Козметичката компанија M.A.C бара заштитни лица за својата следна кампања, коритејќи ги предностите на социјалните мрежи. Новиот проект наречен MACnificent Me ги повикува потенцијалните ѕвезди да го напишат своето мото со не повеќе од 140 збукви, и да го споделат на друштвените мрежи Twitter, Instagram, Pinterest и Facebook.
Од M.A.C велат дека ова не е натрпевар за популарност, туку алатка која ќе им помогне на кандидатите. Шест победници ќе ги сними престижен фотограф, чие име сè уште не е облоденето. Станува збор за кампања за сезоната есен-зима 2015.
Ова не е првпат M.A.C да направи ваков конкурс за избор на заштитни лица. Првпат ги најде своите модели преку кампањата MAC Me Over во 2011. Со ова покрена тренд што го следе адруги модни куќи и дизајнери како Марк Џејкобс и DKNY.
Нема коментари