• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

Александра Атанасовска (MORPHO): Современа трансформација на филигранската пеперутка

Од Ана Несторовска · На септември 22, 2017

morpho

Нежната, полетна и магична појава  на сината „морфо“ пеперутка, која важи за една од најубавите креации на природата, многу често се јавува како инспирација во уметноста, науката, дизајнот, модата… Одушевена од нејзината совршената форма и впечатливa сина боја, 23-годишната апсолвентка на Архитектонскиот факултет во Скопје, Александра Атанасовска, решила да ја овековечи во своите први дизајни по завршување на курсот по филигран.  Оваа инспирација прераснала во артистичко и стилско  поистоветување со моќта на трансформација на оваа пеперутка, по која и го нарекла својот бренд за современ филигран MORPHO.

-Целата идеја и концепт на MORPHO започна пред точно една година. Набрзо по завршувањето на курсот почнав да размислувам за остварување на сопствен бренд кој ќе претставува одраз и експресија на мојата креативност. MORPHO претставува еден поинаков начин на себеизразување во чија основа е традиционалната филигранска изработка покажана во една нова димензија. Современото е во допир со традицијата, но  во одреден момент се издигнува над неа. Клучната инспирација за името- Сината Морфо пеперутка, е препознатлива по нејзините нијанси на сино и металик, бои кои не се одраз на пигментација туку преставуваат оптички феномен. Оваа карактеристика овозможува произведените бои да се менуваат  во допир со светлината и зависат од аголот на гледање. Токму првиот дизајн за прстен кој ме поттикна да се вљубам во филигранството беше инспириран од Blue Morpho пеперутката. Заедничкото својство помеѓу Morpho пеперутките и MORPHO филигранот е уникатноста и специфичноста на секоја пеперутка, односно секое парче накит-вели Александра.

Aleksandra morpho

Зад брендот стои 23-годишната архитектка Александра Атанасовска

Потрагата по креативни начини на изразување кај нејзе се појавува уште во раните години. Почнувајќи со цртежи, графика, продолжувајќи со бои и сликарство, студиите на Архитектонскиот факултет, и тука некаде се појавува новата нишка, дизајнирање накит, каде финален производ е мало, уникатно, магично парче уметност. Курсот за филигран го посетувала пролетта 2016 година, и по неговото завршување продолжи самостојно да работи.

- Дизајнирањето накит е одраз на мојата љубов кон уметноста. Самиот процес на преточување на една идеја во готов производ е предизвик, а како дополнител мотив претставува задоволството на личностите за кои тоа парче накит е наменето. Најчесто изработувам обетки, ланчиња и брошеви, но сепак најголем предизвик ми претставува пронаоѓањето на нови форми и необични облици на прстени. Ги користам техниките на традиционалниот македонски филигран вметнувајќи современ дизајн. Среброто како материјал овозможува експериментирање со најразлични облици, без ограничување. Дизајнерскиот процес започнува во моментот на лична инспирација, каде изразот на една идеја во цртеж постепено прераснува во уникатно уметничко дело-вели таа.

morpho jewelry (8)

MORPHO накитот е инспиран од природата и формите кои  можат да се прочитаат од неа.  Секое парче носи своја приказна и е изработено со многу љубов и внимание. За Александра дизајнирањето накит претставува израз на креативност и страст каде секој дизајн пренесува различна енергија и покажува различна емоција.

- Мојот накит најчести  го избираат девојки и жени на возраст над 20 години. Особено ме радува фактот што се повеќе млади девојки се заинтересирани за филигрански накит, што всушност ја претставува главната цел на MORPHO. Преку нови и невообичаени дизајни да се задржи и да се негува традиционалниот занает-вели таа.

morpho jewelry (4)

Годинава накиот го престави на неколку модни и уметнички настани како : второто издание на Fashion and Lifestyle Expo во МОБ, на пролетното издание на Моден викенд-Скопје  во салонот на Porsche Macedonia. Со новата Spring колекција се претставина Paratissima во просториите на Младинскиот културен центар.

- Во моментов со целата енергија сум посветена на дизајните за новата колекција која е во план да биде презентирана на првиот роденден на MORPHO, следниот месец на 14ти октомври. Ќе биде организирана мала коктел забава каде секој ќе може да ја погледне новата изложена колекција. Повеќе информации ќе бидат презентирани на Facebook страната штом организацијата стигне до своите финални фази. Во иднина се надевам дека MORPHO ќе се развие во квалитетен бренд кој ќе продолжи да ја негува  македонската филигранската традиција и ќе ја промовира и пошироко од нашата земја-вели таа на крајот.

morpho Beautiful mess (1)

Поглед кон агол од работилницата на Александра

Aleksandra morpho1

Сината „морфо“ пеперутка е инспирација за дизајните и името на брендот

morpho jewelry (2)
morpho jewelry (1)
morpho jewelry (7)
morpho jewelry (6)
morpho jewelry (3)
morpho jewelry (5)

 

*Не е дозволено пренесување на содржината на www.stylist.mk без одобрение на уредништвото. При објавување на материјали од модниот сајт www.stylist.mk, во други медиуми задолжително наведете го изворот од кој е преземен текстот и поставете хиперлинк. Цитирањето и објавувањето на линкот е задолжително, во спротивност ќе подлежите на правни мерки.

Fashion and Lifestyle ExpoMORPHOMorpho JewelryParatissimaАлександра Атанасовскамакедонска модамакедонски дизајнмакедонски дизајнери на филигранмакедонски филигранМоден викенд-Скопјенакитпеперуткапрстенирачна изработкаСина морфо пеперуткасовремен филигрансреброфилигран
Сподели Tweet

Ана Несторовска

Можеби ќе Ве интересира

  • 20 evee интервју

    Синергија на контрасти за редефинирање на женственоста во новата колекција на Evee by Ivana Cvetkovska

  • 1 интервју

    Една година од првата едукативна боенка за Мaкедонија – Colored Memories

  • mapsy (1) интервју

    Манекенката Јована Нешова го основа MAPSY – бренд на персонализирани постери кои раскажуваат за љубовта, авантурите и омилените личности

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • jovana neshova (1)

    Бремената манекенка Јована Нешова позира за насловната на „Моделс ин“

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • funk shui

    Слушаме македонска музика: „Не време“ на Funk Shui и гостинката Вера од Љубојна

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 2

    Дајан вон Фурстенберг дизајнира предмети за домот за H&M Home

    април 14, 2021
  • ПРОЛЕТ (3)

    Трендови лесни за носење и аплицирање во вашиот стил

    април 14, 2021
  • 5

    Сината кошула модна класика што ќе ја носиме и оваа пролет

    април 14, 2021
  • lady-gaga-met-gala-2019-red-carpet

    Мет Гала годинава ќе се одржи, но не во првиот понеделник во мај

    април 13, 2021
  • 1

    Scotch & Soda носи смел став кон секојдневното облекување

    април 13, 2021

Убавина

  • PearInc100ml_RVB

    Pear Inc. на Juliette Has a Gun небесен мирис кој предизвикува среќа, позитива и сонце

    април 10, 2021
  • Mixed Emotions cut

    MIXED EMOTIONS – Во ред е да не се биде во ред

    април 6, 2021
  • 1 guerlain

    Mon Guerlain Sparkling Bouquet – мирисот на пенлива радост

    април 2, 2021
  • 1 MAC-Cosmetics-Black-Cherry

    Новата колекција Black Cherry на MAC Cosmetics од денеска во скопската продавница

    март 30, 2021
  • fac

    Геловите за чистење клучен дел од негата на лицето

    март 11, 2021

Живот

  • 2

    Дајан вон Фурстенберг дизајнира предмети за домот за H&M Home

    април 14, 2021
  • FotoJet

    Две супер состојки што треба да ги консумирате – хељда и амарант

    април 12, 2021
  • pilates

    Десетминутен тренинг за стомак, задник и нозе

    април 8, 2021
  • IQOS 3 Duo 3

    Повеќе харизма во личниот стил со помош на додатоци

    март 30, 2021
  • Znakoven Bitola 2

    Радмила од Богданци и Мартин од Битола, лица со оштетен слух го отворија првото знаковно кафуле во Битола

    март 29, 2021

Култура

  • Louvre

    Прошетка низ музејот Лувр од дома

    април 7, 2021
  • Filmski Predizvik (1)

    Нов европски филмски предизвик – освој најмногу поени и отпатувај на црвениот тепих во Кан

    март 24, 2021
  • gordana vrencoska

    Онлајн-промоција на „Македонски визуелен идентитет“ од Гордана Вренцоска

    март 23, 2021
  • ?????????

    Виртуелна промоција на „Букварот на Биби“ денеска во 19 часот

    март 22, 2021
  • DMF_2021

    Отворен конкурсот за учество на „Денови на македонската фотографија 2021“

    март 15, 2021

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics