• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
досие 0

AVON со силна поддршка на убавината во служба на повисоките цели

Од stylist @StylistMKD · На јануари 22, 2016

AVON - Ubavina so cel 01

Успешните и самостојни жени кои ја користат моќта на убавината за да ги мотивираат другите околу себе да бидат исто толку успешни, се носечката идеологијаво работењето на козметичкиот гигант AVON која компанијата ја наслови како „Убавина со цел“.

Водејќи се од ова начело, AVON ја подигнува продажбата на производи за убавина на многу повисоко ниво. Компанијата, која веќе130 години се залага за промоција на убавината, иновациите и оптимизмот и овојпат во својот фокус ги става жените. Односно, оние жени за кои убавината не е крајна цел, туку средство за креирање подобро општество. „Убавина со цел“ всушност ја раскажува и слави целата приказна на компанијата од нејзиното основање досега – од создавањето врвни производи за убавина по многу прифатливи цени, до бројните можности за заработувачка кои на жените им помагаат да станат успешни и независни.

Токму овие жени се клучните фигури со кои многу успешно се гради продажната мрежа на AVON. Доволен доказ се шест милиони Претставници на AVON низ светот, жени кои се инспирација за другите. Но, компанијата не застанува тука и постојано работи на проширување на својот огромен тим со мотивирани жени кои се подготвени да придонесат за себе и сопственото семејство, како и да се приклучат кон мисијата на AVON за создавање подобар свет. Во периодот што следи компанијата преку апликација на социјалните мрежиќе ја отвори вратата за нови членови кои ќе станат дел од големото семејство на AVON и ќе добијат можност да направат нешто за себе, но и да придонесат за целото општетство, споделувајќи ја својата лична порака за повисоките цели на убавината.

Својата мисија за создавање поубав свет компанијата ја потврдува и преку хуманитарната продажба на специјално избрани производи од нејзините брошури. Притоа, 100 отсто од профитот од продажбата на овие производи се насочува кон различни хумани цели, како што се кампањите за борба против ракот на дојка и против семејното насилство.

AVON - Ubavina so cel 02

- Во AVON, убавината е патувањето, aосамостојувањето е целта. Ние создаваме производи за убавина со докажан квалитет и вредност, кои нашите Претставници лесно ги продаваат и ја стекнуваат довербата на нивните семејства, пријатели и останати купувачи. „Убавина со цел“ ја опфаќа целата оваа едноставна вистина – кога се чувствуваш убаво, гледаш повеќе убавина и создаваш убавина околу себе – потенцираат од AVON.

Од AVON веруваат дека успешната и самостојна жена е убава жена. Затоа компанијата преку својот препознатлив начин на работа се стреми да создаде свет со што повеќе такви жени, кои ќе го направат поубаво место за живеење.

- Во AVON, не покажуваме со прсткон жените и не ги притискаме да бидат и прават повеќе. AVON не им кажува на жените „Ти можеш да го направиш тоа“, туку ги славиме жените поради тоа што веќе го прават. Не им кажуваме да бидат силни, туку го славиме моментот колку тие се силни денес. AVON има убава и чиста визија. Денес имаме шест милиони причини за успех бидејќи имаме шест милиони Претставници кои веруваат во моќта на AVON да создаде поубав свет – велат од компанијата.

Компанијата AVON во Македонија е присутна една деценија. Таа им нуди можност за развој на повеќе од 95.000 индивидуални бизниси, колку што имало Претставници на AVON во земјава во изминатата декада. Компанијата е лидер во директна продажба во Македонија која што на својата продажна структура и овозможува да изгради сопствен бизнис. Минатата година AVON Македонијаго заокружи својот десетгодишен јубилеј со продажба од 25 милиони производи за убавина годишно, а доби и свое заштитно лице.Mега популарната македонска ѕвезда Каролина Гочева, како дел од големото AVON семејство, преку својата успешна кариера, талент, независност, храброст и прекрасна појава несомнено ја покажува и докажува повисоката цел на убавината и ги инспирира и охрабрува останатите жени во Македонија.

За повеќе информации, посетете ја нашата страница:http://www.avoncosmetics.com.mk/PRSuite/static/ubavinasocel/

За да учествувате во FB натпреварот, посетете нѐ на facebook страницата на AVON

https://www.facebook.com/AvonMacedonia , најавете се во апликацијата, прикачете своја слика, напишете што значи за вас убавината и станете дел од нашата кампања „Убавина со цел“.

AVON - Ubavina so cel 03

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • BL5LM5Z7JRFYDLYO2B3O5RCUDY досие

    Приказната за црната вдовица Патриција Гучи

  • popust досие

    Што да купите на попуст

  • soline досие

    Window Display Week: Приказни од излозите со Солин Дабовил од Париз

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • jovana neshova (1)

    Бремената манекенка Јована Нешова позира за насловната на „Моделс ин“

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • funk shui

    Слушаме македонска музика: „Не време“ на Funk Shui и гостинката Вера од Љубојна

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 2

    Дајан вон Фурстенберг дизајнира предмети за домот за H&M Home

    април 14, 2021
  • ПРОЛЕТ (3)

    Трендови лесни за носење и аплицирање во вашиот стил

    април 14, 2021
  • 5

    Сината кошула модна класика што ќе ја носиме и оваа пролет

    април 14, 2021
  • lady-gaga-met-gala-2019-red-carpet

    Мет Гала годинава ќе се одржи, но не во првиот понеделник во мај

    април 13, 2021
  • 1

    Scotch & Soda носи смел став кон секојдневното облекување

    април 13, 2021

Убавина

  • PearInc100ml_RVB

    Pear Inc. на Juliette Has a Gun небесен мирис кој предизвикува среќа, позитива и сонце

    април 10, 2021
  • Mixed Emotions cut

    MIXED EMOTIONS – Во ред е да не се биде во ред

    април 6, 2021
  • 1 guerlain

    Mon Guerlain Sparkling Bouquet – мирисот на пенлива радост

    април 2, 2021
  • 1 MAC-Cosmetics-Black-Cherry

    Новата колекција Black Cherry на MAC Cosmetics од денеска во скопската продавница

    март 30, 2021
  • fac

    Геловите за чистење клучен дел од негата на лицето

    март 11, 2021

Живот

  • 2

    Дајан вон Фурстенберг дизајнира предмети за домот за H&M Home

    април 14, 2021
  • FotoJet

    Две супер состојки што треба да ги консумирате – хељда и амарант

    април 12, 2021
  • pilates

    Десетминутен тренинг за стомак, задник и нозе

    април 8, 2021
  • IQOS 3 Duo 3

    Повеќе харизма во личниот стил со помош на додатоци

    март 30, 2021
  • Znakoven Bitola 2

    Радмила од Богданци и Мартин од Битола, лица со оштетен слух го отворија првото знаковно кафуле во Битола

    март 29, 2021

Култура

  • Louvre

    Прошетка низ музејот Лувр од дома

    април 7, 2021
  • Filmski Predizvik (1)

    Нов европски филмски предизвик – освој најмногу поени и отпатувај на црвениот тепих во Кан

    март 24, 2021
  • gordana vrencoska

    Онлајн-промоција на „Македонски визуелен идентитет“ од Гордана Вренцоска

    март 23, 2021
  • ?????????

    Виртуелна промоција на „Букварот на Биби“ денеска во 19 часот

    март 22, 2021
  • DMF_2021

    Отворен конкурсот за учество на „Денови на македонската фотографија 2021“

    март 15, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics