• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
Убавина 0

Промоција на познатиот козметички бренд Origins

Од stylist @StylistMKD · На септември 25, 2019

O6

Origins Ве советува – никогаш не престанувајте да истражувате

Вчера со почеток во 20 часот се одржа официјалната промоција на брендот Origins, кој ексклузивно ќе го има во дрогериите Космо Тинекс во ТЦ Зебра и во Скопје Сити Мол. Оrigins производите денеска ќе бидат со специјален попуст од 15% проценти.

На присутните гости, меѓу кои беа македoнските инфлуенсери, медиуми и вип клиенти на Космо, се обрати Глорија Мапилеле Тодоровиќ, ексклузивен едукатор за козметиката Origins.

O3

Приказната на  Origins започнува во 1988 година со визија на Leonard Lauder за создавање прв бренд за нега на кожа базиран исклучиво на природни состојки кои со помош на напредната технологија и науката, ќе овозможат безбедни и високо ефикасни производи.

На почетокот, постоел само  Project 250, а вистинскиот назив на брендот е креиран во 1990 година. Самото име „Origins“ кажува многу за брендот, односно за „потеклото“ и „создавањето“ на планетата Земја, за поврзaноста на природата и човекот, за древното и модерното, брендот се зајакнува благодарение на науката. Првото продажно место на брендот е отворено во 1990 година во Harrods, во Лондон.

O4

Origins постигнува рамнотежа и ја прикажува двојната страна на природата, рамнотежата на се што постои (јинг и јанг) .

Слоганот на брендот е: „Origins е бренд за нега на кожа посветен на општото добро, на нашето и на планетата Земја, a предноста е тоа што сакаме да покажеме на сите се што работиме – од формула, до пакување и создавање на растенијата“.

Origins од првиот ден е во постојана потрага по нови состојки и инспирација која ја црпи од природата. Нуди богата текстура збогатена со мириси на чиста природа кои ги создаваат есенцијалните масла за холистичко искуство во корист на духот, умот и телото.

Производите не содржат парабен, фтлати, минерални масла, пропиленгликол, вазелин, парафин, DEA и состојки од животинско потекло. Пакувањата се минималистички, пријателски настроени кон околината (направени се од биоразградлива хартија).

O1

Соработката на брендот е исклучиво само со производители на состојки и фабрики кои гарантираат и поседуваат сертификат за минимално емитување на јаглерод диоксид во атмосферата и каде што производството се врши со помош на природни  извори на ветер, вода и сонце. Во согласност со природата, Origins зема од неа, но исто така и активно ја обновува на тој начин што досега има засадено околу 600 000 дрвја и млади стебла ширум светот.

Оrigins  се состои од 9 клучни линии на производи кои се вклопуваат во класичната нега на кожа, како што дехидратација, сив и уморен тен, стареење, проширени пори, масна кожа и склоност на акни, а има исклучително ефикасна линија на смирување на чувствителна кожа склона на црвенила.

o2

Исто така, во овој прекрасен бренд можете да пронајдете производи кои не смеете да ги заобиколите, како што се „High-Potency Night-A-Mins™ Resurfacing Cream“ со AHA овошни киселини, пилинг за лице  „Never A Dull Moment“, збогатен со семе од манго, кајсија или нежно масло за чистење на лицето  „Clean Energy“ кое содржи екстракт од маслинка и сончоглед со арома на есенцијални масла за будење на енергијата, портокал, грејпфрут и лимон.

Бестселер на брендот е линијата Ginzing и маската за лице која воедно е и заштитен знак на брендот, „Clear Impoverment Active Charcoal“ која е неменета за длабинско чистење на кожата и во моментов е маска број 1 во Америка.

Origins 2

OriginsГлорија Мапилеле ТодоровиќкозметикаКосмоКосмо Тинексприродна козметикаубавина
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • BeautyFridge Убавина

    Кои козметички производи треба да ги чувате во фрижидер

  • 1 guerlain Убавина

    GUERLAIN: Ајде да зборуваме за природна убавина

  • Revalid Убавина

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ana de armas

    Францускиот боб на Ана де Армас најавува еден од трендовите на фризури за 2021

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • iris van herpen

    Iris Van Herpen: Roots of Rebirth Collection

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • united fashion showroom

    Oбединети балкански дизајнери на шоурум со триесет европски брендови

    февруари 26, 2021
  • my time (5)

    Фотосесија Watercolor на MY:TIME со фокус на часовникот G-Shock

    февруари 25, 2021
  • 1

    Минималистички стајлинзи во црна боја за оваа преодна сезона

    февруари 25, 2021
  • roksanda

    Три генерации жени од семејството на Ванеса Редгрејв во видео на Роксанда Илинчиќ

    февруари 25, 2021
  • 1 mango

    Mango во пролетно расположение со светли тонови и шармантни базични парчиња инспирирани од Медитеранот

    февруари 25, 2021

Убавина

  • ECNERIN UreaRepair

    Уреа – ефикасна состојка која се грижи за нега на сувата и груба кожа!

    февруари 24, 2021
  • BeautyFridge

    Кои козметички производи треба да ги чувате во фрижидер

    февруари 11, 2021
  • dior rouge (1)

    Натали Портман во новата кампања за кармините на Dior

    февруари 2, 2021
  • 1 guerlain

    GUERLAIN: Ајде да зборуваме за природна убавина

    јануари 28, 2021
  • EUCERIN Hyaluron_Filler_Skin_Refining_Serum

    Eucerin Hyaluron-Filler Серум за намалување на порите: За кристално сјајна кожа и по првите знаци на стареење

    јануари 27, 2021

Живот

  • Baked-Feta-Pasta

    ТикТок рецепт: Тестенини со потпечено фета сирење

    февруари 18, 2021
  • maldivi

    Хотелот Waldorf Astoria на Малдиви има најдобра Инстаграм содржина според Forbes

    февруари 17, 2021
  • chloe ting

    ФИТ ФОРМА: Вежби за тенок струк и заоблен задник

    февруари 16, 2021
  • Iqos 4 (1)

    IQOS – алтернатива за возрасните пушачи развиена врз база на научни докази

    февруари 8, 2021
  • nikotin 2

    Зошто пушиме – навика, зависност или да се биде во тренд?

    февруари 3, 2021

Култура

  • vanity fair (1)

    Светот на фантазијата во холивудското издание на Vanity Fair

    февруари 24, 2021
  • daft punk

    Крај на една музичка ера – Дуото „Дафт Панк“ најави разделба преку видео

    февруари 23, 2021
  • Emma-Stone-Red-Dress-in-Disney-Cruella-Trailer

    Ема Стоун како Круела де Вил – амбициозна дизајнерка со панк-рок стил

    февруари 19, 2021
  • Deva-Cassel-covers-Elle-France-February-5th-2021

    Дева Касел ја наследила безвременската убавина на нејзината мајка Моника Белучи

    февруари 10, 2021
  • zoki poki (1)

    ТВ-серијата „Зоки Поки” ќе се емитува на Шведската национална телевизија „SVT”

    февруари 9, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics