утврдува свои индикатори и таргети, кои се во корелација со целите на корпорациите Coca-Cola HBC и HEINEKEN, како и со глобалните цели за одржливост на Обединетите Нации.

Повеќе информации на www.polnacasa.mk

FOTO 3 (1)

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 2020 M Car tim животен стил со...

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

  • 1 животен стил со...

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

  • ????????????????????????? животен стил со...

    Баланс+ оброци за енергетски почеток на денот

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 3

    Црната боја е кралица на зимската мода – како да ја носите и да не изгледате монотоно

    јануари 22, 2021
  • WebinarD4C_Macedonia (1)

    Вебинар за циркуларна економија во текстилната и модната индустрија во Европа

    јануари 22, 2021
  • 1

    Шик комбинации во чоколадни нијанси

    јануари 21, 2021
  • mirjana josifoska

    Промоција на колекцијата „Спомен на еден град“ на Мирјана Јосифоска

    јануари 21, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics