• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
моден монитор 0

Calvin Klein со стари фотогрaфии на Кејт Мос од Марио Соренти го промовира новиот парфем Calvin Klein Obsessed

Од stylist @StylistMKD · На јуни 23, 2017

Calvin-Klein-Obssessed-fragrance-ad-campaign-the-impression-08

Легендата вели дека во раните 90-тите Кејт Мос и нејзиното момче фотографот Марио Соренти заминуваат сами на еден остров за да направат фотографии и видео за кампањата на парфемот Obsession на Келвин Клајн. Парфемот е лансиран во 1993 година, продажбата успешна, а кампањата останува во историјата на модата како култна и исклучително важна за таа ера. Години подоцна Раф Симонс, како нов креативен директор на модната куќа на Келвин Клајн, одлучи да не потсети на Obsession и го лансира новиот парфем Obsessed. Не само што името на новиот парфем реферира на стариот, Симонс ги повика Мос и Соренти заедно да го промовираат Obsessed во Лондон со помош на старите фотографии од времето на револуционерната кампања.

kate mario

Марио Соренти и Кејт Мос скоро 25 години по иконичната кампања за Obsession, вчера во Лондон го промовираа новиот парфем Obsessed со нивни стари фотографии

Имено, неколку дена пред самата промоција од Келвин Клајн открија 250 архивски и никогаш необјавени фотографии со Кејт Мос, дел од снимањето на кампањата со Соренти во 1993 година. „Тоа е приказна за еден иконичен и инспиративен момент во модната фотографија, исто колку што е длабоко лична и човечка љубовна приказна“, вели Раф за претходно необјавените снимки. Дизајнерот открива дека работата на новиот парфем, покрај креирањето облека, е неговиот прв поголем проект откако е во Келвин Клајн. „Може да се рече дека бевме опседнати со Obsession. Ако една работа го сумираше Келвин Клајн за нас визуелно, тоа беше кампањата на Марио Соренти за Obsession со Кејт Мос. Таа живееше во нашите глави толку многу години и стана мерило на сензуалност кога со мојот тим стигнавме во Келвин Клајн. Размислувавме за мирис кој би ја одразил таа идеја за споменот и желбата. На мажи и жени, на споменот на некој друг на вашата кожа“, изјави дизајнерот.

A star is born: In 1993, Obsession attained its iconic status when an 18 year-old Kate Moss became the fragrance’s face, shot by her then-boyfriend @mario_sorrenti. In 2017, the launch of OBSESSED celebrates and reimagines that visual legacy. #CKOBSESSED

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein) on Jun 21, 2017 at 9:30am PDT

Фотографиите од 1993 година се искористени и за кампањата за новите машки и женски парфеми Obsessed, кои се модерни интерпретации на класичните Obsession парфеми од 1993 година. Тогаш кампањата се сметаше за младешки, секси и диво романтичен маркетинг трик со ангажирањето на Кејт Мос и нејзиното момче Соренти, а со откривањето на архивските фоторафии Раф и куќата на Келвин Клајн се враќаат на корените, преку кои повторно се открива јазикот на луксузни парфеми наменети за помладата генерација.

c72e6705b4e475128dc6b9b5ccbb9cd7

Дел од оригиналната кампања од 1993 година

Продажбата на машкиот и женскиот Obsessed почнува на 1 јули, се очекува во првата година куќата на Келвин Клајн да заработи 66 милиони долари само од продажбата на парфемот. Симонс покрај Кејт Мос, супермоделката која има снимено голем број кампањи за брендот, ја повика и Брук Шилдс на ангажман. Шилдс е една од оригиналните музи на Келвин Клајн и се појави во уште една препознатлива кампања за куќата во која актерката промовира фармерки со слоганот „Нема ништо помеѓу мене и моите Келвинки“. (K.T.)


obsm_2017_model_ad_prim_17x11

o.56235

 

*Не е дозволено пренесување на содржината на www.stylist.mk без одобрение на уредништвото. При објавување на материјали од модниот сајт www.stylist.mk, во други медиуми задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот и поставете линк. Цитирањето и објавувањето на линкот е задолжително, во спротивност ќе подлежите на правни мерки.

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • Insta моден монитор

    ИНСТАГРАМ ИНСПИРАЦИЈА: Јануарските стајлинзи на стилските ѕвезди

  • адвоа и кесева абоа моден монитор

    H&M ја најави следната дизајнерска колекција

  • 1 моден монитор

    Инстаграм профил кој го лови стилот на парижаните

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • prada

    Мијуча Прада и Раф Симонс ја претставија првата заедничка машка колекција

    јануари 18, 2021
  • Insta

    ИНСТАГРАМ ИНСПИРАЦИЈА: Јануарските стајлинзи на стилските ѕвезди

    јануари 18, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • адвоа и кесева абоа

    H&M ја најави следната дизајнерска колекција

    јануари 18, 2021
  • 1

    МОДЕН ТРЕНД: Штепуваните јакни најстилски сезонава

    јануари 15, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021
  • ?????????????????????????

    Баланс+ оброци за енергетски почеток на денот

    јануари 5, 2021

Култура

  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020
  • lila moss

    Лајла Мос на насловна на Vogue Italia

    декември 8, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics