• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
новини 0

Кензо Такада и AVON со нов, неодолив мирисна позитивноста

Од stylist @StylistMKD · На ноември 12, 2018

Avon_Colour6601.n.eps

 Avon Life Colour за НЕА и НЕГО е рефлексија на мотото на легендарниот јапонски дизајнер да се живее прекрасен живот

 Во несигурни и поларизани времиња, да се остане позитивен може да се доживее како голем предизвик, но вистината е дека животот ни нуди многу повеќе од она што можеме да го согледаме.Со зголемената светска комуникациска и технолошка поврзаност, се зголемува и нашата способност за позитивно влијание врз другите и можноста обичното да го претвориме во нешто исклучително.

Инспириран од премисата да се живее прекрасен живот и од впечатливата личност на легендарниот и исклучителен моден дизајнер Кензо Такада, кој стана еден од првите јапонски модни дизајнери кој успеа да се вивне во париската модна индустрија, Avon го лансира новиот парфем Avon Life Color за НЕА и за НЕГО. Ова е вторпат компанијата и светскиот познат моден дизајнер да ги здружат силите, а првиот проект се случи во 2016та година, со лансирањето на мирисот Avon Life.

Avon Life Colour е креиран од Кензо Такада, во соработка со двајцата најдобри светски парфимеристи, Френк Воекл и Оливие Кресп. Бидејќи е воедно и талентиран сликар, Кензо Такада ги избрал состојките како да слика уметничко дело. Резултатот е воздигнувачко искуство базирано на Палетата на радоста. Главната состојка за машкиот и женскиот мирис, избрана од врвниот моден дизајнер е магнолијата, истовремено поради елегантната нота која асоцира на јасмин и нејзината бела боја, како симбол на комбинацијата на сите бои во едно. За останатите состојки, Кензо Такада заедно со искусните парфимеристи трагаа по состојки кои имаат способност да ги пренесат емоциите преку нивните бои. Затоа, три доминантни бои се во центарот на вниманието: жолта, како симбол на радоста. црвена, една од омилените бои на Кензо Такада која ја претставува  убавината да се љуби. И зелената, како олицетворение на слободниот дух.

kenzo life colour (3)

„Една од моите најголеми инспирации отсекогаш била моќта на боите. Тие се универзален јазик кој повеќето од нас инстинктивно го разбираат и имаат големо влијание врз тоа како се чувствуваме“, вели Кензо Такада. „Светот е исполнет со бои и оваа прекрасна соработка со Аvon ми дозволи да го уловам во мирис разнобојниот дух на позитивноста што е внатре во сите нас. Мирисот ја дава вибрирачката, полетна енергија што ни е исклучително потребна во денешно време.“

„Позитивната и впечатлива личност на Кензо Такада, како и неговите живописни и разнобојни колекции, кои го направија планетарно познат, беа дел од нашите најголеми инспирации за овој проект“,изјави Марина Цигарида, в.д. Национален менаџер за продажба во AVON Македонија. „Нашата главна цел е да ја пренесеме заедничката желба со Кензо Такада, а тоа е да ги исполниме животите со убавина и енергија, дозволувајќи им на мажите и жените од целиот свет да се чувствуваат исполнети, енергични и да живеат живот во потполност под сопствени услови. Многу сме возбудени со лансирањето на овој високо-квалитетен мирис и да се надеваме дека Avon Life Color им помага на многу луѓе да ја изберат разнобојната страна на животот“, додава Цигарида. 

kenzo

За неа: Светол и сончев ден полн со емоции 

Врвни ноти: Возбудливаувертираодвкусни овошја и росни цветови кои зрачат, по кои доаѓаат сочната, вкусна круша и зрелата малината, за сензуално и топло чувство на кожата. Мирисното доживување го заокружува елегантниот розов божур и го свртува вниманието со малку зачинет и чист мошусен блесок.

Средни ноти: Срцевината на мирисот ја откриваат меките бели ливчиња на магнолијата кои ја ослободуваат позитивноста околу кадифениот ориз со шармантна и префинета елеганција.

Основни ноти: Нагласената приврзаност започнува да се открива како што мирисот се отвора кон живописните дрвни ноти. Сензуалното кедрово дрво дава  интензивна, но лесна топлина.

 kenzo life colour (1)

За  него: Експлозија на свежа енергија во текот на целиот ден 

Врвни ноти: Свежиот и сочен лимон се мешаат со дивиот ѓумбир за да креираат освежувачка нота која расположува и создава зачинета аура што ја нагласува привлечноста на овој мирис. Магнолијата го обвива врвот на мирисот и испушта свежи, цитрусни ароми, дозволувајќи му на мирисот слободно да расцвета.

Средни ноти: Освежителниот лист на матé апсолут се вгнездува во овошниот ефект на крушата, комплетирајќи го чувството на енергична зависност. Смирувачката бела жалфијаја балансира срцевината на мирисот со својата топла арома.

Основни ноти: Смелата приврзаност започнува да се расплетува како што мирисот ја открива машката силуета на спротивставени ароми и дрвни ноти. Ветиверот лебди врз кожата со еластична, раскошна текстура. Дабовиот апсолут го изложува аспектот на заводливата интрига, алудирајќи на постојаната сексуалност. 

Avon Life Colour за НЕА и Avon Life Colour за НЕГО се веќе достапни за љубителите на мириси преку Претставничката мрежа на Avon. Повеќе информации за новитетите може да се добијат овде.

За Avon 

AVON е компанија која над 130 години гордо се залага за убавина, иновации, оптимизам и над сѐ – за жените. Производната палета на AVON ги содржи добро познатите и посакувани брендови како ANEW, Avon Color, Skin-So-Soft и Advance Techniques. Продаван преку скоро 6 милиони активни независни Претставници, производите на AVON ги воодушевуваат потрошувачите во скоро 70 земји во светот. Информирајте се повеќе за AVON и неговите производи на www.avoncompany.com.

 

 

AVONAvon Life ColourАвонКензо Такадамирисни нотипарфемубавина
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 1 velenino voce viva новини

    Лејди Гага заштитно лице (и глас) на новиот парфем Valentino Voce Viva

  • avon (1) калеидоскоп

    AVON лансираше нова бренд кампања: Watch me Now

  • avon новини

    Фондацијата за жени на AVON донира 7.000$ на кризниот центар „Надеж“ за поддршка на СОС линијата и згрижувачкиот центар

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • ivana manas (5)

    Македонскиот модел Ивана Манас на ревија на Долче и Габана во Милано

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • roksanda

    Три генерации жени од семејството на Ванеса Редгрејв во видео на Роксанда Илинчиќ

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 10

    Стилска инспирација за овој март

    март 4, 2021
  • eaa15a39-3358-4418-a9d4-7c56362b20b3

    Оваа пролет кожените чанти ќе ги замени со платнени

    март 4, 2021
  • rosica mrsic

    Впечатливи марами во новата линија на модни додатоци на Росица Мршиќ

    март 4, 2021
  • ??????????

    Седум стилски совети за ниски жени

    март 4, 2021
  • 1

    Минималистички стајлинзи во црна боја за оваа преодна сезона

    март 4, 2021

Убавина

  • ECNERIN UreaRepair

    Уреа – ефикасна состојка која се грижи за нега на сувата и груба кожа!

    февруари 24, 2021
  • BeautyFridge

    Кои козметички производи треба да ги чувате во фрижидер

    февруари 11, 2021
  • ana de armas

    Францускиот боб на Ана де Армас најавува еден од трендовите на фризури за 2021

    февруари 3, 2021
  • dior rouge (1)

    Натали Портман во новата кампања за кармините на Dior

    февруари 2, 2021
  • 1 guerlain

    GUERLAIN: Ајде да зборуваме за природна убавина

    јануари 28, 2021

Живот

  • Otvoranje Tehnomarket- Kapitol 03 03 21 (6)

    Техномаркет денес со големи попусти го отвори својот нов продажен салон во Скопје – Капитол Мол

    март 3, 2021
  • oprah_with_royals

    Принцот Хари и Меган Маркл ја отворија душата во интервју со Опра

    март 2, 2021
  • Baked-Feta-Pasta

    ТикТок рецепт: Тестенини со потпечено фета сирење

    февруари 18, 2021
  • maldivi

    Хотелот Waldorf Astoria на Малдиви има најдобра Инстаграм содржина според Forbes

    февруари 17, 2021
  • chloe ting

    ФИТ ФОРМА: Вежби за тенок струк и заоблен задник

    февруари 16, 2021

Култура

  • bistra (2)

    Македонската сликовница „Џиновска продавница за фантазии“ на Бистра Георгиева е достапна на три континенти

    март 3, 2021
  • handmaids tale

    Нов трејлер и конечен датум за четвртата сезона на Handmaid’s Tale

    март 1, 2021
  • bienale

    МСУ со отворен повик за престојното 13. Биенале на млади уметници

    март 1, 2021
  • vanity fair (1)

    Светот на фантазијата во холивудското издание на Vanity Fair

    февруари 24, 2021
  • daft punk

    Крај на една музичка ера – Дуото „Дафт Панк“ најави разделба преку видео

    февруари 23, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics