• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

Кензо Такада: Во парфемот Avon Life ги споив Истокот и Западот, минатото и сегашноста

Од stylist @StylistMKD · На септември 30, 2016

avon-life-kenzo-takada

Avon Life носи нишка на самоувереност, убавина и сензуалност, секојдневно чувство на охрабреност. Мирисот не познава граници, така што без оглед дали сте на работа или се опуштате дома, тој треба да е совршен

Светски познатиот моден дизајнер Кензо Такада кој уште од 70-тите ги поместува граници во својата професионална сфера, сега е актуелен со новиот парфем Avon Life кој го креираше за американскиот козметички гигант Avon. Неговиот стил е препознатлив –иноватовни мириси кои ги обединуваат елементите од Истокот и Западот, а овојпат, тој создаде машка и женска верзија од парфемот следејќи го мотото „Живеј прекрасен живот“. Водечка компонента на Avon Life е темјанушката чиј цвет е ценет поради ливчињата кои се дестилираат во парфимирано масло кое е суптилно и слатко. Кензо Такада посочува дека сакал да креира парфеми кои ќе го отсликуваат неговиот мултикултурен идентитет и во кои жените и мажите од секоја култура ќе се препознаат себеси.

kenzo-takada-1

Какви се Вашите надежи за тоа како би се чувствувал/а тој/таа носејќи го вашиот парфем? 
-Кога употребуваш мирис, тој никогаш не треба да биде претерано тежок. Секогаш треба да биде свеж и лесен. Треба да донесе радост и среќа. Замислете си убав сончев ден во лето без работа и обврски. Avon Life носи нишка на самоувереност, убавина и сензуалност, секојдневно чувство на охрабреност. Мирисот не познава граници, така што без оглед дали сте на работа или се опуштате дома, тој треба да е совршен.

Кажете ни повеќе за шишенцето на мирисот, кое е толку уникатно …
-Беше особено важно шишенцето да го одразува мојот идентитет. Во Јапонија, секое семејство има свој симбол, најчесто инспириран од природата. Грбот на семејството Такада е цветот Campanula (виолетово ѕвонче), кој е сличен со темјанушката, и поради тоа цветовите секогаш биле многу присутни во моите дизајни. Сакав шишенцето да го содржи тој симбол и токму заради тоа работев со тимот на Avon да ја оживееме темјанушката на модерен начин. Резултатот е мешавина на различни елементи. Шишенцето е тркалезно, со мека форма, со капаче со многу агли. Со дизајнот на капачето, создадовме графичка интерпретација на нежната темјанушка. Ова беше особено важно за мене затоа што сакав да си поиграм со сетилото за допир. Самиот мирис е полн со живост и затоа сакав шишенцето да биде дополнување на тоа чувство.

parfemot-avon-life-1

Шишенцето е инспирирано од грбот на семејството Такада -цветот Campanula

Кои аспекти на техничкиот процес најмногу Ве интересираат?
-Мојот омилен дел од процесот на создавање на Avon Life беше соработката. Навистина уживав работејќи со креативниот тим на Avon за да дадеме чувство на модернизам на мојот традиционален дизајн. Многу сум горд на тимот на Avon. Тоа беше особено кооперативен процес, а тие се покажаа како одлични соработници.

Поетот Оливер Вендел Холмс рекол, “Сеќавањата, имагинацијата, старите спомени и асоцијации многу полесно се поттикнуваат преку сетилото за мирис отколку на било кој друг начин.” Дали се согласувате со тоа?
-Апсолутно. Сетилото за мирис е едно од најсилните аспекти во поттикнувањето на сеќавањето и асоцијациите. Во традиционалниот јапонски дом, секогаш бањата е направена од дрво.  Водата и влагата го зајакнуваат мирисот на дрвото, а тоа ме потсетува на детството. Неодамна бев во Кјото и таму се прославува Денот на момчињата, кога се става лист од ирис или друг цвет во бањата, а тоа е мирис кој особено го сакам.

kenzo-takada-2

 Колку процесот на креирање мирис е сличен со дизајнирањето на модна колекција?
-Во модата, секогаш сум напред во времето. Ги рушам правилата и им верувам на моите инстинкти дека ќе ме одведат на вистинското место. Истиот начин на размислување го користам во сѐ што креирам, вклучително и Avon Life.

Ја лансиравте вашата модна линија во 1970-та година, инспирирана од вашето патување во 1964-та година од Јапонија во Париз. Колку патувањето е составен дел од Вашиот креативен процес?
-Од моето пристигнување во Париз, секогаш сакав да патувам. Не можев да си дозволам да купам авионски билет и затоа патував до Париз со брод, посетувајќи многу земји во текот на патувањето како Кина, Виетнам, Индија, Египет и Шпанија. Бев воодушевен и инспириран од разноликоста на колтурите, живоста на боите и мирисите. Потекнувам од голем град во Јапонија каде сѐ е прецизно и технички точно, и токму затоа убавините на другите земји и на Париз влијаеа неверојатно освежувачки и инспиративно на мене.

kenzo-takada-1

Како Интернетот го промени начинот на кој ја барате инспирацијата и откривате нови работи?
-Не постои замена за поглед, допир, слушање и мирис кај една личност. За мене е важно да одам на нови места за инспирација, да се среќавам со луѓе, да ја вкусам храната и да ја помирисам културата.

 Како ја обновувате енергијата? 
-Ја обновувам енергијата кога сум во помеѓу други луѓе и предмети — преку откритија, во суштина.

AVONAvon LifeAVON МакедонијаАвонКензо Такадапарфем
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 20 evee интервју

    Синергија на контрасти за редефинирање на женственоста во новата колекција на Evee by Ivana Cvetkovska

  • 1 интервју

    Една година од првата едукативна боенка за Мaкедонија – Colored Memories

  • mapsy (1) интервју

    Манекенката Јована Нешова го основа MAPSY – бренд на персонализирани постери кои раскажуваат за љубовта, авантурите и омилените личности

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ana de armas

    Францускиот боб на Ана де Армас најавува еден од трендовите на фризури за 2021

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • iris van herpen

    Iris Van Herpen: Roots of Rebirth Collection

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • united fashion showroom

    Oбединети балкански дизајнери на шоурум со триесет европски брендови

    февруари 26, 2021
  • my time (5)

    Фотосесија Watercolor на MY:TIME со фокус на часовникот G-Shock

    февруари 25, 2021
  • 1

    Минималистички стајлинзи во црна боја за оваа преодна сезона

    февруари 25, 2021
  • roksanda

    Три генерации жени од семејството на Ванеса Редгрејв во видео на Роксанда Илинчиќ

    февруари 25, 2021
  • 1 mango

    Mango во пролетно расположение со светли тонови и шармантни базични парчиња инспирирани од Медитеранот

    февруари 25, 2021

Убавина

  • ECNERIN UreaRepair

    Уреа – ефикасна состојка која се грижи за нега на сувата и груба кожа!

    февруари 24, 2021
  • BeautyFridge

    Кои козметички производи треба да ги чувате во фрижидер

    февруари 11, 2021
  • dior rouge (1)

    Натали Портман во новата кампања за кармините на Dior

    февруари 2, 2021
  • 1 guerlain

    GUERLAIN: Ајде да зборуваме за природна убавина

    јануари 28, 2021
  • EUCERIN Hyaluron_Filler_Skin_Refining_Serum

    Eucerin Hyaluron-Filler Серум за намалување на порите: За кристално сјајна кожа и по првите знаци на стареење

    јануари 27, 2021

Живот

  • Baked-Feta-Pasta

    ТикТок рецепт: Тестенини со потпечено фета сирење

    февруари 18, 2021
  • maldivi

    Хотелот Waldorf Astoria на Малдиви има најдобра Инстаграм содржина според Forbes

    февруари 17, 2021
  • chloe ting

    ФИТ ФОРМА: Вежби за тенок струк и заоблен задник

    февруари 16, 2021
  • Iqos 4 (1)

    IQOS – алтернатива за возрасните пушачи развиена врз база на научни докази

    февруари 8, 2021
  • nikotin 2

    Зошто пушиме – навика, зависност или да се биде во тренд?

    февруари 3, 2021

Култура

  • vanity fair (1)

    Светот на фантазијата во холивудското издание на Vanity Fair

    февруари 24, 2021
  • daft punk

    Крај на една музичка ера – Дуото „Дафт Панк“ најави разделба преку видео

    февруари 23, 2021
  • Emma-Stone-Red-Dress-in-Disney-Cruella-Trailer

    Ема Стоун како Круела де Вил – амбициозна дизајнерка со панк-рок стил

    февруари 19, 2021
  • Deva-Cassel-covers-Elle-France-February-5th-2021

    Дева Касел ја наследила безвременската убавина на нејзината мајка Моника Белучи

    февруари 10, 2021
  • zoki poki (1)

    ТВ-серијата „Зоки Поки” ќе се емитува на Шведската национална телевизија „SVT”

    февруари 9, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics