• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
моден монитор 0

Дизајн на Лидија Георгиева специјално создаден за „Орифлеим Македонија“

Од Катерина Трајановска · На јули 24, 2017

DSC_3520123

Оваа година е во знакот на прославувањето на 50-тиот јубилеј на шведската козметичка компанија „Орифлеим“ (Oriflame) која кај нас е присутна 21 година. Еден од начините за одбележување на јубилејот на „Орифлеим Македонија“ е соработката со познатата македонска креаторка Лидија Георгиева која изработи дизајн на маица и отпечаток за маица и за бела платнена торба. Овој проект со Георгиева го иницираше „Орифлеим Македонија“ и резултираше со производи со впечатлив принт на ѕвездест анасон кои го надминуваат шаблонот за производи од корпоративен карактер и добиваат модна нота.

- Секогаш ми е особено задоволство да соработувам со компании кои се соучесници во убавината. Од мојата соработка со „Орифлеим“, произлезе дизајн на форма и отпечаток за маичка, како и отпечаток за торба за плажа. Инспирација имав уште во текот на самиот брејнсторминг со маркетинг тимот на „Орифлеим“, така што веднаш ја предложив идејата за користење и обработка на звездестиот анасон како мотив. Анасонот е космополитски како што е „Орифлеим“, во себе содржи идеја за мирис, за вкус, симболизира повеќе нешта како во светот на убавината и гастрономијата. Тоа е зачин во форма на цвет, која е доста привлечна за графичка обработка. Токму поради тоа и боите кои ги употребив се бои на задоволство, свежина и пролет – вишна, цреша, кармин, портокалова – ни откри Георгиева.

oriflame lidija georgieva (5)

Креаторката Георгиева исто така вели дека првичната идеја за соработката била да се дизајнира маичка која ќе излегува од вообичаената рамка за класична униформа.

-Сите наши консултанти имаат можност да изгледаат прекрасно, да заштедуваат и да се забавуваат! Водени од ова, одлучивме на нашите консултанти да им овозможиме едно уникатно искуство, еден поинаков изглед, кој ќе биде истовремено професионален и модерен, а ќе им послужи да бидат во чекор со најновите трендови во убавината и модата. Одлучивме тоа да го ставиме во рацете на професионален дизајнер, кој заедно со нас ќе направи еден нов look на нашите консултанти. Конкретно стануваше збор за изработка на дизајн за маичка и отпечаток на торба, кои ќе им послужат во летниот период. Одлуката за избор на дизајнер не беше едноставна, затоа што баравме некој кој ги дели нашите вредности и визија. Сето тоа го пронајдовме во Лидија, и навистина беше задоволство да се соработува со неа. Дизајнот специјално создаден за нас изгледа одлично, свежо и модерно. Во име на сите наши консултанти, Благодарам Лидија! – вели Влатко Смилески, менаџер на „Орифлеим Македонија“.

oriflame lidija georgieva (3)

Од „Орифлеим Македонија“ не го кријат задоволството од соработката со Лидија Георгиева. За да се промовираат привлечиот дизајн на отпечатокот и модерниот крој на маицата со дизајнерката Георгиева и со Катарина Штерјовска, ПР и маркетинг супервизор во „Орифлеим Македонија“, одлучивме да се подготви фотосесија преку која ќе се нагласи модната страна на производите и ќе се покаже како тие може да се стилизираат.

-Моите први искуства во козметичката индустрија датираат од времето кога работев за „Рошас“ (Rochas) во Париз, која воедно е и голема модна куќа. Постојано соработував со девојките од маркетинг, при концепција и лансирање на нов парфем или нова линија на шминка, па тука доста научив за деликатноста на овој универзум – вели Лидија.

Во тој контекст Лидија се впушти и во стилизирање на дизајните од соработката со „Орифлеим“ и ги вметна во модна приказна во која доминираат боемски ноти на хип-шик стилот. Таа употреби мини здолниште и ѕвонести панталони од тантела кои се дел од нејзините модни колекции, а приказната е заокружена со накит и очила за сонце од „Орифлеим“. Стајлинзите се илустрирани во едиторијал со фотографката Емилија Маневска и со манекенката Елена Анѓеловска од „Модно студио Црнокрак“, а шминката е на Маги Медичи.

oriflame lidija georgieva 1

„Орифлеим Македонија“ покажа одличен проект за одбележување на 50-от роденден на шведската компанија.

- По 50 години постоење „Орифлеим“ е козметички гигант, посилен од било кога и со докажан интернационален успех. Создадовме глобална заедница од над 3.5 милиони консултанти во повеќе од 60 земји на ширум светот. Успехот се базира на врвниот квалитет на сите наши производи, од производи за нега на кожа со врвни перформанси, преку Велнес производите за убавина одвнатре, сè до врвната декоративна козметика. Но, успехот се должи исто така и на силната компаниска култура и цврстото и доверливо партнерство со нашите лидери.

Во Македонија, успешно работиме веќе 21 година, благодарејќи пред сè на сите наши потрошувачи, вработени и нашите лидери, кои имаат страст за убавина и остварување на соништа – на шведски начин! Заеднички, комбинирајќи ги предностите на глобална компанија со локалното знаење и претприемачкиот дух на нашите Лидери создаваме победничка формула. Денес, но и во иднина – изјави менаџерот Смилески.

oriflame lidija georgieva 2

Во услови на бум на социјалните медиуми и комуникациски канали, глобална поврзаност и неограничен проток на идеји од „Орифлеим“ сметаат дека нивната формула е повеќе релевантна од кога било претходно.

-Во 2017 година ја славиме нашата богата традиција во текот на целата година со бројни настани на локално и глобално ниво, сето тоа крунисано со Глобалната златна конференција во септември – на која ќе присуства и македонска делегација од 10 членови. Веруваме дека ако работиме заеднички, сè е можно, и веруваме дека заедно градејќи го семејството на „Орифлеим“ во Македонија и регионот испишуваме страници на една прекрасна историја заедно, успех кој ќе ги обележи следните 50 години – вели Влатко Смилески.

oriflame lidija georgieva 3

ORIFLAME x LIDIYA GEORGIEVA

Фотофрафија: Емилија Маневска

Модел: Елена Анѓеловска (Модно студио Црнокрак)

Шминка: Маги Мегичи

oriflame lidija georgieva 4

 

 

*Не е дозволено пренесување на содржината на www.stylist.mk без одобрение на уредништвото. При објавување на материјали од модниот сајт www.stylist.mk, во други медиуми задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот и поставете хиперлинк. Цитирањето и објавувањето на линкот е задолжително, во спротивност ќе подлежите на правни мерки.

OriflameВлатко Смилескидизајн на маицадизајн на принтдизајн на торбаЕлена АнѓеловскаЕмилија МаневскаКатарина ШтерјовскаЛидија ГеоргиеваМаги МедичиМодно студио ЦрнокракОрифлеимОрифлеим Македонијапринтсоработка
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • Insta моден монитор

    ИНСТАГРАМ ИНСПИРАЦИЈА: Јануарските стајлинзи на стилските ѕвезди

  • адвоа и кесева абоа моден монитор

    H&M ја најави следната дизајнерска колекција

  • 1 моден монитор

    Инстаграм профил кој го лови стилот на парижаните

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • prada

    Мијуча Прада и Раф Симонс ја претставија првата заедничка машка колекција

    јануари 18, 2021
  • Insta

    ИНСТАГРАМ ИНСПИРАЦИЈА: Јануарските стајлинзи на стилските ѕвезди

    јануари 18, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • адвоа и кесева абоа

    H&M ја најави следната дизајнерска колекција

    јануари 18, 2021
  • 1

    МОДЕН ТРЕНД: Штепуваните јакни најстилски сезонава

    јануари 15, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021
  • ?????????????????????????

    Баланс+ оброци за енергетски почеток на денот

    јануари 5, 2021

Култура

  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020
  • lila moss

    Лајла Мос на насловна на Vogue Italia

    декември 8, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics