Високата мода си ја покажа својата лесна страна на Париската недела на висока мода
Магична рачна работа ја одвојува високата мода од останатата мода, но релевантноста исто така зависи и од модерните идеи. Според виденото на последната модна недела на високата мода во Париз, она по што се издвојува се леснотијата и агилноста, едуцираниот поглед на луксузноста што се доживува како необично чувствeно за времето.
Ваквите квалитети се очигледни кај „Шанел“ и „Диор“. Раф Симонс ја постави ревијата во мал простор, овозможувајќи и на публиката близок увид на нежните везови на прозирните, воздушести материјали.
Повеќето од неговите форми се елегантно едноставни. Многу очигледно тој се втурнува во New Look, исто како и во слободоумните 60-ти години, употребувајќи извезени фигури за ги врати шарите кои еднаш веќе беа направени во метал.
За него тоа е многу пофутуристички пристап на цветните шари.
Некому можеби му е познато дека Карл Лагерфeлд е лош танчер. Тоа е мислата додека моделите се симнуваат низ заоблените скали во многу модерниот ноќен клуб додека бендот свири. Освен што моделките носат патики, г-дин Лагерфeлд комбинира две спротивставени опсесии: корсет, женствена форма и удобност.
И обајцата, и г-дин Симонс и г-дин Лагерфeлд сериозно сметаат на кежуал-шик форми, како комбинезони и спортски панталони со блузи, во понатамошен напор за разбивање на вкоренетите стереотипи за високата мода.
Марко Занини го опиша своето деби за модната куќа Скјапарели како „коктел”, блиска до духот на милата личност на Елза повеќе од колку до нејзините дизајни. Тоа значи мешавина од кроење и светкави вечерни сатени, маиц-фустани со везени монистри и симпатични капчиња.
Омажот на Донатела Версаче на Грејс Џонс е повеќе од качулка и засенчен поглед. Таа се фокусираше на корсетна линија, драпирање на жерсето или свилата во гламурозен, флуиден ефект, често пати со додавање на парчиња од крзно. Таа вели „Сакам крзно, и сакам кога крзното е гласно.”
Имаше трепет од футуризам кај микро јакните на „Армани“, во сино-сива свила, со здолништа кои се завиткани како цигари. Во оваа самоуверена колекција со главите на моделките завиткани во шалови тој се чини сакаше да го евоцира поетот-номад од раниот 20-ти век се уште привлечен од Ориентот.
Градините на Идн, видени како ренесансна уметност се инспирација за везовите кај „Валентино“, заедно со обвиткувањата околу бодијата на фустаните од тул. Исто така, има тука и допири од древна Африка.
Кај Џамбатиста Вали веселите живи апликации и пеплуми со крила од везени цветови се креативен обид за младите кутур-следбеници.
Нема коментари