Страдивариус го освежува својот визуелен идентитет. Со креирање на фонт специјално за брендот, логото се здоби со помодерен, попрефинет и индивидуален идентитет.
Имиџот со кој што е креиран Stradivarius во 1994 година претрпе промени, но тој отсекогаш бил верен на своето женско и трансформациско јадро. Новото лого и фонт на Stradivarius ја претставуваат таа модернизирана женственост за која брендот силно се залага, овој пат се појавуваат со големи букви за да означат промена и сила – а женственоста сега е напишана со големи букви. Верно на своите корени, логото на Stradivarius се состои од два елементи: симбол со висок клуч, кој го проникнува брендот со ритам и енергија и нов фонт што се користи за името на брендот Stradivarius. Едниот е секогаш придружуван од другиот.
Нема коментари