Италијанската модна куќа „Валентино“ сподели некои од своите кампањи на социјалните мрежи, како еден вид на временска капсула која ја илустрира историјата на брендот. Со споделувањето на култните фотографии и кампањи под ознаката #ValentinoTimeCapsule, „Валентино“ нè повикува да се вратиме во минатото и да погледнеме некои од незаборавните имиџи на куќата – портрет на Одри Хепберн од 1969 година, фотографија на младиот Валентино Гаравани во своето римско ателје од 1959 година, кампања од 1995 година со Кристи Тарлингтон, скици од шишенца за парфемот Vendetta, Били Ајлиш сликана годинава во модел на куќата…
-#ValentinoTimeCapsule е инстинктивна временска капсула, уреднички проект за кој што лично се грижам, начин да се прикат различни, и не секогаш познати моменти од мојата куќа. Избраните слики не се во хронолошка секвенца, од 1959 до 2019 година, од дизајните на г-динот Валентино Гаравани и на Марија Грација Кјуури, до колекцијата на Алесандра Факинети и до рекламни кампањи фотографирани од Питер Линдберг. Има и предлози од минатото, дури и од блиското минато, како во случајот со фотографијата на Били Ајлиш, но кои одлично се вклопуваат, бидејќи тие се безвременски – вели креативниот директор на „валентино“, Пјерпаоло Пичоли.
View this post on Instagram
1959 #ValentinoTimeCapsule At his atelier in Rome in 1959, Mr Valentino looked through his debut collection, stopping to hold the first Valentino red dress, “Fiesta,” a strapless cocktail dress in draped tulle. The look helped cement this particular shade of red as the iconic and official color of the brand. A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on
View this post on Instagram
2020 #ValentinoTimeCapsule To the Spotify Best New Artist Party in January, @billieeilish wore a full Valentino fluorescent look designed for her by @pppiccioli while performing ”Bad Guy.” #BillieEilish #PierpaoloPiccioli A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on
View this post on Instagram
2016 #ValentinoTimeCapsule For Sofia Coppola’s production of La Traviata at the Teatro dell’Opera di Roma in 2016, Maison Valentino prepared all the costumes. Pierpaolo Piccioli and Maria Grazia Chiuri designed the dress of Flora and the other 80 dresses for the opera. Above a dress designed in signature Valentino red, worn by Violetta during the party scene in stark contrast with guests clad in black which designed by Mr Valentino. ®Yasuko Kageyama – Opera di Roma A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on
Нема коментари