Колекција за пролет-лето 2020 на американскиот бренд Guess за која заштитно лице е познатата пејачка и актерка Џенифер Лопез, од денеска љубителите на модата можат да ја купуваат во првата монобренд продавница на Guess во која се застапени колекциите на Guess, Guess Jeans и Marciano by Guess. Продавницата се наоѓа во Скопје сити мол, во која освен женската, отсега достапна е и машката Guess Jeans колекција.
- За Guess најважно е тоа што купувачите се на прво место, и секако тие мора да бидат задоволни од брендот. За колекцијата за пролет-лето 2020 Guess инспирација најде во ултра гламурозниот Беверли Хилс. Моделите се во пастелни тонови со изразена силуета, полни со енергија и разиграност. Кај мажите пак, боите се јаки, кроевите храбри со доза на ретро елементи и интересни принтови за свеж, младешки излгед. Повелете во нашата продавница да уживате во купувањето – велат од тимот на Fashion Group Macedonia.
Брендот Guess во светот e познат по тексас-облеката, а слоганот за 2020 година е #SmartGuess, тоа значи дека користи напредна нано, озонска и ласерска технологија со користење на рециклиран и органски памук со кој се изработува тексасот. Токму на овој начин брендто се грижи за животната средина.
-Отворањето на Guess продавницата ја одложивме заради пандемијата, но имавме големо отворање на виртуелната продавница. Сега, сите може да купуваат и директно во нашата продавница која ја нуди новата колекција од брендот. Нè радува фактот дека околу 40 години американскиот бренд Guess креира облека како за жени така и за мажи, часовници, накит, парфеми и чевли, достапни во над 80 земји низ светот – додава Јордан Колевски од маркетинг секторот на Fashion Group.
Нема коментари