„Том Тејлор“ отвора трета продавница во Скопје, четврта во Македонија, на приземјето во „Рамстор мол“, во сабота на 27 февруари и воедно ќе биде претставена и новата колекција на овој бренд за пролет-лето 2016 преку која нѐ води во најинтересните светски метрополи. Без разлика дали станува збор за Стокхолм, Лисабон, Бостон или Берлин, ТОМ ТЕЈЛОР е насекаде! Колекцијата изобилува со секојдневни, лежерни стајлинзи во свежи бои со разиграни детали. Сината боја се јавува како главен мотив и е претставена во сите нијанси. Летната бела боја и беж тоновите додаваат опуштеност на класичниот изглед.
Типичната „Том Тејлор“ жена е облечена во воздушести ленени панталони, лежерна маица со принт и патики. Фармерки со машки крој со цветен принт исто така одговараат совршено. Таа ги комбинира фармерките со едноставна маица, а кога ноќите ќе станат поладни, облекува и удобно плетено кимоно. Тој ова лето дефинитивно носи деним. Без разлика дали е јакна или лежерни пантолони, цврстиот материјал му дава на целосниот изглед кул вибрации. Дополнително, тој ги комбинира со маица со риги и патики и е подготвен да го открие градот чувствувајќи се комфорно.
Каде и да ве води ова лето, „Том Тејлор“ ќе се погрижи секогаш да сте соодветно облечени. Без разлика дали сте на прошетка низ Стокхолм, јадете сладолед во Лисабон, ги разгледувате знаменитостите во Бостон или се забавувате во Берлин, каде и да одите, „Том Тејлор“ патува со вас! – #Everywearyougo, we go!
Модниот бренд „Том Тејлор“ од 1999 година е еден од водечките брендови вокатегоријата на облека со регуларни цени. Колекциите на овој бренд се наменети за млади, модерни жени и мажи од 25 до 40 години. Брендот „Том Тејлор“ е наменет за модерните потрошувачи во динамична, урбана средина со активен животен стил кои сакаат да ја изразат својата индивидуалност. За таквите урбани клиенти брендот нуди посебна оригиналност и самоувереност, преку изглед кој го претставува спортскиот, лежерен, природен и модерен стил. Брендот „Том Тејлор“ е тренди и елегантна модна марка, изработена од внимателно избрани, квалитетни материјали. „Том Тејлор“ на своите потрошувачи годишно им нуди 12 различни колекции.
Нема коментари