• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
моден монитор 0

Levi’s се здружи со Алиша Кис за лансирањето на новата женска џинс колекција

Од stylist @StylistMKD · На ноември 20, 2015

15_H2_01_WOMENS_FIT_RANGE_GROUP_2_246_CMYK (Large)

Новата кампања на брендот Levi’s се гради околу темата „Живеј во Levi’s“, заедно со глабалниот артист, мулти-Греми победнички пејач и текстописец, продуцент и активист – Алиша Кис која го позајми својот препознатлив глас и стил на Levi’s брендот за дебитирање на целосната нова, транформирана, женска џинс колекција. Levi’s брендот нема само да го прикаже уникатниот персонален стил и индивидуалност на Алиша, но исто така ќе го претстави нејзиниот моќен глас преку ексклузивната песна која служи како тонски запис на кампањата насловена како „28.000 денови“.

„Кога сте веродостојни на самите себеси, многу сте горди и моќни. Дојдов до сознание дека сум „џинс девојка“. Се чувствувам најсамоуверено, најудобно, секси и силно во моите фармерки“ – вели Алиша Кис. Levi’s е за секоја жена… има по нешто за секого… како и во музиката, Levi’s ги зближува луѓето од сите животни патишта и култури поблиску.“

36700_LOOK 01_003_R1-2 (Large)

Повеќе од 80 години, жените носат Levi’s за да се чувствуваат самоуверено и силно, за да го изразат својот бренд на оригиналност и персонален стил. И за 80 години, брендот се опседна да го направи совршениот женски пар џинс. Брендот ја измисли оригиналната фармерка во 1873 година – исконските 501, потоа ги креираше првите тексас фаррмерки за жени во 1934 година, револуцинионирајќи ја женската мода засекогаш. Осум декади Levi’s поднаучи две-три работи за женското тело: како да ја опфати неговата форма, стилот кој сакаат да го носат жените и деталите што ги трансформираат добрите џинс во совршени.

За есен 2015, Levi’s го собра сето знаење, го искомбинира со иновацијата и релевантноста на денешницата и направи макотрпно истражување со фановите насекаде во светотот за да креира трансформативна женска џинс колекција зацврстена во клучните фитинзи, стилови и детали кои жените ги сакаат. Употребата на најновите иновации во текстилот и технологиите на виткост, најнапредните растегливи и обновливи материјали, детали со автентичен потпис на Levi’s и светски завршни потези, Levi’s ги креираше совршените џинс прикладни за секоја форма на тело. Не треба многу претставување на Алиша Кис. Таа е безвременски талент со автентичен глас и стил, кои ја прават идеален дел од Levi’s брендот. Има добиено безброј награди од нејзиното дебитирање во 2001-та година, но нејзината емотивност и веродостојност ја направија глобална икона, почитуван филантропист и претставник на каузите во кои верува.

15_H2_01_WOMENS_FIT_RANGE_GROUP_2_128_CMYK (Large)

Таа сака да ги инспирира и да се поврзе со нејзините фанови преку својот моќен и искрен глас.

„Луѓето „живеат“ во своите Levi’s откога го измисливме џинсот.Тие ги искусуваат сите авантури кои светот може да ги понуди, притоа искажувајќи го сопствениот бренд на автентичност и уникатен личен стил. Алиша Кис го отелотворува духот на брендот и го доведува во живот на инспиративен и резонантен начин за сите жени насекаде во светот“ изјави Џен Шеј, маркетинг директор на Levi’s брендот. „Горди сме на нашата нова женска џинс колекција во соработка со Алиша. Таа навистина го репрезентира она што Levi’s брендот го претставува.“

Најновата „Живеј во Levi’s“ кампања продолжува да оддава почит на историјата од 140 години на постоење на брендот, кој е постојан продружник на оние кои ги носат фармерките и ги сакаат. Тие – од рок ѕвезди до претседатели, фармери до модни икони, претприемачи до секој човек. Кампањата ги спојува дигиталните и социјалните платформи, телевизијата, кинематографијата и печатените форми на глобално ниво, целејќи да ги вклучат и активирааат потрошувачите преку реални и виртуелни настани, како и преку мобилни и in-store искуства. Сите креативи го доловуваат духот на исконскиот Levi’s бренд кој секогаш е олицетворение на настаните кои се случуваат во своето време.

36700_LOOK 02_002_R2 (Large)

15_H2_01_WOMENS_FIT_RANGE_GROUP_2_222_CMYK (Large)

15_H2_01_WOMENS_FIT_RANGE_GROUP_2_189_CMYK (Large)

15_H2_01_WOMENS_FIT_RANGE_GROUP_243_CMYK (Large)

Levi'sАлиша Кисзаштитно лицефармерки
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 0 marella моден монитор

    Александар Ношпал за Styling Sessions со Marella: „Има простор за сценскиот гламур и во секојдневието“

  • 1 моден монитор

    Белата маица евергрин во модата

  • 1 моден монитор

    Ленените панталони класика на пролетно-летната мода

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • 2 (3)

    Byredo De Los Santos – мирис креиран да го слави животот

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • 1

    „Љубовна парада“ – спектакуларна ревија на Гучи во Холивуд

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • Photo 1 (1)

    Проф. д-р Тониќ Рибарска: Концептот на ,,намалување на штети” може да ги минимизира штетните ефекти од тутунот

    мај 23, 2022
  • fustan

    Фустан прикладен за пролетно-летен деловен изглед

    мај 23, 2022
  • Bonux

    „Уживај во пролетта со Бонукс“ во Веро Маркетите

    мај 23, 2022
  • 20

    Во опуштена атмосфера во знакот на Juliette has a Gun, Magnolia Bliss пристигна во нашиот град

    мај 21, 2022
  • 0 marella

    Александар Ношпал за Styling Sessions со Marella: „Има простор за сценскиот гламур и во секојдневието“

    мај 21, 2022

Убавина

  • 20

    Во опуштена атмосфера во знакот на Juliette has a Gun, Magnolia Bliss пристигна во нашиот град

    мај 21, 2022
  • INT_EN_ECN_210006_210007_210008_Anti_Pigment_Skin_Perfecting_Serum_08_2021_static-_FBPost_v2

    Отстранете ги пигментните дамки и заштитете ја кожата во лето со Еуцерин

    мај 17, 2022
  • 2 (3)

    Byredo De Los Santos – мирис креиран да го слави животот

    мај 16, 2022
  • manikir

    Розовата и црвената споени на ноктите за разигран пролетен маникир

    мај 9, 2022
  • 11 (1)

    Откријте го новиот производ од линијата Abeille Royalе на Guerlain кој ќе ја смири и ревитализира сувата кожа

    мај 2, 2022

Живот

  • Photo 1 (1)

    Проф. д-р Тониќ Рибарска: Концептот на ,,намалување на штети” може да ги минимизира штетните ефекти од тутунот

    мај 23, 2022
  • Bonux

    „Уживај во пролетта со Бонукс“ во Веро Маркетите

    мај 23, 2022
  • dm_inspiracija (3)

    Со мурал од Нина Симовска dm дрогерие маркт ќе креира бран на инспирација

    мај 19, 2022
  • Strawberry Chia Pudding

    Кремаст чиа пудинг со јагоди

    мај 18, 2022
  • We edition 2

    Пет причини зошто онлајн шопингот е подобар

    мај 18, 2022

Култура

  • SM

    Марио Бионди со прв концерт во Скопје

    мај 17, 2022
  • image4-6

    Битола по 23-ти пат домаќин на Интернационален фестивал на монодрама

    мај 10, 2022
  • dimitar kondovski

    „Ретроспективна изложба“ на Димитар Кондовски во Даут пашин амам

    мај 5, 2022
  • Изложба на Наташа Неделкова

    Отворање на самостојна изложба на Наташа Неделкова в сабота во МСУ

    мај 5, 2022
  • soc media post kosta petrov

    Промоција на книгата „Што ќе кажат другите?“ од Коста Петров

    мај 4, 2022

Тагови

Vogue Инстаграм Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics