Октомври е месец на превенција од карцином на дојка, брендот на Ријана Savage X Fenty, како и многу други брендови, објави колекција долна облека која има за цел да им помогне на жените.
За кампањата, брендот всушност одбра да раскажe приказни за три жени кои се бореле со рак на дојка. Кампањата Savage X Fenty се фокусира на три жени од црната заедница кои се соочиле со агресивни форми на болеста и успеале да ја победат.
Кајатанита, Ерика и Никија позираа за кампањата облечени во различни парчиња долна облека од колекцијата Savage x Fenty Breast Cancer Awareness и ја опишаа својата битка за здравје.
Кајатанити била дијагностицирана со рак на дојка на 32-годишна возраст и на блог започнала да пишува за својата битка со ракот за да обезбеди поддршка на жените со слични искуства. „Чувствував дека е важно да споделам нешто од тоа низ што минував“, вели таа.
Ерика, која имала двојна мастектомија, вели: „Важно е да го слушате вашето тело“. 26-годишната Никија опишува како лекарите ја испратиле дома, велејќи ѝ дека грутката во градите ќе помине со антибиотици! На крајот, ѝ беше дијагностициран карцином при нејзината трета посета на лекар, а сега таа изјавува: „Ако моето тело каже дека нешто не е во ред, тогаш нека биде така“.
Savage x Fenty ќе донира 250.000 долари од продажбата на колекцијата посветена на месецот за превенција од рак на дојка на фондацијата „Клара Лајонел“, основана од самата Ријана.
View this post on Instagram
@nykiabreon is amplifying her voice for those who can’t. As a badass breast cancer survivor she’s Xperienced first-hand how challenging it can be for a young woman of color to receive the proper diagnoses & treatments. Did that stop her? Hell nah. Now she’s speaking up for an entire community of #SavageXSurvivors & #SavageXThrivers Learn more about how we’ve teamed up with @claralionelfdn to join the fight against breast cancer at bit.ly/SXFBCA A post shared by SAVAGE X FENTY BY RIHANNA (@savagexfenty) on
Нема коментари