Ретко кој моден бренд е толку доследен на минимализмот како шведскиот бренд COS, помалата и малку поинаква сестра на гигантот H&M, а брендот годинава слави десет години од основањето. По повод една декада на минимализмот во модата, COS претстави капсулна колекција од десет парчиња за жени, мажи и деца, во која повторно ја покажува својата минималистичка ДНК, вмрежена со современо видување на модните класици. Колекцијата нè потсетува на заштитните елементи на COS – креативниот начин на сечење на материјалите. Секој шаблон на облеката е како сложувалка, се користи целата ткаенина во ширина, често едниот облик го диктира другиот, намалувајќи го максимално материјалот што останува како отпад.
-Да останеме верни на нашата ДНК е една од најважните работи што сме ја научиле во текот на последните десет години, како што растеме и еволуираме да останеме верни на нашата база – вели креативен директор на COS Карин Густафсон и додава дека брендот COS го опишува со следниве четири зборови – модерен, безвременски, тактилен и функционален.
Нема коментари