Македонската модна етикета „Лудус” ја објави новата кампања за колекцијата за есен-зима 2021/22 насловена како „Пост-родовост IV”. Кампањата е направена со фотографката Кристина Велковска и моделот Филип Бојковски.
Колекцијата беше промовирана со виртуелен шоурум на крајот на март годинава, по што беше претставена на интернационалниот пазар, а сега е достапна во продажба во концептуалните продавници со кои брендот соработува, интернет продавниците кои ги застапуваат колекциите на „Лудус” ширум светот и интернет продавницата на брендот.
Колекцијата е четврт дел од низата колекции насловени како „Пост-родовост” и ја застапува темата на родова еднаквост и футуристичката визија за елиминирање на родот и родовите улоги. Истовремено таа е формално истражување на родовата неутралност преку модниот јазик и концептно продлабочување на естетиката на брендот започната пред неколку сезони.
Со почетокот на пандемијата Лудус ги зајакна принципите на одржливост и етичко производство, па така и овој пат во колекцијата застапени се рачно и природно обоени текстилни парчиња, како и ботанички обоена волница од која се направени рачно плетени џемпери/фустани со издолжени пропорции. Токму џемперите се досега најодржливиот и најеколошкиот производ на „Лудус” поради тоа што 100% природната сурова волна е набавена од локални производители во близина на Велес. Така е постигнат производ што не само што вклучува употреба и ревитализација на занаети и природни суровини што полека замираат, туку и нивното боење е целосно еколошко без никакви токсични материи што би влијаеле на животната средина или директно на кожата на потрошувачите.
Истотака направени се и кожени чевли во соработка со локален занаетчија-чевлар, кои ја придружуваат колекцијата.
Колекцијата „Пост-родовост IV” е составена од 16 родово неутрални комбинации на 23 парчиња облека изработени во неутрална палета на бои што вклучува црна, бела и сива боја, овој пат надополнета со кафени и вилоетови природни тонови, добиени со рачно боење на волна и волница. Користени се висококвалитетни 100% природни памуци, рунски волни и волници од македонско потекло што може лесно да се рециклираат, а при дизајнирањето користена е техника на кроеви со нула отпад. Парчињата се целосно рачно направени со што е овозможена нивна долготрајност; така брендот се спротивставува на „брзата мода” и прекумерното и неодговорно конзумирање на модата и „брзата” модна индустрија.
„Лудус” беше повторно поканет на фестивалот за дизајн „Асембли” во Грац, Австрија, каде на 10. септември ќе учествува на модна ревија со колекцијата „Пост-родовост IV” заедно со останатите победници од изминатите изданија на фестивалот.
Подоцна, на 16. септември истата колекција ќе биде претставена на нашата публика како дел од ревиите на македонските дизајнери на Експо.30 во Музејот на современа уметност.
Нема коментари