• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
моден монитор 0

„Гучи“ забрани крзно во своите колекции – „Не е повеќе модерно“

Од stylist @StylistMKD · На октомври 12, 2017

gucci

Откако обемно го користеше вистинското крзно за бунди и за оние популарните влечки поставени со крзно, италијанската модна куќа „Гучи“ одлучи да престане да го користи во своите креации, почнувајќи од колекцијата за пролет 2018. Оваа официјално го соопшти извршниот директор Марко Бизари, за време на дебатата Kering Talk на Лондонскиот колеџ за мода.

По соработката со организациите Human Society од САД и LAV, италијанска група за благосостојба на животните, „Гучи“ се приклучи на интернационалната Fur Free Alliance и гарантира дека брендот ќе ја запре употребата на животинско крзно, вклучувајќи крзно од лисица, зајак, којот и сите други животински видови специјално одгледани или фатени токму за нивното крзно.

-Да се биде општествено одговорен е една од основните вредности на „Гучи“, и ние ќе продолжиме да се стремиме да правиме добри дела за животната средина и за животните. Со помош на HSUS и LAV, „Гучи“ ќе го преземе следниот чекор и се надева дека ќе помогне во инспирирање на иновациите и да ја подигне свеста, менувајќи ја луксузната модната индустрија на подобро – рече Бизари за одлуката на брендот и нагласи дека носењето вистинско крзно повеќе не е модерно.

Со оглед на многуте досегашни изработки на бунди и други креации со крзно, ова соопштение е прилично голем потег за италијанската модна куќа. „Гучи“ е еден од последните луксузни брендови кои забранија употреба на крзно, следејќи го примерот на Стела Макартни (која отсекогаш креирала мода за вегетаријанци), потоа Џорџо Армани, Хуго Бос и сајтот Net-a-Porter. Со оглед на големото влијание на „Гучи“ на светската модна сцена, се надеваме дека овој чекор ќе ги поттикне другите брендови конечно се ослободат од крзно.

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • WebinarD4C_Macedonia (1) моден монитор

    Вебинар за циркуларна економија во текстилната и модната индустрија во Европа

  • mirjana josifoska моден монитор

    Промоција на колекцијата „Спомен на еден град“ на Мирјана Јосифоска

  • 1 моден монитор

    Инаугурациска мода: Пораки за мир и обединување

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 3

    Црната боја е кралица на зимската мода – како да ја носите и да не изгледате монотоно

    јануари 22, 2021
  • WebinarD4C_Macedonia (1)

    Вебинар за циркуларна економија во текстилната и модната индустрија во Европа

    јануари 22, 2021
  • 1

    Шик комбинации во чоколадни нијанси

    јануари 21, 2021
  • mirjana josifoska

    Промоција на колекцијата „Спомен на еден град“ на Мирјана Јосифоска

    јануари 21, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics