• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
новини 0

Avon ги ослободува своите бои и го освојува Париз за да го лансира најновиот мирис заедно со легендарниот дизајнер Кензо Такада

Од stylist @StylistMKD · На октомври 3, 2018

avon kenzo (4)

Неделава, глобалната козметичка компанија допре до над 60 милиони луѓе во светот преку повеќе различни активности, вклучувајќи ја и ексклузивната гламурозна забава во ресторанот Le Mini Palais во срцето на Париз

За првпат, светски најгламурозната модна неделадоживеа серија од Avon активностиво секое катче во Градот на Светлината, за да го прослави лансирањето на најновиот парфем Avon Life Colour. Во текот на една недела, брендот промовираше серија на активности во Париз кои беа пренесувани во живо на социјалните мрежи во над 20 држави ширум светот, кои допреа до над 60 милиони луѓе. Акцијата „Avon го освојува Париз” беше во знакот на мотото на Кензо Такада - радост на живеењето, што беше инспирација за овој нов мирис кој донесе боја и радост во интензивниот распоред на инфлуенсерите присутни на модната недела, кои присуствуваа на најпосакуваната модна недела од „Големата Четворка”– Њујорк, Милано, Лондон и Париз.

Bruna-Marquezine_-Avon-Life-Colour-Party-By-Kenzo-Takada--04-662x993

Гламурозната забава #ОслободиГиТвоитеБои по повод лансирањето се одржа во престижниот ресторан Le Mini Palais, и претставуваше врвна точка на освојувањето на Париз од страна на Avon. Над 500 гости беа пречекани од страна на Кензо Такада, во ноќ исполнета со музика, бои и забава. Меѓу нив беа иконата на стилот и модата Инес Де Ла Фресанж, бразилската актерка Бруна Маркезин – најследената бразилска ѕвезда на Инстаграм, руската ТВ презентерка Марија Ивакова и полската ѕвезда Малгоржата Розенек-Мајдан. Останати познати имиња од светот на забавата и модната индустрија се придружија на забавата, како дизајнерите Шантал Томас и Александер Зуари, француските актерки Анушка Делон и Жулиет Бесон, и уметникот на модерното време, Али Махдави. Гостите беа почестени и со изненадување: откривањето на спектакуларниот фустан, ексклузивно дизајниран од Кензо Такада, кој ги слави боите.

avon kenzo (1)

На денот пред забавата, несекојдневни перформанси беа изведени на улиците на Париз, со десетици танчери облечени во униформи во боја, отелотворувајќи го мотото на кампањата #ОслободиГиТвоитеБои (#SetYourColoursFree) за да го пренесат концептот на радоста и да ја зголемат свесноста за лансирањето. Веселата кореографија беше изведена пред главните влезови на најголемите модни шоуа, како и пред некои од најпознатите места во францускиот главен град, како што се Трокадеро, Ајфеловата кула и долж брегот на реката Сена, мамејќи љубопитност и насмевки од посетителите на модната недела, локалните жители и туристите.

Во текот на целата недела, Avon беше домаќин на преку 20 меѓународни дигитални инфлуенсери од светот на модата и убавината, кои зедоа учество во серија од ексклузивни активности. Тие вклучуваа приватен прием во домот на Кензо Такада на Rive Gauche, несекојдневна тура по неговите најсакани и најинспиративни места во градот и посета на лабораторијата Firmenich, една од најголемите светски куќи за парфеми, одговорна за развојот на мирисот Avon Life Colour.

avon kenzo (5)

Приближувањето на мирисот до што повеќе инфлуенсери и корисници беше пренесено преку Youtube феноменот на ‘отпакување’, кој овозможува хај-тек производите да се отпакуваат преку видео и да се споделат дигитално. Avon ги изненади најголемиот број на дигитални инфлуенсери и познати лица со кутии со подароци кои беа испорачани директно во нивните хотелски соби, а кои  ги содржеа двата нови Avon Life Colour мириси и персонализирана рачно изработена свилена марама дизајнирана од Кензо Такада, со цел да се прослави лансирањето на Avon Life Colour. Марамите се дел од лимитираната колекција од само 650 парчиња достапни во светот. Уникатната цветна шара на марамата ја содржи неговата лична интерпретација на радоста претставена преку магнолијата, моќниот опоен цвет кој евоцира драги спомени од раните години на дизајнерот поминати во Јапонија и кој претставува основна заедничка нота во двата мириси Avon Life Colour за Неа и за Него.

avon kenzo (3)

 “Avon Life Colour е најголемата премиeра на годината за Avon-овиот свет на мириси, следејќи го успехот на Avon Life во 2016 година, кој забележа досега најголема продажба на мирис при самото лансирање. „Освојувањето” на Модната недела во Париз е монументален момент, кој ја означува нашата мисија да допреме поблизу до нашите корисници и да го демократизираме луксузот, што всушност претставува темелот на уверувањата со кои Кензо Такада творел во текот на неговата кариера. Ние сме исклучително горди што се придруживме на една од најголемите конверзации за модата и убавината заз оваа година и што допревме до милиони луѓе од целиот свет со нашиот најнов мирис. Огромниот успех на оваа активација покажа дека луксузот може да биде достапен за секого,” изјави Даниел Бибас, Директор на глобални комуникации во Avon.

За AVON

AVON е компанија која 132 години гордо се залага за убавина, иновации, оптимизам и над сè за жените. Производната палета на AVON ги содржи добро познатите и посакувани брендови како ANEW, Avon True, mark, Skin-So-Soft и Advance Techniques. Продаван преку скоро 6 милиони активни независни Претставници, производите на AVON ги воодушевуваат потрошувачите во скоро 70 земји во светот. Информирајте се повеќе за AVON и неговите производи на www.avoncompany.com

avon kenzo (2)

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 1 velenino voce viva новини

    Лејди Гага заштитно лице (и глас) на новиот парфем Valentino Voce Viva

  • avon (1) калеидоскоп

    AVON лансираше нова бренд кампања: Watch me Now

  • avon новини

    Фондацијата за жени на AVON донира 7.000$ на кризниот центар „Надеж“ за поддршка на СОС линијата и згрижувачкиот центар

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • hajdi klum maticevski

    Хајди Клум во креација на Тони Матичевски

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 1

    Плетиво на Zara што ќе ве згрее овие студени денови

    јануари 26, 2021
  • dior

    ВИСОКА МОДА: Колекција на Диор инспирирана од тарот карти и езотерија

    јануари 26, 2021
  • nikotin (1)

    Мит или вистина – Колку знаете за никотинот?

    јануари 25, 2021
  • hajdi klum maticevski

    Хајди Клум во креација на Тони Матичевски

    јануари 25, 2021
  • katarina ivanovska (1)

    Катарина Ивановска на насловна на српски Elle

    јануари 25, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • nikotin (1)

    Мит или вистина – Колку знаете за никотинот?

    јануари 25, 2021
  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics