• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

Кензо Такада: Во парфемот Avon Life ги споив Истокот и Западот, минатото и сегашноста

Од stylist @StylistMKD · На септември 30, 2016

avon-life-kenzo-takada

Avon Life носи нишка на самоувереност, убавина и сензуалност, секојдневно чувство на охрабреност. Мирисот не познава граници, така што без оглед дали сте на работа или се опуштате дома, тој треба да е совршен

Светски познатиот моден дизајнер Кензо Такада кој уште од 70-тите ги поместува граници во својата професионална сфера, сега е актуелен со новиот парфем Avon Life кој го креираше за американскиот козметички гигант Avon. Неговиот стил е препознатлив –иноватовни мириси кои ги обединуваат елементите од Истокот и Западот, а овојпат, тој создаде машка и женска верзија од парфемот следејќи го мотото „Живеј прекрасен живот“. Водечка компонента на Avon Life е темјанушката чиј цвет е ценет поради ливчињата кои се дестилираат во парфимирано масло кое е суптилно и слатко. Кензо Такада посочува дека сакал да креира парфеми кои ќе го отсликуваат неговиот мултикултурен идентитет и во кои жените и мажите од секоја култура ќе се препознаат себеси.

kenzo-takada-1

Какви се Вашите надежи за тоа како би се чувствувал/а тој/таа носејќи го вашиот парфем? 
-Кога употребуваш мирис, тој никогаш не треба да биде претерано тежок. Секогаш треба да биде свеж и лесен. Треба да донесе радост и среќа. Замислете си убав сончев ден во лето без работа и обврски. Avon Life носи нишка на самоувереност, убавина и сензуалност, секојдневно чувство на охрабреност. Мирисот не познава граници, така што без оглед дали сте на работа или се опуштате дома, тој треба да е совршен.

Кажете ни повеќе за шишенцето на мирисот, кое е толку уникатно …
-Беше особено важно шишенцето да го одразува мојот идентитет. Во Јапонија, секое семејство има свој симбол, најчесто инспириран од природата. Грбот на семејството Такада е цветот Campanula (виолетово ѕвонче), кој е сличен со темјанушката, и поради тоа цветовите секогаш биле многу присутни во моите дизајни. Сакав шишенцето да го содржи тој симбол и токму заради тоа работев со тимот на Avon да ја оживееме темјанушката на модерен начин. Резултатот е мешавина на различни елементи. Шишенцето е тркалезно, со мека форма, со капаче со многу агли. Со дизајнот на капачето, создадовме графичка интерпретација на нежната темјанушка. Ова беше особено важно за мене затоа што сакав да си поиграм со сетилото за допир. Самиот мирис е полн со живост и затоа сакав шишенцето да биде дополнување на тоа чувство.

parfemot-avon-life-1

Шишенцето е инспирирано од грбот на семејството Такада -цветот Campanula

Кои аспекти на техничкиот процес најмногу Ве интересираат?
-Мојот омилен дел од процесот на создавање на Avon Life беше соработката. Навистина уживав работејќи со креативниот тим на Avon за да дадеме чувство на модернизам на мојот традиционален дизајн. Многу сум горд на тимот на Avon. Тоа беше особено кооперативен процес, а тие се покажаа како одлични соработници.

Поетот Оливер Вендел Холмс рекол, “Сеќавањата, имагинацијата, старите спомени и асоцијации многу полесно се поттикнуваат преку сетилото за мирис отколку на било кој друг начин.” Дали се согласувате со тоа?
-Апсолутно. Сетилото за мирис е едно од најсилните аспекти во поттикнувањето на сеќавањето и асоцијациите. Во традиционалниот јапонски дом, секогаш бањата е направена од дрво.  Водата и влагата го зајакнуваат мирисот на дрвото, а тоа ме потсетува на детството. Неодамна бев во Кјото и таму се прославува Денот на момчињата, кога се става лист од ирис или друг цвет во бањата, а тоа е мирис кој особено го сакам.

kenzo-takada-2

 Колку процесот на креирање мирис е сличен со дизајнирањето на модна колекција?
-Во модата, секогаш сум напред во времето. Ги рушам правилата и им верувам на моите инстинкти дека ќе ме одведат на вистинското место. Истиот начин на размислување го користам во сѐ што креирам, вклучително и Avon Life.

Ја лансиравте вашата модна линија во 1970-та година, инспирирана од вашето патување во 1964-та година од Јапонија во Париз. Колку патувањето е составен дел од Вашиот креативен процес?
-Од моето пристигнување во Париз, секогаш сакав да патувам. Не можев да си дозволам да купам авионски билет и затоа патував до Париз со брод, посетувајќи многу земји во текот на патувањето како Кина, Виетнам, Индија, Египет и Шпанија. Бев воодушевен и инспириран од разноликоста на колтурите, живоста на боите и мирисите. Потекнувам од голем град во Јапонија каде сѐ е прецизно и технички точно, и токму затоа убавините на другите земји и на Париз влијаеа неверојатно освежувачки и инспиративно на мене.

kenzo-takada-1

Како Интернетот го промени начинот на кој ја барате инспирацијата и откривате нови работи?
-Не постои замена за поглед, допир, слушање и мирис кај една личност. За мене е важно да одам на нови места за инспирација, да се среќавам со луѓе, да ја вкусам храната и да ја помирисам културата.

 Како ја обновувате енергијата? 
-Ја обновувам енергијата кога сум во помеѓу други луѓе и предмети — преку откритија, во суштина.

AVONAvon LifeAVON МакедонијаАвонКензо Такадапарфем
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 0 интервју

    Дизајнерката Олгица Ѓоргиева со успешна костимографија за балетската претстава „Пепелашка“ во Букурешт

  • bad girls (3) интервју

    Разговор со Сандра Шевандо и Драган Христов за костимографската инсталација „Лошите девојки од филмовите“ што ќе се одржи на 8 јули во МКЦ

  • elena popovska интервју

    Интервју со Елена Поповска од Jewelry My Precious: Препознатлива сум по експериментите со нови техники

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ?????????????????????????????????????

    30. Моден Викенд Скопје: Заедницата како срце на модата

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • skjapareli

    Новата колекција на висока мода на Скјапарели ја слави моќта на трансформацијата

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • pmg

    Вечерва почнува „ПМГ Рекордингс Фестивал 14“

    октомври 16, 2025
  • mugler6

    Грациозната Џоја во светска кампања за L’Oréal x Mugler

    октомври 13, 2025
  • ????????????????????

    Модата како јазик на промените – Моден викенд почнува на 29 октомври

    октомври 9, 2025
  • ???????????????????????????

    Во Штип ќе се одржи модниот настан Shtip Fashion Days 2025

    октомври 7, 2025
  • esenski bazar

    Есенски базар за поддршка на современите занаетчии

    октомври 6, 2025

Убавина

  • 3

    Совети за пролетен блескав тен

    април 15, 2025
  • eucerin

    Зимски предизвици на кожата: Како да ја заштитите кожата од загаден воздух и сув воздух во затворени простории?

    јануари 13, 2025
  • eucerin (2)

    Блеснете во Новата година со иновативниот Eucerin Hyaluron-Filler Ноќен пилинг и серум

    декември 16, 2024
  • geske

    Грин Мастер Ви ја претставува GESKE® Германската револуција во негата на кожата

    ноември 18, 2024
  • naslovna

    Што препорачуваат дерматолозите како ефикасно решение против пигментација на кожата

    ноември 5, 2024

Живот

  • KID-EXPO--poster

    Овој викенд е посветен на децата – Во Скопје се случува третото, најголемо и највозбудливо издание на Kid Expo

    октомври 2, 2025
  • 1

    Златни покани се прошируваат низ Скопје на мистериозен начин – но за што служат тие?

    мај 12, 2025
  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • Gush i bac

    Инклузивен настан „Гуш и бац е љубов“ на 11 мај на Школка

    мај 5, 2025

Култура

  • pmg

    Вечерва почнува „ПМГ Рекордингс Фестивал 14“

    октомври 16, 2025
  • KV

    Концерт по повод 100 години од раѓањето на композиторот Микис Теодоракис

    октомври 6, 2025
  • 2V7A7475

    FilmED Филмот како образовна алатка – Разговори и работилница на Beach Film Festival

    јули 22, 2025
  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • Plakat_myselves_page-0001

    Затворање на фестивалот Танц фест со француската иновативна танчерска претстава MYSELVES

    мај 12, 2025

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања стилски идеи улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics