Шпанскиот бренд „Манго“ го враќа приматот на клучен бренд на достапна мода со неколкуте последни колекции и го сврте вниманието на познатите трендсетери кои предлагаат иновативни стајлинзи под ознаката #MangoGirls. Брендот прво го воведе хаштагот #MangoGirls како маркетинг кампања на Инстаграм со стилските ѕвезди Гилда Амбросио, Џулија Рестоан Ројтфелд и Пернил Тајсбек, после што околу оваа ознака почнаа да гравитираат девојките од целиот свет што ги сакаат Mango креациите. Хаштагот и понатаму е актуелен и сега служи за инспирација за есенски комбинации.
Ако ги разгледаме последните Инстаграм објави со #MangoGirls ќе забележиме дека Манго девојките сакаат да носат карирани сакоа, кафени широки панталони, бели блузи со балон ракави, впечатливи обетки, трендовски чорапа-чизми, додека нашата блогерка Јована Зука објави фотографија на која носи фустан на преклоп со ситен цветен дезен.
Girl in woods @mango #mangogirls #mango A post shared by Blanca Miró Scrimieri (@blancamiro) on
Sherlock would be proud ♀️ A post shared by MBT (@mariabustosthon) on
Soaking up the last of the summer sun #lotd @mango #mangogirls A post shared by Emilie Mckenzie (@miliemckenzie) on
One of my favorite looks lately. More on beeswonderland.com {direct link in my bio} http://liketk.it/2sG6i A post shared by Borjana Radovic (@beeswonderland) on
*Не е дозволено пренесување на содржината на www.stylist.mk без одобрение на уредништвото. При објавување на материјали од модниот сајт www.stylist.mk, во други медиуми задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот и поставете хиперлинк. Цитирањето и објавувањето на линкот е задолжително, во спротивност ќе подлежите на правни мерки.
Нема коментари