• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
моден монитор 0

„Кнауф“, „Лице в лице“ и македонските дизајнери покажаа дека моќта е во здружувањето

Од stylist @StylistMKD · На јули 2, 2015

Lice v lice - Silni torbi  (1)

Дизајнери, актери, уметници, водители, архитекти, музичари, новинари, бизнисмени… пријатели на добрите иницијативи и поддржувачи на позитивните општествени промени.  Сите вчеравечер беа собрани на едно место по повод партнерскиот настан на компанијата Кнауф, уличниот магазин „Лице в лице“  и македонските дизајнери. На настанот се промовираше новиот 16-ти број на „Лице в лице“, а присутните имаа можност да бидат сведоци на претставување на нов производ – “Силни торби“ направени од реупотребени вреќи користени претходно за гипсени градежни материјалина компанијата „Кнауф“.

Десетте креативци, предводени од дизајнерката Ирина Тошева, а меѓу кои Иван Пе­тру­шев­ски (Флим), Ру­жи­ца Ман­ди­чев­ска (Ру­ки Чу­ки), Го­ран Костов­ски (Инд Ог), „Ди­зајн енд бе­рис“, Ни­на Си­мов­ска, „Омај­гад“, Тхе Ми­чо, Ем Еле­фант­ски, Мачка (Мар­јан Ди­миќ) и Драш (Дра­ган Ки­та­нов­ски) ставија свој авторски печат на 20-тина вреќи на Кнауф, кои имаат двојна намена: силни и издржливи, но и производ кој ги засилува ранливите сограѓани.

Lice v lice - Silni torbi  (5)

„Се надевам дека почесто ќе имаме вакви настани, во кои дизајнерската фела се обединува за добра кауза. Заеднички можеме вистински да дадеме придонес“, вели Ирина Тошева.

Средствата собрани од продажбата на уникатните дизајнерски торби, се наменети за Центарот за деца од улица.

„Свес­ни сме кол­ку мно­гу зна­чи под­др­шка­та од стра­на на ед­на ком­па­ни­ја ка­ко на­ша­та за да опстојат ва­кви­те ини­ци­ја­ти­ви. Ние, ка­ко оп­штес­тве­но од­го­вор­на ком­па­ни­ја, се­ко­гаш ба­ра­ме на­чин и средс­тва ка­ко ди­рек­но и транс­па­рент­но да при­до­не­се­ме во соз­да­ва­ње и раз­ви­ва­ње по­до­бро општес­тво “, изјавија од компанијата Кнауф.

Lice v lice - Silni torbi  (3)

При­тоа, нагласија, пре­ку овој про­ект „Кна­уф“ демонстри­ра спло­те­ност и за­ед­нич­ка со­ра­бо­тка со гра­ѓан­ски­от се­ктор, со на­ме­ра да се на­пра­ват вид­ли­ви по­зи­тив­ни­те про­ме­ни во оп­штес­тво­то.

Извршната директорка на Асоцијацијата за истражување, комуникации и развој „Паблик” (издавач на  магазинот „Лице в лице”), Климентина Илијевски, рече дека моќта е во здружувањето и партнерствата кои уличното списание ги гради со повеќе организации, иницијативи, компании со кои што дели исти вредности.

„Парт­нерс­тво­то не е ин­стант ак­ци­ја што за­вр­шу­ва со ед­на за­ед­нич­ка актив­ност, ту­ку тоа ба­ра вложу­ва­ње и по­све­те­ност од две­те стра­ни, по­ста­ву­ва­ње јас­на цел и за­ед­нич­ко дви­же­ње кон неа. Зо­што да се из­ле­зе од зо­на­та на ком­фо­рот? За­ради по­до­бру­ва­ње на кор­по­ра­тив­ни­от уг­лед и креди­би­ли­тет, за­ра­ди уна­пре­ду­ва­ње на раз­во­јот на вра­бо­те­ни­те во ком­па­ни­и­те, за­ра­ди долгорочна­та ста­бил­ност и им­па­ктот што би го има­ле во за­ед­ни­ца­та со ос­тва­ре­но­то парт­нерс­тво“, додаде Илијевски.

Lice v lice - Silni torbi  (8)

Новиот број на единственото улично списание во земјава, „Лице в лице“ се фокусира на темата „Партнерства“ и ја разгледува моќта на здружувањето и бенефитот што тоа го носи за заедницата и за општествтото.

Една од глав­ните цели на компанијата Кнауф, ко­ја е ед­на од во­деч­ки­те про­из­во­ди­те­ли на градежни ма­те­ри­ја­ли во Евро­па, е ди­рект­но и отво­ре­но да се вло­жу­ва во оп­штес­тво­то за­ра­ди пома­га­ње, пот­тик­ну­ва­ње и по­до­бру­ва­ње на со­ци­јал­на­та од­го­вор­ност на де­лов­ни­от се­ктор кон заед­ни­ца­та.

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • WebinarD4C_Macedonia (1) моден монитор

    Вебинар за циркуларна економија во текстилната и модната индустрија во Европа

  • mirjana josifoska моден монитор

    Промоција на колекцијата „Спомен на еден град“ на Мирјана Јосифоска

  • 1 моден монитор

    Инаугурациска мода: Пораки за мир и обединување

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 3

    Црната боја е кралица на зимската мода – како да ја носите и да не изгледате монотоно

    јануари 22, 2021
  • WebinarD4C_Macedonia (1)

    Вебинар за циркуларна економија во текстилната и модната индустрија во Европа

    јануари 22, 2021
  • 1

    Шик комбинации во чоколадни нијанси

    јануари 21, 2021
  • mirjana josifoska

    Промоција на колекцијата „Спомен на еден град“ на Мирјана Јосифоска

    јануари 21, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics