• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

ДРАГАН ХРИСТОВ: Безродова облека на „Лудус“ обоена во црвено

Од Катерина Трајановска · На мај 7, 2015

dragan-hristov1

Деновиве дизајнерот Драган Христов е преокупиран со две работи – минатата недела ја престави новата колекција „Орландо“ за етикетата што ја потпишува „Лудус“, која што од денес ја промовира и со лукбук, а викендов го организира второто издание на Super Design Pop-Up Store. Во рамките на настанот, во сабота и недела (9 и 10 мај), од 12 до 22 часот во галеријата во МКЦ, дваесеттина дизајнери од разни области ќе ги изложуваат и продаваат своите дизајни, а Stylist.mk ќе има свој конслутантски агол. Некаде помеѓу двете активности зборувавме со Драган за новата колекција составена од претежно парчиња во црвена боја наменети за мажи и жени, и која е резултат на неговото истражување на безродова облека, а и дизајнерот премиерно за Stylist.mk го откри и новиот лукбук направен со фотографот Жарко Чулиќ. Не случајно наречена „Орландо“ по новелата на Вирџинија Вуфл, најпознатото литератирно дело на тема на родова припадност, колекцијата на Христов се состои од 15 изгледи кои може да бидат и машки и женски. Низ црвената во „Орландо“ дизајнерот испраќа политича порака, но и преку безродовата мода ве интригира да размислувате за родовите односи, дискримунација и неутралност во домашното современие.

orlando_ludus_9

 

Лудус/ Орландо/ Пролет-лето 2015

Модел. Ана Калачоска

Фото: Жарко Чулиќ

Минатата недела ја представи новата колекција на „Лудус“, наречена „Орландо“ во кој правец те одведе инспирацијата и што создаде?

-„Орландо“ е најновата колекција, односно експеримент на „Лудус“ што претставува одвојување од претходниот принцип на работа. Задржани се неколку сегменти во креирањето на лукбукот, фотографот Жарко Чулиќ, моделката Ана Калачоска и студиото „Панаш“ задолженo за шминката и фризурата. Визуелно потсетува на минатите каталози, но новитетот е што овој пат сакав сликањето како процес во кој неизмерно ужива целиот тим да го отворам за публиката. Па така, гостите во Lotus Design Store беа поканети веднаш по презентацијата да ги видат одблиску и резервираат парчињата што ќе им се допаднат. Ова беше исто така своевиден експеримент, иако инстор-презентациите се нешто што го имаме направено и во концептуалната продавница „Лудус“. Инаку, колекцијата е направена скоро целосно од црвен транспарентен шифон, разбиен со рефлектирачки неопрен и ленти. Се состои од 15-тина парчиња наменети эа мажи и жени.

Концептот на колекцијата се темели на истражување на полето на безродова облека, како го сфаќаш овој сегмент, може ли да се креира облека која ги цели двата рода и тоа да биде успешна приказна за една безкомпромисна мода?

-Безродовата облека (на англиски agender) е тренд што го привлече моето внимание и ме наведе во насока на консумент во процесот на креирање на колекцијата. За разлика од унисекс облеката што е веќе oдамна воспоставена категорија во модата, безродовата облека е рефлексија на промените во односите меѓу родовите во општествата во светот. Тоа силно ме натера да проговорам за моите ставови за позициите на мажот и жената во нашиот контекст. Наместо мене, решив колекцијата да зборува эа тоа.

orlando_ludus_6

Дали колекцијата „Орландо“ е поттикната од книгата „Орландо“ на В.Вулф и во кој дел се рефлектира таа референца?

-За мене неминовно беше оваа колекција да го преземе насловот од романот на Вирџинија Вулф, „Орландо“. Нејзините дела се постојана референца во мојата работа.

Скоро целата колекција е во црвена боја… Која порака сакаш да ја испратиш со само една боја и може ли гардеробата на една личност да се базира само на една боја?

-Црвената боја треба да носи политичка порака, треба гласно да говори сама за себе. Причините за изборот на црвената боја не беа практични. Боите што ги одбираме при облекувањето не се случајни и скоро секогаш ja отсликуваат нашата внатрешност и тоа најчесто на несвесно ниво.

orlando_ludus_2

Едно време беше сопственик на концептуалната продавница „Лудус“ и кај тебе дизајнери се претставуваа колекции, сега ти се претставуваш во други концептуални простори како Lotus Design Store, па зошто таков простор и зошто не класична ревија или во рамките на Моден викенд-Скопје?

-Отсекогаш сум сметал дека е невозможно да се продуцира модна ревија кај нас. Не сакам импровизации и затоа овој пат решив презентацијата да биде во единствената продавница каде се продаваaт колекциите на „Лудус“ и да биде всушност отворена и спонтана фотосесија со малку гости, клиенти и мoдни новинари.

Задоволен си како се развива твојот бренд и дали сметаш дека кај нас постои публика за малку поавангарден и поневообичаен стил? Во таа смисла, каде ја гледаш иднината на „Орландо“?

-Публиката за поинаква модна понуда е многу ограничена, но за среќа е верна и нè поддржува од самиот почеток. Клиентите на „Лудус“ се креативци: дизајнери, архитекти, актери итн. Нашиот фокус е странскиот пазар и брендот се развива во тој правец.

orlando_ludus_3

Викендов ќе се одржи второто издание на Super DesignPop-Up Store. Кој е твојот мотив за овој настан и честите поп-ап продавници во кои се ангажираш? Дали е ова доследен начин на промовирање и афирмирање на македонскиот дизајн?

Второто издание на Super Design Pop-Up Store e викендов во галеријата при МКЦ и овој вид на продажба е самонаметнат по затварањето на „Лудус концепт стор“. Настаните се одлична можност эа продажба и зголемување на клиентелата на секој од учесниците, а атмосферата е нетипична за модниот свет. Посетителите, за среќа, се вистински консументи и поэнавачи на дизајнот.

Што најавуваш во програмата на uper DesignPop-Up Store, на што ќе биде ставено акцент и дали годинава ќе ја збогатиш програмата со дополнителни активности?

-Oваа година вклучуваме повеќе дизајн на производи, однсно дизајн и редизајн на мебел, производи эа домот и стационарен дизајн. Истотака ќе бидат вклучени и дизајнери на храна со едночасовни презентации.

Бидејќи долго време си на сцената и како организатор на настани и како сопственик на моден бренд, кои се најголемите пробематики што ја мачат падни-стани ситуацијата во македонската мода?

-Местот на „Лудус“ на македонската модна сцена отсекогаш е ненаметливо и нецентрално, не само како моден бренд, туку и како поддржувач на останатите дизајнери. Свесни сме дека работиме на млад и кревок пазар каде конкуренцијата и општата естетика не се во прилог на работата на концептуалните дизајнери. Македонската мода допрва треба да се гради и ресистематизира. Евидентно е дека недостигаат основните елементи эа достоинствена модна дејност како модна критика, образование…

orlando_ludus_7

Кој всушност вистински ја создава македонската мода?

-За жал, оние кои имаат средства за медиумска застапеност и краткотрајни амбиции. За среќа, нивното време бргу эавршува.

Што е она што постојано те воодушевува  и секојдневно те мотивира да останеш во модата?

-Мојата креативност се темели на моето секојдневие и е еднаква на мојот начин на живот. Инспирацијата ми ја дава светската модна сцена, современата уметност, музиката, филмот… Mојата образовна позадинa е ликовната уметност, но медиумот эа да ги искажам моите ставови е модата.

orlando_ludus_10

orlando_ludus_1

orlando_ludus_11

orlando_ludus_4

orlando_ludus_8

orlando_ludus_5

 

LudusSuper Design Pop-Up Storeбезродова модаДраган ХристовинтервјуЛудусмакедонски дизајнериОрландопролет-лето 2015
Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • bad girls (3) интервју

    Разговор со Сандра Шевандо и Драган Христов за костимографската инсталација „Лошите девојки од филмовите“ што ќе се одржи на 8 јули во МКЦ

  • elena popovska интервју

    Интервју со Елена Поповска од Jewelry My Precious: Препознатлива сум по експериментите со нови техники

  • page0 5 интервју

    Интервју со модната дизајнерка Ивана Кнез: Тенка е границата помеѓу лудило и храброст овде

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • tatjana janusheva (6)

    Татјана Јанушева на насловната страница на Elle

Модна азбука

  • ПЛИСЕ – ткаенина со правилни ситни набори

    јули 29, 2021

Видео

  • ikiverse

    IKIVERSE на Искра Џокиќ Кецап – прва дигитална модна ревија на Моден викенд

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • Foto 4_Glaven vlez

    Се бројат деновите до големото отворање на Diamond Mall – новото уникатно доживување во строгиот центар на Скопје

    септември 23, 2023
  • gucci (2)

    [ВИДЕО] Првата колекција на Сабато де Сарно како нов дизајнер на Gucci

    септември 23, 2023
  • FWSK FW23-03-2

    Модната еволуција на Скопје – спојување на стилот и одржливоста на 27. издание на Моден викенд Скопје

    септември 21, 2023
  • Doxiadis_Pokana_Otvoranje

    Отворање на архитектонската изложба „Иднината како проект | Доксијадис во Скопје“ денеска во МСУ

    септември 21, 2023
  • 0

    Изберете деловна облека според обликот на телото

    септември 20, 2023

Убавина

  • 1

    Маникир во есенски бои

    септември 8, 2023
  • 185531043_1452659838405942_2192688347615870831_n

    Збогум на флеките и трагите од акни

    август 24, 2023
  • latte-make-up

    Latte Make Up – летен тренд на шминка во природни и бронзени тонови

    август 9, 2023
  • Sun Allergy

    Како да се заштитите од алергии предизвикани од сонце?

    јули 10, 2023
  • eucerin (1)

    Користете заштита од сончевите зраци прилагодена на потребите на вашата кожа

    јуни 9, 2023

Живот

  • Foto 4_Glaven vlez

    Се бројат деновите до големото отворање на Diamond Mall – новото уникатно доживување во строгиот центар на Скопје

    септември 23, 2023
  • 1 - Последна шанса за пријавување на Виз Ер Скопски маратон 2023

    Последна шанса за пријавување на Виз Ер Скопски маратон 2023

    септември 20, 2023
  • petfest1600px

    Во недела ќе се одржи „Пет Фест Скопје“ – фестивал за миленици

    септември 15, 2023
  • DSC_8636

    Skopje Tattoo Show 2023: Македонците покажаа колку ја сакаат тату уметноста

    август 30, 2023
  • Skopje Tattoo Show

    Skopje Tattoo Show 2023: Славење на уметноста, културата и самоизразувањето преку мастило

    август 9, 2023

Култура

  • Doxiadis_Pokana_Otvoranje

    Отворање на архитектонската изложба „Иднината како проект | Доксијадис во Скопје“ денеска во МСУ

    септември 21, 2023
  • HousekeepingForBeginners_1

    „Домаќинство за почетници“ на Горан Столевски е македонски кандидат за Оскар за долгометражен интернационален филм

    септември 13, 2023
  • Горчлив шеќер

    Во МСУ – Скопје се отвора изложбата „Горчлив шеќер“, мултимедијален проект на Ѓорѓе Јовановиќ

    септември 13, 2023
  • shatakua

    Мултимедијален настан на уметничката група „Шатакуа“ во Музеј на град Скопје

    септември 7, 2023
  • ??????????????????????????

    Светска премиера на филмот „Домаќинство за почетници“ на Горан Столевски на филмскиот фестивал во Венеција

    јули 26, 2023

Тагови

Vogue Инстаграм Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics