• Дома
  • Мода
    • моден монитор
    • интервју
    • досие
    • трендови
    • ревии
    • личности
    • едиторијал
    • lookbook
    • модни додатоци
    • ретро
  • Стил
    • стилска листа
    • личен стил
    • улична мода
    • црвен килим
    • икона на стилот
    • сам свој стилист
    • барометар
  • Убавина
    • новини
    • шминка и фризура
    • нега
    • пред огледало
    • туторијал
  • Живот
    • животен стил со…
    • дизајн и декор
    • урбан простор
    • здрав живот
    • гастрономија
    • фит-форма
    • психологија
    • патувања и дестинации
    • хајтек
  • Култура
    • културен водич
    • кул-листа
    • музика
    • филм
    • ТВ
    • театар
    • уметност
    • книги и магазини
  • @РАБОТА
    • деловен изглед
    • од 9 до 5
    • работно катче
    • кариера
  • Галерија
    • фото галерија
    • видео галерија
    • калеидоскоп
  • Излог
  • Контакт
Stylist
интервју 0

Интервју со Симон Ендровски, оперативен менаџер на модниот бренд „БЕЛА“: Пронаоѓање добар кадар е секогаш предизвик

Од stylist @StylistMKD · На октомври 10, 2018

Со години се прашуваме како текстилната индустрија во Македонија да ја претвориме во модна индустрија, односно како ЛОН системот да го замениме со сопствен дизајн и бренд и дали имаме доволно квалифукивани кадри, модни дизајнери кои можат да придонесат во сето тоа. Токму на оваа тема разговараме со Симон Ендровски, оперативен менаџер на модниот бренд „БЕЛА“ кој успешно го освојува пазарот повеќе од 25 години.

FOTO 1 Simon Endrovski

Симон Ендровски

Додека во Македонија со години стои прашањето како лон-производството во текстилната индустрија да се замени со готови производи под сопствен бренд, вие изградите една поинаква приказна и успешно опстојувате на пазарот повеќе од 25 години. Која е тајната на „Bella“? 

-Не можам да кажам дека има само една тајна компонента, напротив сметам дека успехот на компанијата доаѓа од способноста на тимот да ги реализира идеите кои одапред сме ги зацртале т.е. во нашиот случај нацртале.

Економските принципи ги прават индустриите динамични, а ние сме во една од најстарите индустрии и поради заситеноста истата е и една од подинамничните. Од тука произлегува потребата за трансформации на процесите како додавање, подобрување, усовршување и отстранување на непотребните процеси. Во изминатите 10 години активно учествувам во овие промени и тие се најголемиот предизвик во мојата работа.

FOTO 2

FOTO 3

Дали има доволно квалификувана работна сила во Македонија за оваа индустрија и како доаѓате до нив?

-Без сомнение сите индустрии во државата имаат недостаток на квалификувана, а и на неквалификувана работна сила. Текстилната како втора индустија по број на работни места уште пред повеќе од 5 години се соочува со овој проблем. Главна алатка за прибирање на нови кадри треба да бидат образовните институции, а ние од неодамна започнавме соработка со Академијата за Моден Дизајн на Сеавус Едукативниот и Развоен Центар.

Како започна Вашата соработка со Сеавус Едукативниот и Развоен Центар (SEDC)? Дали досега сте соработувате и со други образовни институции со цел регрутирање на потенцијални кадри за работа? 

-Секако дека сме соработувале и со други образовни иституции, како за високо квалификувана сила така и за средна квалификувана сила. Но за разлика од останатите, SEDC во програмата обучува кадри кои имаат познавања и од моделирање со што се разликуваат од останатите школи за моден дизајн, а поради взаемниот интерес за практичната примена на стекнатото знаење на студентите стапивме во контакт и остваривме соработка.

FOTO 4 Natali Naumova

Натали Наумова

Гордост на менторите е кога ќе видат дека нивните студенти се задоволни од тоа што го научиле на Академијата и имаат можност практично да го применат истото. Особенo задоволство е кога нивниот труд на крај ќе се заврши успешно и ќе добие една целина. Таков е случајот кај вас, каде студентот успешно ја реализираше праксата и се стекна со работен статус во вашата компанија. Што ја очекува сега вашата нова колешка?

-Апсолутно истото важи и за нас, среќни сме кога ќе успееме да вработиме практикант, бидејќи со истото покажуваме дека времето било ефикасно искористено. Во однос на очекувањата, по завршување на праксата следува уште еден долг период на обука (околу една година), а по стекнувањето на одредено работно искуство ние можеме да ја оцениме стручноста на вработениот. Во „БЕЛА“ годишно произведуваме над 200 уникатни производи и секој од нив е проект сам за себе, кој треба да се развие од хартија до финален производ. Очекувањата се предизвикувачки и за новата колешка Натали и за сите нас како тим.

Како бренд бр.1 кога станува збор за дизајнирани парчиња облека за модерна и деловна жена, што во иднина може да очекуваме од „БЕЛА“? 

-Во брзо време очекувајте нови колекции кои ќе бидат уште подобри и во дизајнот и во функционалноста. Во иднина, планот е да се прошириме на надворешни пазари и таму да го достигнеме упехот кој го имаме во Македонија. Напорно работиме на реализација на нашата цел и се надеваме на успех!

FOTO 5

FOTO 6

Сподели Tweet

Можеби ќе Ве интересира

  • 20 evee интервју

    Синергија на контрасти за редефинирање на женственоста во новата колекција на Evee by Ivana Cvetkovska

  • 1 интервју

    Една година од првата едукативна боенка за Мaкедонија – Colored Memories

  • mapsy (1) интервју

    Манекенката Јована Нешова го основа MAPSY – бренд на персонализирани постери кои раскажуваат за љубовта, авантурите и омилените личности

Нема коментари

Остави одговор Откажи одговор

ПОБАРАЈТЕ НÈ НА FACEBOOK

Калеидоскоп

  • hajdi klum maticevski

    Хајди Клум во креација на Тони Матичевски

Модна азбука

  • Poncho

    ПОНЧО – префрлена наметка со отвор за глава

    ноември 20, 2020

Видео

  • pedro horisonte

    Слушаме македонска музика: „Чекајќи“ на Педро Хоризонте

СЛЕДЕТЕ НÈ НА СОЦИЈАЛНИТЕ МРЕЖИ

Follow @stylistmkd
Follow on Instagram
Follow on rss

НАЈНОВИ ОБЈАВИ

  • 1

    Плетиво на Zara што ќе ве згрее овие студени денови

    јануари 26, 2021
  • dior

    ВИСОКА МОДА: Колекција на Диор инспирирана од тарот карти и езотерија

    јануари 26, 2021
  • nikotin (1)

    Мит или вистина – Колку знаете за никотинот?

    јануари 25, 2021
  • hajdi klum maticevski

    Хајди Клум во креација на Тони Матичевски

    јануари 25, 2021
  • katarina ivanovska (1)

    Катарина Ивановска на насловна на српски Elle

    јануари 25, 2021

Убавина

  • Revalid

    Погледнавме одблиску: зошто цветот од еделвајс е „преживувачка ѕвезда“

    декември 25, 2020
  • 3

    Млечен маникир со златни детали

    декември 21, 2020
  • Elena i Ljubica - A Star is Born

    REVALID®: Елена и Љубица ја откриваат иновацијата против стареење и тенка коса

    декември 4, 2020
  • guerlain

    Празнична колекција на шминка на Guerlain

    ноември 30, 2020
  • 1 MAC

    M · A · C ја започна празничната сезона со колекција инспирирана од бајките и огнометот

    ноември 24, 2020

Живот

  • nikotin (1)

    Мит или вистина – Колку знаете за никотинот?

    јануари 25, 2021
  • NB1

    Нордиски шик во црно-бела палета

    јануари 22, 2021
  • 2020 M Car tim

    „М Кар“ одбележува 5 години успешна приказна увозник и диструбутер на брендовите BMW и MINI

    јануари 18, 2021
  • cokoladen puding

    Брз и здрав чоколаден десерт со необична состојка

    јануари 14, 2021
  • 1

    Aвенијата Елисејски полиња се претвора во „извонредна градска градина“

    јануари 13, 2021

Култура

  • lupin (2)

    Француската серија „Лупен“ ги крши рекордите на гледаност на Netflix

    јануари 20, 2021
  • cepenkov

    Oнлајн-промоција на осовременетата „Автобиографија“ на Марко Цепенков

    декември 28, 2020
  • literatura

    Новогодишен онлајн-настан на „Арс Ламина“ и „Литература.мк“ со „Фанк шуи“ и Влатко Стефановски

    декември 25, 2020
  • шумковски

    Ретроспективна изложба на Јован Шумковски во Музејот на современата уметност – Скопје

    декември 16, 2020
  • pokana Allthelove

    Изложбата „Сета љубов“ со светски познати уметници од утре во МСУ

    декември 14, 2020

Тагови

Vogue Моден викенд-Скопје Париз Скопје Тренд видео македонска мода македонски дизајнери модна ревија накит рекламна кампања убавина улична мода шминка
  • Дома
  • Контакт
  • За Stylist.mk
  • Маркетинг

© 2014-2017 Stylist.mk. Сите права се задржани. Development & Hosting eXpressive graphics