• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
калеидоскоп, новини 0

AVON лансираше нова бренд кампања: Watch me Now

Од stylist @StylistMKD · На септември 24, 2020

avon (2)

МИСЛИШ ДЕКА ГО ПОЗНАВАШ AVON? РАЗМИСЛИ ПОВТОРНО!

  • AVON се менува. Глобалниот гигант за убавина има нова бренд кампања: Watch Me Now
  • Новото позиционирање на брендот го рефлектира AVON на новото времеи неговата цел да ги трансформира животите на жените на подобро
  • Ребрендирањето и новиот визуелен идентитет се случува на глобално ниво на сите пазари во месецот кога AVON го слави 135-от роденден

Козметичката компанија AVON лансираше нова бренд кампања ‘Watch Me Now’ повикувајќи ги луѓето да ги преиспитаат своите ставови и мислења за оваа легендарна компанија. AVON ги трансформира животите на жените, прославувајќи ја убавината на различноста, зајакнувајќи ја својата позиција на пазарот, за подобро да го рефлектира AVON на новото време – иновативен, смел и инклузивен бренд за убавина.

Токму на 135-годишнината од постоењето, ‘Watch Me Now’ е наклон кон наследството на AVON како компанија, која ја користи моќта на убавината за да создаде можности за заработка, каде секоја жена работи врз начелото на своите принципи и потреби, и го поддржува активизмот и кампањите против насилство врз жени и девојчиња и рак на дојка, повеќе од еден век. Промената го слави успехот на сите жени кои се навидум незабележани и ги истакнува неочекуваните аспекти на AVON како бренд, како и неговите Претставници, активизмот и производите – за кои на AVON му се доделени повеќе од 300 награди и регистрирани се над 750 патенти.

avon (1)

„Убавината не треба да подлежи на стандарди. За многумина таа е клучна во градење на самодовербата и заложбата да се биде најдобрата верзија од себе си. Убавината е изразување на нашата индивидуалност, воспоставување на свои правила и живеење на животот по свои принципи. Ние во AVON веруваме дека убавината е моќ, која во себе ја носат сите. Им даваме поддршка на сите жени при нивното самоизразување, предизвикувајќи ги стереотипите со кои секојдневно се соочуваат.“- вели Дана Стојкова, Национален менаџер за продажба во AVON  и додава:„Знаете, не постојат строги стандарди, и секој воден од сопственото убедување, избира што е убаво. Ние во AVON секојдневно се заложуваме и работиме напорно за да се осигураме дека на секоја жена во светот ѝ се достапни низа производи кои одговараат на нејзините стандарди за убавина“. Сите гореспоменати принципи и начела се темели на ребрендирањето и нашиот нов визуелен идентитет“ – заклучува Стојкова.

‘Watch Me Now’вклучува и редизајн на логото AVON, првпат после една декада, како и посмел и современ начин на обраќање, што се поистоветува со милиони Претставници и корисници на брендот. Новото лого веќе е присутно на насловните страни на брошурите и на дел од производите, и во него се задржани дел од облините од оригиналното AVON лого од 1930-та година, со нов градиент од бои заснован на деталите на женското лице.

“Watch Me Now отвора едно ново поглавје за AVON.Го задржавме она што го научивме во овие 135 години, како моќта на воспоставувањето на искрени релации меѓу луѓето, продажбата која е резултат на овие луѓе и го применуваме во денешен контекст – користејќи нови дигитални алатки кои им овозможуваат на нашите советници за убавина флексибилно да заработуваат преку нивните социјални платформи“ – вели Анџела Крецу, Извршен директор на AVON.

„Продолжуваме со иновации и развој на брендот, преку инвестирање во истражувања, вложувања во производи и луѓе, за да се осигураме дека убавината е еднакво достапна за сите. Исто така ќе продолжиме да зборуваме гласно, ќе потикнуваме промени и позитивно ќе влијаеме на предизвиците со кои се соочуваат жените денес. На релевантен, смел и посигурен начин растеме и го развиваме нашиот бизнис“ – додава Крецу.

Со 5 милиони Претставници на повеќе од 50 пазари во светот, AVON ги забрзува своите иновации и својата бизнис трансформација во последните 12 месеци – преку зголемени активности со користење на нови дигитални алатки за поддршка на своите Претставници, како и нови производи предводени од патентирани технологии. Нивните последни иновации ги вклучуваат и иновативната ProtinolTM технологија, која ја враќа седумгодишната загуба на колагенот за само седум дена, како и Adapt, нова колекција на производи создадена да го намали влијанието на хормоналните флуктуации на кожата во текот на перименопаузата и настапувањето на менопаузата.

Во Македонија, поради новонастанатата ситуација со Ковид- 19, AVON ги прилагоди своите стандарди за работа и својот бизнис го направи пофлексибилен и достапен за сите. Тоа е само една од причините поради која многу жени сакаат да бидат дел од компанијата.

‘Watch Me Now’ е веќе активна на сите пазари во светот, а нејзиниот старт со сите вградени промени е отсликан во Брошура 13, а погледнете го инспиративното видео:

Повеќе информации за ребрендирањето се достапни на линкот од онлајн прес-конференцијата ТУКА , и на веб страната ТУКА.

 

 Зa AVON

 

AVON веќе 135 годинисе залага за жените: преку понуда на иновативни, квалитетни производи за убавинакои примарно се продаваат на жените, прекужените. Милиони независни Претставници ширум светотги продаваат врвните AVON брендови како AVON Color и ANEW преку социјалните мрежи, градејќи ги сопствените бизниси за убавина со целосно или скратено работно време.  AVON ја поддржува финансиската независност на жените, претприемаштвото и добросостојбата и донираше над 1 милијарда долариза женските каузипреку AVON и AVON Фондацијата.AVON е дел од  Natura &Co Group. Повеќе информации за AVON и неговите производи на www.avonworldwide.com. #WatchMeNow #ПогледниМеСега

 

AVONWatch Me NowАвонАвон Макеоднијакампања
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • jovana neshova (1) калеидоскоп

    Бремената манекенка Јована Нешова позира за насловната на „Моделс ин“

  • Mixed Emotions cut новини

    MIXED EMOTIONS – Во ред е да не се биде во ред

  • nike shzk (8) калеидоскоп

    VIVA LA REEZICK: Новите патики Air Max Viva и производите на „Шизик на ризик“ го одбележаа денот на Air Max

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • jovana neshova (1)

    Бремената манекенка Јована Нешова позира за насловната на „Моделс ин“

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • funk shui

    Слушаме македонска музика: „Не време“ на Funk Shui и гостинката Вера од Љубојна

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • kopenhagen

    Инстаграм профил посветен на живописниот уличен стил на Копенхаген

    април 15, 2021
  • DIOR

    [ВИДЕО] Ревија на Dior во Шангај

    април 15, 2021
  • 1

    Класичен беж мантил и црни хеланки – најмодна комбинација пролетва

    април 15, 2021
  • 2

    Дајан вон Фурстенберг дизајнира предмети за домот за H&M Home

    април 14, 2021
  • ПРОЛЕТ (3)

    Трендови лесни за носење и аплицирање во вашиот стил

    април 14, 2021

Убавина

  • PearInc100ml_RVB

    Pear Inc. на Juliette Has a Gun небесен мирис кој предизвикува среќа, позитива и сонце

    април 10, 2021
  • Mixed Emotions cut

    MIXED EMOTIONS – Во ред е да не се биде во ред

    април 6, 2021
  • 1 guerlain

    Mon Guerlain Sparkling Bouquet – мирисот на пенлива радост

    април 2, 2021
  • 1 MAC-Cosmetics-Black-Cherry

    Новата колекција Black Cherry на MAC Cosmetics од денеска во скопската продавница

    март 30, 2021
  • fac

    Геловите за чистење клучен дел од негата на лицето

    март 11, 2021

Живот

  • 2

    Дајан вон Фурстенберг дизајнира предмети за домот за H&M Home

    април 14, 2021
  • FotoJet

    Две супер состојки што треба да ги консумирате – хељда и амарант

    април 12, 2021
  • pilates

    Десетминутен тренинг за стомак, задник и нозе

    април 8, 2021
  • IQOS 3 Duo 3

    Повеќе харизма во личниот стил со помош на додатоци

    март 30, 2021
  • Znakoven Bitola 2

    Радмила од Богданци и Мартин од Битола, лица со оштетен слух го отворија првото знаковно кафуле во Битола

    март 29, 2021

Култура

  • Louvre

    Прошетка низ музејот Лувр од дома

    април 7, 2021
  • Filmski Predizvik (1)

    Нов европски филмски предизвик – освој најмногу поени и отпатувај на црвениот тепих во Кан

    март 24, 2021
  • gordana vrencoska

    Онлајн-промоција на „Македонски визуелен идентитет“ од Гордана Вренцоска

    март 23, 2021
  • ?????????

    Виртуелна промоција на „Букварот на Биби“ денеска во 19 часот

    март 22, 2021
  • DMF_2021

    Отворен конкурсот за учество на „Денови на македонската фотографија 2021“

    март 15, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics