Лицата зад Diet Prada се конечно демаскирани! Тони Лиу и Линдзи Скајлер се тајните и озлогласени основачи на Инстаграм профилот од кој се плашат сите во модната индустрија. Diet Panda ги лови модните плагијати, нуди саркастичен поглед на недоприливите модни богови, ги исмејува безсмислените креации и прави безусловен суд од кои не се поштедени ни најголемите дизајнери. Профилот Diet Prada, кој името го добива по Мијуча Прада и Diet Coke (оригиналниот имитатор), го следат околу 450.000 инстаграмџии, а долго време сè поставуваше прашањето кој стои зад овој профил, сè додека во интервју за Business of Fashion Тони и Линдзи не беа разоткриени.
До пред неколку денови анонимни, Тони Лиу и Линдзи Скајлер, се пријатели кои Diet Prada го почнале од зезанција, но искреноста и познавањето на сцената на крајот го претворија профилот во исклучително важен играч на светската модна сцена. Анонимноста им овозможи на двајцата да живеат без притисок, како и тоа во нивниот суд да не влијае пријателството со дизајнерите кое неминовно се развива кога работите во модата. А Тони и Линдзи работат во модната индустрија, па прозивањето на важните имиња како Раф Симонс или Мијуча Прада може да им донесе непријателство.
In honor of @Burberry ‘s appointment of Riccardo Tisci as creative director, we’re giving Christopher Bailey’s swan song the DP treatment. While the rainbow plaid was a beautiful gesture, the multiple @gucci shoes… not so much lol. Dieters, what are you hoping Riccardo will bring to the table? Time for a goth Burberry check? • #burberry #burberrys #christopherbailey #riccardotisci #versace #balenciaga #celine #louisvuitton #stephensprouse #gucci #prada #luxury #dietprada A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on
Во разговорот за Business of Fashion покрај тоа што конечно ги откриваат своите идентитети, велат дека на модата денес ѝ е потребно големо будење. „Сакаме на чист начин да уживаме во модата, за тоа е потребна промена“, велат тие и изјавуваат дека ќе продолжат да ја коментираат модата на искрен и непристрасен начин. Сметаат дека не се злобни, туку само искрени.
„За нас ништо не е свето. Не знам зошто оваа индустрија е толку самозаштитена. Во секоја друга индустрија луѓето кажуваат што си сакаат и така треба да биде и во модата. Ние сме еден таков гласен нов глас, што нашата тешка критика изгледа како малтретирање, но тоа не е. Тоа е само критицизам“, вели Линдзи за тоа дека ниту едно модно име не е поштедено во нивните објави.
Себеси не се сметаат за новинари, туку за луѓе со став. „Мислам дека ги користиме новинарските тактики. Но исто така сега сме во ера во која има твитови на вести, а има многу вистинско новинарство што денес не е новинарство“. За подигнување на свеста околу проблемите кои ја мачат модната индустрија Лиу вели: „Сфативме дека има многу работи во модата за кои треба да се зборува, бидејќи има многу луѓе во модата кои имаат сериозни проблеми и немаат глас, немаат платформа. Значи, ние сме во состојба да им го дадеме тоа и да ги потенцираме проблемите кои инаку индустријата во најголем дел ги игнорира, како разновидност, застапеност“.
Let the trickle down begin . The scenic travel photo prints that made a splash at Balenciaga SS18 are starting to pop up in the FW18 men’s collections (seen at @stellamccartney , @oamc_official , and @louisvuitton). As with most Demna creations, the concept can be traced back to Margiela’s archive–the scenic prints from SS10 in particular (which Demna may have designed during his tenure there anyway lol). • #balenciaga #margiela #demnagvasalia #trend #travelphotography #mountainscape #landscapephotography #nationalgeographic #stellamccartney #oamc #louisvuitton #kimjones #menswear #fw18 #paris #pfw #wiwt #ootd #streetwear #dietprada A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on
Ќе продолжат и понатаму да бидат транспарентни, а очекуваат модната индустрија да се трансформира и на некој начин сметаат сека се катализатори за таа промена.
Кои им се плановите за иднина? „Профилот постои неколку години, но растот е експоненцијален само во изминатите седум месеци, па сè ова нам ни е сè уште ново. Ние немавме никаков план, намера или визија кога првпат почнавме. Па така и понатаму продолжуваме – органски“.
@iamcardib channeling serious 90s Linda Evangelista in Chanel vibes on Jimmy Fallon tonight!!! A touch of Gianni as well. We’re living for this homage! Are you?? Styled by @kollincarter in @vexclothing and custom @laureldewitt . • #cardib #jimmyfallon #tonightshow #invasionofprivacy #chanel #vintagechanel #versace #peterlindbergh #harpersbazaar #1995 #90s #supermodel #lindaevangelista #karllagerfeld #leather #gold #accessories #jewelry A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on
*Не е дозволено пренесување на содржината на www.stylist.mk без одобрение на уредништвото. При објавување на материјали од модниот сајт www.stylist.mk, во други медиуми задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот и поставете хиперлинк. Цитирањето и објавувањето на линкот е задолжително, во спротивност ќе подлежите на правни мерки.
Нема коментари