• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
новини 0

Фондацијата за жени на AVON донира 7.000$ на кризниот центар „Надеж“ за поддршка на СОС линијата и згрижувачкиот центар

Од stylist @StylistMKD · На мај 5, 2020

avon

На светско ниво поддршката на фондацијата за жени изнесува 1 милион долари, наменета за непречена работа на центрите за борба против семејното насилство  

АVON фондацијата за жени ја објавува финансиската поддршка од 1 милион долари распределена во грантови наменетиза 50 центри и хуманитарни организации ширум светот. Грант-програмата за итна поддршкае лансирана истовремено со кампањата на AVON #ИзолиранаНоНеСама (#IsolatedNotAlone),како одговор на порастот на бројот на случаи на семејно насилство за време на изолацијата и физичката дистанца поради корона вирусот.

Финансиската поддршка ќе обезбеди неопходна помош за над 250.000 жени и деца кои се под директен ризик или веќе трпат семејно насилство. Грантовите се распределени во 37 земји од Европа и Латинска Америка.

Донацијата од 1 милион долари е во линија со кампањата за свесност на AVON со која се крева гласот против зголеменото насилство како резултат на изолираноста поради пандемијата со Covid-19.

Во Македонија, AVON Фондацијата за жени донира 7.000$ на кризниот центар „Надеж“, за поддршка на СОС линијата за жртви на семејно насилство, како и за обезбедување на соодветни услови во нивниот згрижувачки центар. Маја Дилберова, претстедател на кризниот центар „Надеж“ изјави: „Нашиот кризен центар е исклучително благодарен на AVON за повеќегодишната поддршка. Нивната донација ќе ги унапреди нашите услуги и помош; ќе помогне да ги држиме нашите врати отворени, истовремено овозможувајќи дополнителна поддршка за нашиот стручен тим кој ја води националната линија за помош и поддршка 15315, во исклучително специфични и отежнати услови. За време на овој период на физичка дистанца и зголемена изолација, сакам жените да знаат дека не се сами.“

Во партнерство со сестринскките брендови Aesop, The Body Shop и Natura, AVON ги повикува владите во светот постојано да го имаат во вид проблемот со семејното насилство и да го зајакнат финансирањето ии ресурсите за справување со зголемената статистика на насилство. Компаниите го искористуваат својот глас за да допрат глобално до 200 милиони кориснициво 110 земји и да ги повикаат луѓето да ја поддржат кампањата.

Натали Дикон, претседател на AVON фондацијата за жени, изјави: „Над 130 години, AVON ги поддржува жените и нашата поддршка сега е потребна повеќе од кога и да е. Со последната донација од AVON фондацијата, ние можеме да направиме видлива разликаво животите на жените и децата – жртви на семејно насилствоширум светот, на кои им е итно потребна помош и заштита.

Веќе 15 години, AVON ги поддржува организациите кои се борат против семејно насилство и потребата од поддршка не била никогаш попотребна. Горди сме што можебе да придонесеме и да ја поддржиме кампањата на AVON, #ИзолиранаНоНеСама за да одговориме на порастот на насилствотопредизвикан одпандемијата со корона вирусот.”

Глобално, 5 милиони претставници на AVON ќе продолжат да пружаат витална помошза жени и деца кои се предмет на насилство, преку споделување на информациите и местата каде да се најде поддршка и помош, како и преку донација на неопходни производи за лична хигиена.

Во пошироки рамки, AVON ги прилагоди своите капацитети за производство на продукти за лична хигиена кои се најпотребни за здравствените работници, но и за сите останати работници на витални позиции. Стотици илјади пакети со производи за лична хигиена беа донирани на локалните болниции челните служби за помош во светот.

Во Македонија, на крајаот на месец март, AVON донираше 400 литри производи за лична хигиена на Клиниката за инфективни заболувања во Скопје.

 

За AVON

Над 130 години AVON се залага за жените: преку понуда на иновативни, квалитетни производи за убавинакои примарно се продаваат на жените, прекужените. Милиони независни претставници ширум светотги продаваат врвните AVON брендови како AVON Color и ANEW преку социјалните мрежи, градејќи ги сопствените бизниси за убавина со целосно или скратено работно време.  AVON ја поддржува финансиската независност на жените, претприемаштвото и добросостојбата и донираше над 1 милијарда долариза женските каузипреку AVON и AVON Фондацијата. Повеќе информации за AVON и неговите производи наwww.avonworldwide.com. #Stand4Her

 

За AVON Фондацијата за жени

AVON фондацијата за жени, основанаво 1955 година, се бори со предизвиците кои се најбитни за жените, со цел рушење на традиционалните бариери и градење на подобра иднина за жените. Во суштината на фондацијата е уверувањето дека колку е поголема поддршката, толку е жената поохрабрена да преземе контрола врз сопствената безбедност и здравје.

Во последните шест децении, AVON и AVON фондацијатаза жени донираа над 1 милијарда долари за каузи кои се најважни за жените. Во партнерство со земјите во кои AVON е присутен, AVON фондацијата за жени претставува движечка сила за хуманитарни, научни, образовни и добротворни активности кои ги подобруваат животите на жените и нивните семејства.

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • Mixed Emotions cut новини

    MIXED EMOTIONS – Во ред е да не се биде во ред

  • 1 velenino voce viva новини

    Лејди Гага заштитно лице (и глас) на новиот парфем Valentino Voce Viva

  • avon (1) калеидоскоп

    AVON лансираше нова бренд кампања: Watch me Now

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • nike shzk (8)

    VIVA LA REEZICK: Новите патики Air Max Viva и производите на „Шизик на ризик“ го одбележаа денот на Air Max

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • funk shui

    Слушаме македонска музика: „Не време“ на Funk Shui и гостинката Вера од Љубојна

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • PearInc100ml_RVB

    Pear Inc. на Juliette Has a Gun небесен мирис кој предизвикува среќа, позитива и сонце

    април 10, 2021
  • 2

    СТИЛСКА ИДЕЈА: Фармерки + дамско сако

    април 9, 2021
  • belgraders in belgrade

    Инстаграм профил кој го лови автентичниот уличен стил на Белград

    април 9, 2021
  • 6

    Шик идеи за деловни комбинации погодни за променливото пролетно време

    април 8, 2021
  • pilates

    Десетминутен тренинг за стомак, задник и нозе

    април 8, 2021

Убавина

  • PearInc100ml_RVB

    Pear Inc. на Juliette Has a Gun небесен мирис кој предизвикува среќа, позитива и сонце

    април 10, 2021
  • Mixed Emotions cut

    MIXED EMOTIONS – Во ред е да не се биде во ред

    април 6, 2021
  • 1 guerlain

    Mon Guerlain Sparkling Bouquet – мирисот на пенлива радост

    април 2, 2021
  • 1 MAC-Cosmetics-Black-Cherry

    Новата колекција Black Cherry на MAC Cosmetics од денеска во скопската продавница

    март 30, 2021
  • fac

    Геловите за чистење клучен дел од негата на лицето

    март 11, 2021

Живот

  • pilates

    Десетминутен тренинг за стомак, задник и нозе

    април 8, 2021
  • IQOS 3 Duo 3

    Повеќе харизма во личниот стил со помош на додатоци

    март 30, 2021
  • Znakoven Bitola 2

    Радмила од Богданци и Мартин од Битола, лица со оштетен слух го отворија првото знаковно кафуле во Битола

    март 29, 2021
  • 1 louis-vuitton

    Louis Vuitton ја откри новата хипнотичка фасада на својот бутик во Токио

    март 29, 2021
  • 1

    Јапанди најпопуларен тренд на уредување на домот

    март 23, 2021

Култура

  • Louvre

    Прошетка низ музејот Лувр од дома

    април 7, 2021
  • Filmski Predizvik (1)

    Нов европски филмски предизвик – освој најмногу поени и отпатувај на црвениот тепих во Кан

    март 24, 2021
  • gordana vrencoska

    Онлајн-промоција на „Македонски визуелен идентитет“ од Гордана Вренцоска

    март 23, 2021
  • ?????????

    Виртуелна промоција на „Букварот на Биби“ денеска во 19 часот

    март 22, 2021
  • DMF_2021

    Отворен конкурсот за учество на „Денови на македонската фотографија 2021“

    март 15, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics