• Распространета на повеќе од 4200 метри квадратни на еден спрат, новата продавница ги изложува понудите и искуството на новиот трговски центар East Gate во Скопје
• Најдобрата постава е во согласност со критериумите за еко-ефикасност на групацијата Индитекс и го одразува најновиот технолошки развој на Zara нудејќи хомогено интегрирано шопинг искуство
• Продавницата ги инкорпорира најновата машка, женска и детска колекција. Концепт продавницата е артикулирана околу области со концентрични простори замислени како совршена рамка за колекциите на Zara
Zara ги отвора вратите на новата продавница предводник во трговскиот центар East Gate, новиот симбол на трговски центар во Скопје, како најголема продавница на брендот во Северна Македонија.
Ситуирана на одлична локација меѓу најпривлечните шопинг дестинации во Скопје, продавницата на Zara во трговскиот центар East Gate е пример за тоа како брендот инвестира во оваа најнова високо квалитетна и различна продавница за да ја покаже
својата најнова одржливост и технолошки развој на својата интегрирана продавница и платформа на онлајн продажба.
Со продажен простор од преку 4200 метри квадратни распространети на еден спрат, новиот простор ја изложува целата машка, женска и детска колекција на брендот.
Концептот на продавница
Концептот на продавница, дизјаниран од архитектонскиот тим на Zara, може да се опише со четири концепти кои доминираат во архитектонската филозофија на Zara: едноставен, функционален, софистициран и префинет. Продавницата се фокусира на концентрични широки простори кои оддаваат совршена рамка за колекциите на Zara, каде главни актери се производите и купувачите. Благодарение на обмислената посветеност на органски форми и непрекината линија на мазни сводови, проектот обрнува внимание на светот на материјалите и суровините.
Оваа естетика се шири и на другите елементи во продавницата, како екраните или мебелот кои се значително заоблени.
Овој поеткси приказ покажува како се изложени колекциите на брендот: тие доаѓаат до израз во вдлабнатините на ѕидовите. Сјајно белата површина се простира на таванот и по ѕидовите и создава позадина која ги оцртува колекциите. Потопена во мека, топла и
природна средина со зелени моменти кои ја одразуваат идиосинкразијата на брендот поврзана со типот на производи и нејзините стандарди за одржливост, со што купувачите се поканети да уживаат во холистичко шопинг искуство.
Осветлувањето е субјективно, детално осветлувајќи ја облеката и нејзината позадина. Изборот на материјали исто така придонесуваат за ваквата наратива, со својата палета на кафени и сиви тонови и матирана изработка.
Интегрирано шопинг искуство
Интегрираниот модел на продавница и онлајн продажба на Zara дозволува брендот да се адаптира на купувачите во реално време, нудејќи им можност за интеракција со модата со нивно предимство. Благодарение на интегрираниот систем на управување со залихи (SINT), купувачите добиваат повеќе можности: посета на продавницата а да купат онлајн со достава на домашна адреса, да извршат замена или поврат на средства во продавница, да нарачаат онлајн од продавница и т.н. Оваа технолошка интеграција е можна благодарение на целосното имплементирање на системот за идентификација на радио фреквенции (RFID).
Дизајнирана како одржлива, Zara East Gate е во согласност со еколошката посветеност на групацијата Индитекс и ги инкорпорира најновите екоефикасни иновации за намалување на потрошувачката на вода и електрична енергија за разлика од
конвенционалната продавница.
Еколошката посветеност на Индитекс не се задржува само на дизајнот на продавницата, бидејќи екоефикасноста е темел во производствените технологии и употребата на сурови материјали за изработка на облеката. Ваквата посветеност се одразува преку Join Life, иницијатива која ги сплотува модата и одржливоста. Сите производи со етикети на Inditex’s Join Life се креирани со одржливи материјали и/или процеси, или со технологии каде се штеди водата или се намалува емисијата на јаглерод.
Во 2020, повеќе од 35% од облеката на Индитекс ја носеше етикетата на Join Life и повеќе од 50% од облеката ќе ја носат оваа етикета до 2022. Целта на Индитекс е да користи само одржлив памук и целулозни влакна до 2023. До 2025 целиот полиестер и
платната ќе бидат 100% рециклирани или одржливи.
За Zara
Zara е дел од глобалната модна малопродажна групација Индитекс. Основана е во Шпанија во 1975, нејзините колекции во моментов се продаваат преку интегрирана платформа на продавница и онлајн продажба на повеќе од 200 пазари.Освен Zara, групацијата Индитекс отвора други шест трговски бренда во трговскиот центар East Gate: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho и Zara Home.
Нема коментари