• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
калеидоскоп, новини 0

AVON лансираше нова бренд кампања: Watch me Now

Од stylist @StylistMKD · На септември 24, 2020

avon (2)

МИСЛИШ ДЕКА ГО ПОЗНАВАШ AVON? РАЗМИСЛИ ПОВТОРНО!

  • AVON се менува. Глобалниот гигант за убавина има нова бренд кампања: Watch Me Now
  • Новото позиционирање на брендот го рефлектира AVON на новото времеи неговата цел да ги трансформира животите на жените на подобро
  • Ребрендирањето и новиот визуелен идентитет се случува на глобално ниво на сите пазари во месецот кога AVON го слави 135-от роденден

Козметичката компанија AVON лансираше нова бренд кампања ‘Watch Me Now’ повикувајќи ги луѓето да ги преиспитаат своите ставови и мислења за оваа легендарна компанија. AVON ги трансформира животите на жените, прославувајќи ја убавината на различноста, зајакнувајќи ја својата позиција на пазарот, за подобро да го рефлектира AVON на новото време – иновативен, смел и инклузивен бренд за убавина.

Токму на 135-годишнината од постоењето, ‘Watch Me Now’ е наклон кон наследството на AVON како компанија, која ја користи моќта на убавината за да создаде можности за заработка, каде секоја жена работи врз начелото на своите принципи и потреби, и го поддржува активизмот и кампањите против насилство врз жени и девојчиња и рак на дојка, повеќе од еден век. Промената го слави успехот на сите жени кои се навидум незабележани и ги истакнува неочекуваните аспекти на AVON како бренд, како и неговите Претставници, активизмот и производите – за кои на AVON му се доделени повеќе од 300 награди и регистрирани се над 750 патенти.

avon (1)

„Убавината не треба да подлежи на стандарди. За многумина таа е клучна во градење на самодовербата и заложбата да се биде најдобрата верзија од себе си. Убавината е изразување на нашата индивидуалност, воспоставување на свои правила и живеење на животот по свои принципи. Ние во AVON веруваме дека убавината е моќ, која во себе ја носат сите. Им даваме поддршка на сите жени при нивното самоизразување, предизвикувајќи ги стереотипите со кои секојдневно се соочуваат.“- вели Дана Стојкова, Национален менаџер за продажба во AVON  и додава:„Знаете, не постојат строги стандарди, и секој воден од сопственото убедување, избира што е убаво. Ние во AVON секојдневно се заложуваме и работиме напорно за да се осигураме дека на секоја жена во светот ѝ се достапни низа производи кои одговараат на нејзините стандарди за убавина“. Сите гореспоменати принципи и начела се темели на ребрендирањето и нашиот нов визуелен идентитет“ – заклучува Стојкова.

‘Watch Me Now’вклучува и редизајн на логото AVON, првпат после една декада, како и посмел и современ начин на обраќање, што се поистоветува со милиони Претставници и корисници на брендот. Новото лого веќе е присутно на насловните страни на брошурите и на дел од производите, и во него се задржани дел од облините од оригиналното AVON лого од 1930-та година, со нов градиент од бои заснован на деталите на женското лице.

“Watch Me Now отвора едно ново поглавје за AVON.Го задржавме она што го научивме во овие 135 години, како моќта на воспоставувањето на искрени релации меѓу луѓето, продажбата која е резултат на овие луѓе и го применуваме во денешен контекст – користејќи нови дигитални алатки кои им овозможуваат на нашите советници за убавина флексибилно да заработуваат преку нивните социјални платформи“ – вели Анџела Крецу, Извршен директор на AVON.

„Продолжуваме со иновации и развој на брендот, преку инвестирање во истражувања, вложувања во производи и луѓе, за да се осигураме дека убавината е еднакво достапна за сите. Исто така ќе продолжиме да зборуваме гласно, ќе потикнуваме промени и позитивно ќе влијаеме на предизвиците со кои се соочуваат жените денес. На релевантен, смел и посигурен начин растеме и го развиваме нашиот бизнис“ – додава Крецу.

Со 5 милиони Претставници на повеќе од 50 пазари во светот, AVON ги забрзува своите иновации и својата бизнис трансформација во последните 12 месеци – преку зголемени активности со користење на нови дигитални алатки за поддршка на своите Претставници, како и нови производи предводени од патентирани технологии. Нивните последни иновации ги вклучуваат и иновативната ProtinolTM технологија, која ја враќа седумгодишната загуба на колагенот за само седум дена, како и Adapt, нова колекција на производи создадена да го намали влијанието на хормоналните флуктуации на кожата во текот на перименопаузата и настапувањето на менопаузата.

Во Македонија, поради новонастанатата ситуација со Ковид- 19, AVON ги прилагоди своите стандарди за работа и својот бизнис го направи пофлексибилен и достапен за сите. Тоа е само една од причините поради која многу жени сакаат да бидат дел од компанијата.

‘Watch Me Now’ е веќе активна на сите пазари во светот, а нејзиниот старт со сите вградени промени е отсликан во Брошура 13, а погледнете го инспиративното видео:

Повеќе информации за ребрендирањето се достапни на линкот од онлајн прес-конференцијата ТУКА , и на веб страната ТУКА.

 

 Зa AVON

 

AVON веќе 135 годинисе залага за жените: преку понуда на иновативни, квалитетни производи за убавинакои примарно се продаваат на жените, прекужените. Милиони независни Претставници ширум светотги продаваат врвните AVON брендови како AVON Color и ANEW преку социјалните мрежи, градејќи ги сопствените бизниси за убавина со целосно или скратено работно време.  AVON ја поддржува финансиската независност на жените, претприемаштвото и добросостојбата и донираше над 1 милијарда долариза женските каузипреку AVON и AVON Фондацијата.AVON е дел од  Natura &Co Group. Повеќе информации за AVON и неговите производи на www.avonworldwide.com. #WatchMeNow #ПогледниМеСега

 

AVONWatch Me NowАвонАвон Макеоднијакампања
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • tatjana janusheva (6) калеидоскоп

    Татјана Јанушева на насловната страница на Elle

  • eucerin (1) калеидоскоп

    Користете заштита од сончевите зраци прилагодена на потребите на вашата кожа

  • indog калеидоскоп

    Изложба „Во цут“ на дизајнерот Горан Костовски – Ind.o.g

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • tatjana janusheva (6)

    Татјана Јанушева на насловната страница на Elle

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • ikiverse

    IKIVERSE на Искра Џокиќ Кецап – прва дигитална модна ревија на Моден викенд

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • fks

    „Фолклорно-класична симбиоза“, музичко-сценски спектакл на НУ Национална опера и балет и НУ Танец

    септември 26, 2023
  • 1 ivana manas

    Македонската манекенка Ивана Манас на ревии на Миланската модна недела

    септември 25, 2023
  • Foto 4_Glaven vlez

    Се бројат деновите до големото отворање на Diamond Mall – новото уникатно доживување во строгиот центар на Скопје

    септември 23, 2023
  • gucci (2)

    [ВИДЕО] Првата колекција на Сабато де Сарно како нов дизајнер на Gucci

    септември 23, 2023
  • FWSK FW23-03-2

    Модната еволуција на Скопје – спојување на стилот и одржливоста на 27. издание на Моден викенд Скопје

    септември 21, 2023

Убавина

  • 1

    Маникир во есенски бои

    септември 8, 2023
  • 185531043_1452659838405942_2192688347615870831_n

    Збогум на флеките и трагите од акни

    август 24, 2023
  • latte-make-up

    Latte Make Up – летен тренд на шминка во природни и бронзени тонови

    август 9, 2023
  • Sun Allergy

    Како да се заштитите од алергии предизвикани од сонце?

    јули 10, 2023
  • eucerin (1)

    Користете заштита од сончевите зраци прилагодена на потребите на вашата кожа

    јуни 9, 2023

Живот

  • Foto 4_Glaven vlez

    Се бројат деновите до големото отворање на Diamond Mall – новото уникатно доживување во строгиот центар на Скопје

    септември 23, 2023
  • 1 - Последна шанса за пријавување на Виз Ер Скопски маратон 2023

    Последна шанса за пријавување на Виз Ер Скопски маратон 2023

    септември 20, 2023
  • petfest1600px

    Во недела ќе се одржи „Пет Фест Скопје“ – фестивал за миленици

    септември 15, 2023
  • DSC_8636

    Skopje Tattoo Show 2023: Македонците покажаа колку ја сакаат тату уметноста

    август 30, 2023
  • Skopje Tattoo Show

    Skopje Tattoo Show 2023: Славење на уметноста, културата и самоизразувањето преку мастило

    август 9, 2023

Култура

  • fks

    „Фолклорно-класична симбиоза“, музичко-сценски спектакл на НУ Национална опера и балет и НУ Танец

    септември 26, 2023
  • Doxiadis_Pokana_Otvoranje

    Отворање на архитектонската изложба „Иднината како проект | Доксијадис во Скопје“ денеска во МСУ

    септември 21, 2023
  • HousekeepingForBeginners_1

    „Домаќинство за почетници“ на Горан Столевски е македонски кандидат за Оскар за долгометражен интернационален филм

    септември 13, 2023
  • Горчлив шеќер

    Во МСУ – Скопје се отвора изложбата „Горчлив шеќер“, мултимедијален проект на Ѓорѓе Јовановиќ

    септември 13, 2023
  • shatakua

    Мултимедијален настан на уметничката група „Шатакуа“ во Музеј на град Скопје

    септември 7, 2023

Тагови

Vogue Инстаграм Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics