• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

НЕЛИ ИЛИЕВА: Coterie во Њујорк ми ги отвори вратите на американскиот пазар

Од Ана Несторовска · На март 4, 2014


По успешните презентаци минатата година на еден од најреномираните шоурум настани во Америка, Модната меџик маркет недела во Лас Вегас и во „Ателје дизајнерс“ во Њујорк, нашата креаторка Нели Илиева деновиве повторно се врати во САД. Дизајнерката, која има дипломирано на„Академија Италијана“ и зад себе има неколку самостојни колекции, од 23 до 25 февруари ja претстави својата нова линија во престижниот showroom за висока мода Coterie во Њујорк.

- Во Нујорк, еден од најмоќните центри на модната индустрија на глобално ниво, самото име Coterie асоцира на успех и можност да се биде дел од најдобрите во светот на дизајнот. Овој showroom недвосмислено го претставува врвот на модната пирамида за дизајнерите, купувачите, медиумите, трендсетерите, љубителите на модата, естетите и сите оние кои на свој начин се инволвирани во оваа индустрија. Искуството е непроценливо и единствено првенствено заради креативната енергија на дизајнерот кој ја споделува својата мисла и визија за модните тенденции за претстојната сезона, но и заради можноста да си изложен пред 250.000 купувачи на тридневен настан кој продуцира продажба од повеќе од една милијарда долари. Со други зборови, естетската страна на Coterie во сооднос со неговиот комерцијален аспект го прават да биде единствен.

>>Станува збор за еден од најпознатите showroom-ови во светот… Како успеа да стигнеш до таму, кои беа предусловите?
-За разлика од другите showroom-ови, влезот во Coterie е ригорозен и се обезбедува преку апликација со исполнување на низа строги критериуми, како и преку оценка и дозвола која се обезбедува од страна на посебно жири. Жирито врши евалуација на неколку парчиња од аспект на дизајн, сообразност со модната тенденција за наредната сезона, квалитет на изработка и материјал. Понатаму, брендот мора да биде препознатлив и уникатен, како и да има веќе воспоставено своја мрежа на продажба. Не знам дали сум првата од Македонија, но секако посакувам да нé има повеќе.

>> Од колкаво значење е промоцијата во Coterie за креатор што доаѓа од мала земја како Македонија. Што тебе (ќе) ти донесе оваа презентација?
-За Coterie се вели ако успееш да влезеш таму, портите на сите showroom презентации во Америка и во светот по дефиниција ти се секогаш ширум отворени. За дизајнер кој доаѓа од мала европска земја и кој се обидува да направи сериозен пробив со својот бренд на американскиот пазар, можноста за претставување на Coterie е повеќе од драгоцена. Мојата линија успеав да ја презентирам пред најголемите сопственици на луксузни продавници во Америка и во светот, и пред мои колеги дизајнери, што самото по себе го сметам за голем успех.

>>Дали за време на престојот во Њујорк и Coterie сретна некои познати модни имиња, и дали успеа да искомуницираш со потенцијални баери и промотери?
-Комуникацијата со купувачите е активност која континуирано тече преку мојот агент за продажба и showroom-от на Менхетен во кој мојата колекција е постојано изложена. На Coterie повторно ја стекнав довербата на моите актуелни купувачи со тоа што имав нарачки од новата колекција, но и ја проширив мрежата со нови клиенти. Во овој бизнис довербата е најважна, така што со мојот тим постојано работиме на продлабочување на овие релации. Што се однесува до изложувачите, имав можност да видам интересни тенденции на млади дизајнери од сите континенти. За новата есен-зима 2014/2015 предизвикот ќе биде во комбинирање на навидум неспоиви материјали и парчиња, во боите, како и во транспарентноста на моделите. Сметам дека  Coterie успешно го долови овој концепт.

>>Ја промовира својата нова колекција есен-зима 2014/15 насловена „Пурпурни улици“. Самиот назив алудира на пурпурни нијанси на креациите….Што те инспирира за моделите и каква приказна раскажуваат тие?
-Во однос на самиот назив на колекцијата, пурпурната е боја на духовноста, а улиците симболизираат поврзување, спојување, заминување, разделување, движење, живот, потрага, раскрсници, пресвртници, среќа и тага во едно, чувство на меланхолија кое е неминовно кај секој оној кој трага по естетиката на живеењето. Сите овие улици се во нас, сите овие кружни текови имаат по некој отвор, по некоја можност да се излезе од кругот и да се влезе во нешто поголемо, недофатливо, предизвикувачко. Минимализмот е правецот на кој сум доследна зашто тоа сум во суштина јас самата, а дизајнерот мора секогаш да биде доследен на својата мисла.

>>Какви парчиња се застапени, од какви материјали се и со кои детали ги надополни?
-Колекцијата е богата со парчиња кои лесно може да се комбинираат за различни прилики. Тродимензионалноста преку пикслите искомбинирана со транспарентноста на зелените и пурпурните тонови, златните ленти пресечни во балон сукња и фустан, црвените линии како крајпатни знаци врз волнените палта и капути, платнените каиши разлабавени и навидум асиметрично поставени, сребренометалната отсечност пресликана врз цврст костум кој облекува кревко, сензуално тело. За booklook-от за оваа колекција ја поканив како модел мојата драга колешка Милена Атанасова зашто никој од неа подобро тоа нема да можеше да го долови. Реакциите беа фантастични.

Фотосесијата со креаторката Милена Атанасова како модел ја сними тандемот Ани и Дими

>>За кој тип на клиенти се наменети креациите и каква ќе биде нивната суднина после Coterie, каде ќе може да се купат? 
-Жената која го носи мојот дизајн е жена која знае што сака, жена која се чувствува удобно во својата кожа, пријатно со самата себе си, бестрашна, цврста, сигурна во својот чекор, екстравагантна и доследна на својот свет. Она што со сигурност се знае е дека моите модели се продаваат во Америка, но се надевам дека и македонската жена ќе има можност наскоро да ги види. Има еден проект во план, кој би можеле локално да го реализираме, но за тоа понатаму. После Coterie следуваат нови showroom-ови ширум Америка, најважни се оние во Бостон, Атланта и Флорида, поголема маркетиншка и ПР активност во Америка и поблиско испитување на можностите на западноевропскиот пазар. Брендот НЕЛЛИ е сепак производ на италијанската школа за дизајн збогатен со моето долгогодишно искуство и семејна традиција во овој бизнис, и како таков е препознатлив меѓу американските купувачи.

>> Како ти помина престојот во Њујорк….По што ќе го запамтиш ова патување?
-Со Њујорк енергетски изгледа добро се најдовме, зашто ова ми беше третпат за помалку од една година да престојувам во овој град. Јас го доживувам Њујорк како град на можности, град на милиони светла разлеани по неговите висококатници, мостови, авении, град на различни мириси, бои, звуци благопријатни и исцрпувачки, град на илјадници новодојденци кои имаат една и единствена цел, да се обидат и да успеат.

>>Какви ти се плановите по враќањето во Скопје, што има следно на твојата агенда? Мојата агенда е секогаш исполнета со многу работа. Со мислите веќе сум во пролет/лето 2015 год. Посакувам инспирација, пријатни и креативни луѓе околу мене и многу нови патувања.

Фото: Ани и Дими

Фото: Ани и Дими

Фото: Ани и Дими

CoterieshowroomЊујоркАкадемија ИталијанаАни и Димиесен-зима 2014/15македонски дизајнериНели Илиева„Пурпурни улици“
Сподели Tweet

Ана Несторовска

Можеби ќе Ве интересира

  • 0 интервју

    Дизајнерката Олгица Ѓоргиева со успешна костимографија за балетската претстава „Пепелашка“ во Букурешт

  • bad girls (3) интервју

    Разговор со Сандра Шевандо и Драган Христов за костимографската инсталација „Лошите девојки од филмовите“ што ќе се одржи на 8 јули во МКЦ

  • elena popovska интервју

    Интервју со Елена Поповска од Jewelry My Precious: Препознатлива сум по експериментите со нови техники

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ?????????????????????????????????????

    30. Моден Викенд Скопје: Заедницата како срце на модата

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • skjapareli

    Новата колекција на висока мода на Скјапарели ја слави моќта на трансформацијата

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • Danilo-and-Sharon-Studio-079

    Манекенката Горјана Кулишевска–Џоја во фантастичен едиторијал за српски Elle

    јуни 5, 2025
  • 1hm

    H&M Studio ни носи смели скулпторски костими за капење во капсулната колекција Pre-Summer 2025

    јуни 3, 2025
  • 1

    Кошули со сино-бели пруги во пролетни комбинации

    јуни 3, 2025
  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • 1

    Ексклузивен свадбен настан во Скопје е церемонијата до која водат златните покани

    мај 13, 2025

Убавина

  • 3

    Совети за пролетен блескав тен

    април 15, 2025
  • eucerin

    Зимски предизвици на кожата: Како да ја заштитите кожата од загаден воздух и сув воздух во затворени простории?

    јануари 13, 2025
  • eucerin (2)

    Блеснете во Новата година со иновативниот Eucerin Hyaluron-Filler Ноќен пилинг и серум

    декември 16, 2024
  • geske

    Грин Мастер Ви ја претставува GESKE® Германската револуција во негата на кожата

    ноември 18, 2024
  • naslovna

    Што препорачуваат дерматолозите како ефикасно решение против пигментација на кожата

    ноември 5, 2024

Живот

  • 1

    Златни покани се прошируваат низ Скопје на мистериозен начин – но за што служат тие?

    мај 12, 2025
  • Women in tech & Metergram (1)

    МОЌТА НА ИДНИНАТА: Иновации и новости во технологијата за полнење електрични возила

    мај 6, 2025
  • 1000001178

    Скопје Фуд Парк – нова гастро дестинација во градот

    мај 5, 2025
  • Gush i bac

    Инклузивен настан „Гуш и бац е љубов“ на 11 мај на Школка

    мај 5, 2025
  • veligdenski jajca

    Природен начин на бојадисување велигденски јајца

    април 15, 2025

Култура

  • 1

    „YES ФЕСТИВАЛ” се отвора со три промоции на книги за деца и млади

    мај 26, 2025
  • Plakat_myselves_page-0001

    Затворање на фестивалот Танц фест со француската иновативна танчерска претстава MYSELVES

    мај 12, 2025
  • ?????????????????????

    Вечерва се отвора изложбата „Црвен се барјак развева“

    мај 9, 2025
  • KV SGF 2025

    На 13 мај започнува Скопски Градски Фестивал – Пет дена културна синергија на низ звуци, зборови и слики

    мај 5, 2025
  • ПОЗИВ

    Покана за бесплатна работилница за млади фотографи од Македонија

    април 28, 2025

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања стилски идеи улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics