• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
новини 0

Викторија Лоба новото заштитно лице на Орифлеим: „Сите жени се убави на свој начин“

Од stylist @StylistMKD · На март 29, 2018

oriflame viktorija loba (5)

Денес во ресторанот „Four“ Орифлеим Македонија оддржа несекојдневен и инспиративен настан полн со изненадувања овозможувајќи им на присутните мигови вредни за паметење.

Оваа шведска козметичка компанија која глобално постои веќе 50 години, а на македонскиот пазар 22, за првпат ќе се обиде да ги доближи своите природни производи како и целата филозофија за убавината преку нивното ново заштитно лице Викторија Лоба. Со откривање на нивното ново бренд мото „Убава на свој начин“ Орифлеим на своите корисници сака да им порача дека ги почитува сите жени заедно, со сета нивна различност, единственост и посебност, а тие се тука за да им помогнат да ја истакнат својата верзија на убавина на свој начин и да ја поддржат во сите нејзини облици.

oriflame viktorija loba (4)

На настанот покрај Лоба присуствуваше и се обрати Директорот на Орифлеим за Македонија г. Влатко Смилески, кој изјави: „Чест ми е да бидам дел од ова семејство, кое по 50 години постоење, прерасна во козметички гигант, посилен од било кога, со докажан интернационален успех. Ние веруваме во убавината! Вашата убавина е лична како и вашите соништа. Преку уникатните производи на Орифлеим осмислени во Шведска им даваме можност на милиони луѓе ширум светот да го променат својот живот на подобро. Кога изгледате добро се чувствувате добро. А кога се чувствувате добро, подготвени сте да ги следите своите соништа. Низ ова наше ново поглавје, кое го започнуваме и промовираме денес, среќен сум што до нас ја имаме Викторија Лоба со која „на  прва“ се препознавме и сфативме дека делиме многу заеднички нешта. Таа е единствена, а сепак различна, остварена, и која остава свој печат позади себе. Заедно со неа во периодот кој следува ќе ја оствариме мисијата во која ќе ги охрабриме жените и ќе ја славиме нивната посебност, независност, смелост…се она што ги прави единствени и убави“.

oriflame viktorija loba (1)

Присутните на промоцијата имаа можност да ја погледнат и изложбата на фотографии со Викторија Лоба подготвени специјално за новиот каталог на Орифлеим и нивната нова кампања.

По повод новата соработка Викторија изјави: „Кога го имате вистинскиот партнер покрај себе и во него комплетно верувате, сè е лесно и работата беспрекорно тече. Ми претставува особена чест да бидам дел од оваа приказна за која веќе можам да кажам дека е заедничка. Кога ја добив понудата за соработка воопшто не размислував, интуитивно почувствував дека веднаш ќе се вклопам во овој предизвик, така и се случи! Пораката која кампањата ја испраќа ми се допаѓа и лесно се идентификувам со неа. Убавината на секој човек ја гледам во специфичноста и оригиналноста која секој од нас ја носи во себе“.

oriflame viktorija loba (3)

Со 50 годишно искуство и повеќе од 100 стручни соработници и најмодерени апарати за истражување и развој, шведската компанија Орифлеим постојано открива нови решенија и формулации за да создаде прогресивни, иновативни производи кои ги следат потребите на современиот потрошувач.

Животот на Орифлеим производите започнува во нивниот „Институт за истражување на кожата“ каде се користат софистицирани научни методи за креирање на единствени и патентирани формулации кои им даваат предност пред конкуренцијата. Овие нови формулации потоа се проследуваат до експертите во нивниот „Центар за развој на производи“ во Даблин, Ирска, кои имаат задача да креираат козметички формулации кои ќе се вклопат во веќе постоечките Орифлеим колекции или кои ќе покренат комплетно нова колекција. Потоа формулацијата се испраќа во производство со што станува достапна на нивните Консултанти. Во моментов компанијата ја сочинува глобалната заедница од над 3.5 милиони Консултанти во повеќе од 60 земји на ширум светот. Нивниот константен успех се базира на врвниот квалитет на производи наменети за нега на кожа со врвни перформанси, преку Велнес производите за убавина одвнатре, па се до врвната декоративна козметика.

oriflame viktorija loba (2)

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 1 velenino voce viva новини

    Лејди Гага заштитно лице (и глас) на новиот парфем Valentino Voce Viva

  • avon (1) калеидоскоп

    AVON лансираше нова бренд кампања: Watch me Now

  • avon новини

    Фондацијата за жени на AVON донира 7.000$ на кризниот центар „Надеж“ за поддршка на СОС линијата и згрижувачкиот центар

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • cardin

    ПЈЕР КАРДЕН (1922–2020): Првиот футурист во модата и пионер на модното брендирање

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 3

    Црната боја е кралица на зимската мода – како да ја носите и да не изгледате монотоно

    јануари 22, 2021
  • WebinarD4C_Macedonia (1)

    Вебинар за циркуларна економија во текстилната и модната индустрија во Европа

    јануари 22, 2021
  • 1

    Шик комбинации во чоколадни нијанси

    јануари 21, 2021
  • mirjana josifoska

    Промоција на колекцијата „Спомен на еден град“ на Мирјана Јосифоска

    јануари 21, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021
  • 00

    Прошетка низ футуристичката палата на Пјер Карден

    јануари 10, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics